abonnement Unibet Coolblue
pi_205989298
quote:
6s.gif Op donderdag 15 september 2022 20:28 schreef E.T. het volgende:
[ twitter ]
Ben er niet zo zeker van dat Harry zo'n goede koning zou zijn. :N
Hij lijkt emotioneel niet zo stabiel, net als z'n moeder. En da's geen goede eigenschap in zo'n functie. Is dat ook niet (deels) waarom Harry en Meghan überhaupt zijn vertrokken?
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_205991135
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 20:31 schreef Celestien het volgende:

[..]
Ben er niet zo zeker van dat Harry zo'n goede koning zou zijn. :N
Hij lijkt emotioneel niet zo stabiel, net als z'n moeder. En da's geen goede eigenschap in zo'n functie. Is dat ook niet (deels) waarom Harry en Meghan überhaupt zijn vertrokken?
Zie hem ook niet als koning, maar ben het ergens wel eens met die tweet.

Hij en Andrew zijn de enige Royal Family members die aan het front zijn geweest en juist die twee lopen niet in uniform. Dat heeft ergens wel iets geks. Ze lopen naast/achter bijvoorbeeld Anne, the Princess Royal, die pas 1 was toen ze haar eerste onderscheiding kreeg en wiens meest inspannende defensie-taak het borstelen van haar paard was (ofzoiets) en daardoor Kolonel van de Blues and Royals is geworden :')

(En ja ik weet dat ze allebei hun militaire titels hebben teruggegeven... maar toch)
  donderdag 15 september 2022 @ 22:33:33 #103
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_205991139
Maar wie was nou de boosdoener over het probleem met Archies huidskleur? Op wie gooien jullie het? Edward? Andrew?
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  Redactie Sport donderdag 15 september 2022 @ 23:37:34 #104
109131 crew  sportfreak
pi_205991870
https://www.mirror.co.uk/(...)ary-uniform-28003285

Ook Harry mag een uniform dragen tijdens de wake, nadat er dus al eerder een uitzondering werd gemaakt voor Andrew.

Vrijdagavond is er een wake met de vier kinderen en zaterdagavond met de acht kleinkinderen als ik het goed begrijp.
pi_205993599
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 22:33 schreef Andromache het volgende:
Maar wie was nou de boosdoener over het probleem met Archies huidskleur? Op wie gooien jullie het? Edward? Andrew?
Het zou me niets verbazen als dat zwaar overtrokken is opgevat. Toen mijn moeder (Indische) zwanger was van mij (heb een Nederlandse vader) waren ze in de familie ook benieuwd welk kleurtje ik zou krijgen. Als dát al erg is, waar zijn we dan mee bezig?
Ik vroeg het me eerlijk gezegd ook af, gewoon nieuwsgierig, wat voor mooi mengelmoesje Meghan zou krijgen.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_205993607
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 23:37 schreef sportfreak het volgende:
https://www.mirror.co.uk/(...)ary-uniform-28003285

Ook Harry mag een uniform dragen tijdens de wake, nadat er dus al eerder een uitzondering werd gemaakt voor Andrew.

Vrijdagavond is er een wake met de vier kinderen en zaterdagavond met de acht kleinkinderen als ik het goed begrijp.
Mag het publiek er dan nog langs? Weet niet meer tot wanneer dat kon.

Hoop niet dat mensen dan de rij gaan vertragen. Denkende: "in dit tempo zijn we over 20 minuten aan de beurt en de prinsen komen over 30 minuten...slow down" :P
  vrijdag 16 september 2022 @ 09:07:21 #107
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_205993630
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2022 09:04 schreef MorganLeFay het volgende:

[..]
Mag het publiek er dan nog langs? Weet niet meer tot wanneer dat kon.

Hoop niet dat mensen dan de rij gaan vertragen. Denkende: "in dit tempo zijn we over 20 minuten aan de beurt en de prinsen komen over 30 minuten...slow down" :P
Het is tot 6.30 plaatselijke tijd, maandagochtend.

Er staan mensen om de rijen te begeleiden. Vertragen zal lastig zijn.
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 16 september 2022 @ 09:22:12 #108
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_205993738
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 23:37 schreef sportfreak het volgende:
https://www.mirror.co.uk/(...)ary-uniform-28003285

Ook Harry mag een uniform dragen tijdens de wake, nadat er dus al eerder een uitzondering werd gemaakt voor Andrew.

Vrijdagavond is er een wake met de vier kinderen en zaterdagavond met de acht kleinkinderen als ik het goed begrijp.
Ludicrous! O+ _O_ Heerlijke taal!
***
  vrijdag 16 september 2022 @ 09:36:28 #109
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_205993874
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 23:37 schreef sportfreak het volgende:
https://www.mirror.co.uk/(...)ary-uniform-28003285

Ook Harry mag een uniform dragen tijdens de wake, nadat er dus al eerder een uitzondering werd gemaakt voor Andrew.

Vrijdagavond is er een wake met de vier kinderen en zaterdagavond met de acht kleinkinderen als ik het goed begrijp.
Mooi!

Maar goed, Palace officials hebben dus ingegrepen nadat Andrew wel special permission had gekregen in uniform naar de wake te gaan...
Lees ik daar nou eigenlijk dat Koning Charles zijn broer wel toestemming had gegeven maar zijn zoon niet en dat hij vervolgens door de hofhouding gecorrigeerd is?

[ Bericht 15% gewijzigd door Leandra op 16-09-2022 09:43:08 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 16 september 2022 @ 09:42:26 #110
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_205993921
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 09:04 schreef Celestien het volgende:

[..]
Het zou me niets verbazen als dat zwaar overtrokken is opgevat. Toen mijn moeder (Indische) zwanger was van mij (heb een Nederlandse vader) waren ze in de familie ook benieuwd welk kleurtje ik zou krijgen. Als dát al erg is, waar zijn we dan mee bezig?
Ik vroeg het me eerlijk gezegd ook af, gewoon nieuwsgierig, wat voor mooi mengelmoesje Meghan zou krijgen.
Het woord 'problem' viel. Dus niet nieuwsgierig van 'oo I wonder what he will look like'. Als je het zelf geen probleem vindt, waarom zou je dan het probleem van het racistische deel van het koninkrijk met Meghan, cultiveren, nota bene in familieverband?
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  vrijdag 16 september 2022 @ 10:14:29 #111
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_205994246
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2022 09:36 schreef Leandra het volgende:

[..]
Mooi!

Maar goed, Palace officials hebben dus ingegrepen nadat Andrew wel special permission had gekregen in uniform naar de wake te gaan...
Lees ik daar nou eigenlijk dat Koning Charles zijn broer wel toestemming had gegeven maar zijn zoon niet en dat hij vervolgens door de hofhouding gecorrigeerd is?
Nah, ik denk eerder dat dit een oversight ergens geweest is en dat iemand dacht 'oh shit... we zijn vergeten Harry te bespreken in dit gesprek.
Ik kan me niet voorstellen dat iemand ergens ook maar de suggestie wekt dat de koning gecorrigeerd wordt door zijn staff.
***
  vrijdag 16 september 2022 @ 10:40:06 #112
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_205994389
Het bericht is dat Harry ‘at the king’s request’ morgenavond in uniform bij de kist zal staan, met de andere 7 kleinkinderen van de koningin.
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 16 september 2022 @ 10:46:47 #113
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_205994442
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 22:33 schreef Andromache het volgende:
Maar wie was nou de boosdoener over het probleem met Archies huidskleur? Op wie gooien jullie het? Edward? Andrew?
Volgens mij is er geen sprake van een boosdoener. Wel van lange tenen.

[ Bericht 0% gewijzigd door deedeetee op 16-09-2022 11:10:35 ]
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  vrijdag 16 september 2022 @ 10:48:50 #114
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_205994459
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2022 10:40 schreef Lienekien het volgende:
Het bericht is dat Harry ‘at the king’s request’ morgenavond in uniform bij de kist zal staan, met de andere 7 kleinkinderen van de koningin.
Maar wie heeft dan eerder Andrew toestemming gegeven en daarbij de toestemming voor Harry vergeten?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_205994584
De wachtrij is momenteel 'slechts' 11 uur. 11 uur in een rij staan... Daar heb ik echt drie rugzakken vol snoepgoed en boterhammen voor nodig.
  vrijdag 16 september 2022 @ 11:06:14 #116
149959 SQ
snelle trees
pi_205994637
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 11:01 schreef bloempje-moi het volgende:
De wachtrij is momenteel 'slechts' 11 uur. 11 uur in een rij staan... Daar heb ik echt drie rugzakken vol snoepgoed en boterhammen voor nodig.
En dan zie je dus ook nog mensen voorbij komen met kinderen. Wat een marteling, waarom doe je dat jezelf en je kinderen aan :')
disclaimer
  vrijdag 16 september 2022 @ 11:09:45 #117
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_205994686
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 10:48 schreef Leandra het volgende:

[..]
Maar wie heeft dan eerder Andrew toestemming gegeven en daarbij de toestemming voor Harry vergeten?
Dinsdag werd door een spokesperson for the Sussexes naar buiten gebracht dat Harry geen uniform mocht dragen.

Het lijkt me lastig te achterhalen hoe en wat. Kwam dit bericht omdat ze niet waren geïnformeerd dat voor Harry een uitzondering zou worden gemaakt, of omdat ze wel een bericht hadden ontvangen met de mededeling dat voor hem geen uitzondering was gemaakt en dan de vraag wie daar de bron van was. En waarop baseerde die bron zich? Heeft er iemand zijn/haar werk niet goed gedaan en voor zijn/haar beurt gesproken? Of heeft Charles in de tussenliggende dagen een (zijn eerdere?) besluit herzien, of pas een besluit genomen? Was er wel of niet een expliciet verbod of toestaan al door Elizabeth vastgelegd?
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 16 september 2022 @ 11:10:39 #118
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_205994698
Mensen mogen zich de komende 6 uur niet aansluiten in de wachtrij.
The love you take is equal to the love you make.
pi_205994749
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2022 11:09 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Dinsdag werd door een spokesperson for the Sussexes naar buiten gebracht dat Harry geen uniform mocht dragen.

Het lijkt me lastig te achterhalen hoe en wat. Kwam dit bericht omdat ze niet waren geïnformeerd dat voor Harry een uitzondering zou worden gemaakt, of omdat ze wel een bericht hadden ontvangen met de mededeling dat voor hem geen uitzondering was gemaakt en dan de vraag wie daar de bron van was. En waarop baseerde die bron zich? Heeft er iemand zijn/haar werk niet goed gedaan en voor zijn/haar beurt gesproken? Of heeft Charles in de tussenliggende dagen een (zijn eerdere?) besluit herzien, of pas een besluit genomen? Was er wel of niet een expliciet verbod of toestaan al door Elizabeth vastgelegd?
Daily Mail:
quote:
William and Harry will stand at head and foot of Queen's coffin in vigil on Saturday with ALL eight grandchildren - as Duke of Sussex wears military uniform at King Charles III's request in latest reconciliation move
https://www.dailymail.co.(...)-Saturday-night.html

Staat ook niet echt iets nieuws in
pi_205994768
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2022 11:10 schreef Lienekien het volgende:
Mensen mogen zich de komende 6 uur niet aansluiten in de wachtrij.
Mooie opmerking net van de verslaggeefster van de BBC, over wat er zal gebeuren met de mensen die niet mogen aansluiten. "Will there be a queue to join the queue?" :D
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_205994780
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2022 11:06 schreef SQ het volgende:

[..]
En dan zie je dus ook nog mensen voorbij komen met kinderen. Wat een marteling, waarom doe je dat jezelf en je kinderen aan :')
Blijkbaar hebben ze nu twee rijen om het sneller te laten gaan en meer mensen de kans te geven om langs te lopen. Maar dan hebben ze alsnog nu de rij voor enkele uren gesloten omdat hij te lang werd. Waanzin. Maar ik snap het ook wel dat je dit doet. Dit is een gebeurtenis die wel je hele leven bij blijft. Ik verwacht niet dat Charles een vergelijkbare rij gaat krijgen.

https://www.dailymail.co.(...)ts-late-monarch.html
pi_205994797
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 11:14 schreef Felixa het volgende:

[..]
Mooie opmerking net van de verslaggeefster van de BBC, over wat er zal gebeuren met de mensen die niet mogen aansluiten. "Will there be a queue to join the queue?" :D
Komt dat veldje waarop mensen uren moeten wachten tot ze aan de beurt zijn toch nog van pas. 8-)
  vrijdag 16 september 2022 @ 11:27:58 #123
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_205994930
Het bezoek aan Wales van vandaag geeft wel aanleiding tot wat kritiek, net te horen in een interview op de BBC.

Het was nooit gebruikelijk dat de nieuwe prince of Wales direct werd uitgeroepen. En de verwachting was dat er wel de nodige discussie zou zijn geweest of William wel die titel moest krijgen. Hij heeft weliswaar een tijd in Wales gewoond, maar zich niet speciaal voor Wales ingespannen of zich de taal eigengemaakt.
Nu Charles zo snel al William de titel heeft gegeven, lijkt het alsof hij daarmee al die discussie voor wil zijn. En zo dicht op het overlijden van Elizabeth durven veel mensen hun ongenoegen daarover niet te uiten.
The love you take is equal to the love you make.
pi_205995774
twitter

twitter

Grappig dat het beeldmateriaal van toen en nu waarschijnlijk bijna identiek zal zijn. Op wat opstandige paarden na hopelijk.
  Spellchecker vrijdag 16 september 2022 @ 13:03:04 #125
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_205996045
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 12:37 schreef bloempje-moi het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Grappig dat het beeldmateriaal van toen en nu waarschijnlijk bijna identiek zal zijn. Op wat opstandige paarden na hopelijk.
En de telefoontjes!!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')