Je lichaam krijgt wel een klap in het begin... en je staat flink naar lucht te happen...quote:Op maandag 12 september 2022 19:06 schreef Baked-aardappeltje het volgende:
Koud douchen... het moet niet gekker worden.
Dat heb ik toch al nooit…..ook niet buiten de douche overigens…quote:Op maandag 12 september 2022 19:43 schreef NoXia het volgende:
[..]
Zo dit dus. Geen seks meer onder de douche.
Wat heb je nou aan zo'n achterlijk advies?quote:Op maandag 12 september 2022 21:41 schreef Intint het volgende:
Letterlijk nergens wordt er gezegd dat je dit moet doen. Er staat alleen wat je je bespaard en er wordt wat gezegd over eventuele gezondheidsproblemen.
Toch haalt TS briesend de politiek erbij. TS lijkt me het type persoon dat zegt dat slecht weer de schuld van links is.
1995 wil zijn vuistregel terug… Met een beetje moderne woning is douchen eerder 25% van je warmteverbruik.quote:Op maandag 12 september 2022 19:11 schreef Nismo1991 het volgende:
Ja maar het mooiste vind ik nog wel dat je warme douche nog geen 10% van je verbruik is... Je woning moet je toch ook warm stoken om allerlei ellende te voorkomen
Alles gedoneerd aan de brandweer?quote:Op maandag 12 september 2022 19:20 schreef Mikeytt het volgende:
Koud douchen is juist lekker. al maanden geen warm water meer gebruikt.
gedoneerd aan de plaatselijke hipsterbarquote:
Als ik toch elke keer zo ziedend zou moeten raken wanneer ik advies las waar ik niets aan heb zou ik me ernstig zorgen over mezelf gaan maken.quote:Op maandag 12 september 2022 22:11 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Wat heb je nou aan zo'n achterlijk advies?
Wil je geld besparen? Eet alleen nog droog brood van de Aldi zonder beleg, vang regenwater op om te drinken, was je zak in de vijver, gooi al je electrische apparatuur weg!! Vet veel geld bespaard, nigguh's!!1
Best wel veelquote:Op maandag 12 september 2022 22:11 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Wat heb je nou aan zo'n achterlijk advies?
1935…quote:Op maandag 12 september 2022 22:13 schreef knoopie het volgende:
[..]
1995 wil zijn vuistregel terug… Met een beetje moderne woning is douchen eerder 25% van je warmteverbruik.
Wat doe je er mee dan?quote:Op dinsdag 13 september 2022 01:13 schreef CherryLips het volgende:
M'n douche 's ochtends is het hoogtepunt van m'n dag. Dat pakken ze niet van me af!
Masturberen onder de douche dus.quote:Op dinsdag 13 september 2022 01:13 schreef CherryLips het volgende:
M'n douche 's ochtends is het hoogtepunt van m'n dag. Dat pakken ze niet van me af!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |