Lijkt me niet handig de noobs in een topic over een debitkaart lekker te maken met een tokenprijs die al zoveel is gestegen. Dat kan allee maar slecht aflopen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 15:59 schreef D. het volgende:
[..]
Niet mis met ‘wat leven’, maar die updates kunnen prima in het topic wat dimmak al noemde
Daarom gewoon beter helemaal stoppen met het pluggen van je ponzi kaart nummer zoveel.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:07 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Lijkt me niet handig de noobs in een topic over een debitkaart lekker te maken met een tokenprijs die al zoveel is gestegen. Dat kan allee maar slecht aflopen.
Dit lijkt me meer de plek om over tokens te ouwehoeren, en dit was ook de plek waar ik deze coin op tijd heb getipt. Ik dacht, misschien dat iemand nog de moeite had genomen er serieus naar te kijken. Helaas dus
Swipe, $20k profit, Crypto.com $10k profit. Ik heb net de helft van m'n Plutus verkocht. Wat overblijft is zo goed als winst, ruim $20k. Ik zit hier voor de knaken, zoals de meeste vermoed ik. Maar je hebt gelijk. Of er is geen interesse, of mensen stappen veel te laat in, zie Crypto.com.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:29 schreef dimmak het volgende:
[..]
Daarom gewoon beter helemaal stoppen met het pluggen van je ponzi kaart nummer zoveel.
Even een oud topic afstoffen: BTC / Show je portfolio & tradingstrategien.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:48 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Swipe, $20k profit, Crypto.com $10k profit. Ik heb net de helft van m'n Plutus verkocht. Wat overblijft is zo goed als winst, ruim $20k. Ik zit hier voor de knaken, zoals de meeste vermoed ik. Maar je hebt gelijk. Of er is geen interesse, of mensen stappen veel te laat in, zie Crypto.com.
Ik zal m'n best doen m'n volgende tip hier niet meer te delen
Hoezo? Je hebt toch steeds meer muntjes? Grgr de ceoquote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:02 schreef FundsAreSafu het volgende:
Ik wil graag de CEO van crypto spreken, ik DCA iedere week maar mijn portfolio gaat achteruit
Bedankt voor de motivational speech, ik heb nu de kracht voor twee extra jaren beermarktquote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:28 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Hoezo? Je hebt toch steeds meer muntjes? Grgr de ceo
Geen shitcoins stacken dan komt t vanzelf goedquote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:02 schreef FundsAreSafu het volgende:
Ik wil graag de CEO van crypto spreken, ik DCA iedere week maar mijn portfolio gaat achteruit
Als je DCA doet is beermarkt toch fijn?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:43 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Bedankt voor de motivational speech, ik heb nu de kracht voor twee extra jaren beermarkt
Bittr, Bits & Relai (allen Bitcoin only). De eerste is van Ruben Waterman en draait al een tijdje mee, krijgen ook lightning support (ideaal voor DCA). Bits is van Bitonic en werkt ook goed. Zelf gebruik ik Relai. Voornamelijk door hun app. Ik maak wekelijks een x bedrag over en komt in hun wallet (je krijgt zelf een seed). Eens in de zoveel tijd leeg ik die wallet naar cold storage. (DM voor referral voor minder fees)quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:03 schreef SjonShitcoin het volgende:
Iemand nog suggesties voor automatisch btc kopen op wekelijkse basis met weinig fees en handmatige handelingen? Buiten crypto.com?
Bitvavo 😃 ik betaal geen feesquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:03 schreef SjonShitcoin het volgende:
Iemand nog suggesties voor automatisch btc kopen op wekelijkse basis met weinig fees en handmatige handelingen? Buiten crypto.com?
Ledger biedt dat vanuit hun app o.a. in samenwerking met Blox/BTCDirect.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:03 schreef SjonShitcoin het volgende:
Aight thanks. Morgens eens ff langs elkaar leggen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:34 schreef dimmak het volgende:
[..]
Bittr, Bits & Relai (allen Bitcoin only). De eerste is van Ruben Waterman en draait al een tijdje mee, krijgen ook lightning support (ideaal voor DCA). Bits is van Bitonic en werkt ook goed. Zelf gebruik ik Relai. Voornamelijk door hun app. Ik maak wekelijks een x bedrag over en komt in hun wallet (je krijgt zelf een seed). Eens in de zoveel tijd leeg ik die wallet naar cold storage. (DM voor referral voor minder fees)
Heel erg 2017..quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 18:11 schreef weetjewel5 het volgende:
Ik heb van de week een aantal $DRF munten gekocht van het bedrijf Drife, een soort decentralized Uber:
DRIFE is a 'Blockchain UBER' company operating out of Bengaleru, India.
With 150,000 downloads and almost 20,000 drivers, the app is clearly getting market adoption.
DRIFE takes zero commission. Instead, it charges a nominal static platform access fee to drivers.
Ride ordering is processed on-chain. Drivers set their fees in a true market, and the user decides which deal to accept. 'Haggling' is built in.
The $DRF token is used to reward drivers and users for use. To set up a city franchise of DRIFE, $DRF must be staked. Franchise operators are slashed for bad behavior. Users can stake $DRF on behalf of franchise operators via delegation and share in usage rewards. It is also a governance token.
Drife Whitepaper
https://coinmarketcap.com/currencies/drife/
De munt is meer dan 95% gedaald en dit is niet de beste tijd om in crypto te stappen denk ik maar vond dit toch een leuke gok. Vooral omdat het gebruik van de app snel toeneemt. Wat denken jullie er van?
Salty omdat niemand zat te wachten op je dagelijkse prijs updates van je ponzi?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 18:41 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Dat kan dan mooi hier: BTC / [BTC] Bitcoin #81 | Eerlijk geld voor iedereen!
Salty dat je de boot hebt gemist? Ik help D even mee je te attenderen dat dit soort updates prima in het Bitcoin topic kunnenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:20 schreef dimmak het volgende:
[..]
Salty omdat niemand zat te wachten op je dagelijkse prijs updates van je ponzi?
Lijkt me lastig tijdens het telefoneren, als je gesprek even een stukje teruggespoeld moet worden.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:09 schreef SjonShitcoin het volgende:
Iemand al een Solana-phone besteld?
Met ingebouwde random pauze-manager
Of dat je hem elke 2 dagen moet patchen omdat anders de telefoon niet meer chain compatible is.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 15:24 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Lijkt me lastig tijdens het telefoneren, als je gesprek even een stukje teruggespoeld moet worden.
Gros van de mensen boeit dit echt geen reet volgens mij.quote:Op dinsdag 1 november 2022 10:31 schreef stinkie het volgende:
https://www.autoriteitper(...)eillance-door-banken
Die debet kaarten gaan nog eens heel groot worden
Gewoon weer p2p-ruilenquote:Op dinsdag 1 november 2022 10:31 schreef stinkie het volgende:
https://www.autoriteitper(...)eillance-door-banken
Die debet kaarten gaan nog eens heel groot worden
Pas maar op, want hij trollt zo verder in je DM. Ik krijg gemiddeld nog een 2 α 3 DM's per week ondanks dat ik hem negeer.quote:Op dinsdag 1 november 2022 15:50 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Zo te zien is vuurvlieg weer terug op Fok. Gelukkig is hij in een ander subforum aan het trollen nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |