abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 maart 2022 @ 12:42:30 #1
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_203891316
Voor de mensen die er alleen in zitten voor de handel en de poen deel hier je strategie en portfolio zodat anderen er ook wat van kunnen opsteken.

Show&Trade only, geen domme slowchat over welke kutcoin beter is dan de ander maar puur over geldelijk gewin in welke currency dan ook. Buy/Sell signals, trade setups en gedachtes over marktsentiment. Als het maar met handel te maken heeft. Hodlen doe je maar ergens anders.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 1 maart 2022 @ 13:26:14 #2
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_203891989
Mijn tradingtactiek is momenteel wachten tot de bodem ongeveer is bereikt. We zitten sinds eind november in een neerwaartse markt met nu een stukje dead cat bounce (mede dankzij de Russen). Ik verwacht dat de bodem ongeveer $20k is voor bitcoin. Als bitcoin naar de $20k gaat (en dus 80% van z'n waarde heeft verloren ten opzichte van de ATH wat elke cycle gebeurt) dan hebben veel altcoins ongeveer 90% van hun ATH waarde verloren. Dit lijkt mij één van de beste inkoopmomenten omdat je heel veel soorten coins kan kopen tegen de bodemprijs.

Wanneer deze bodem bereikt is (ik hoop wel nog in 2022) dan ga ik voor een heel divers portfolio met ongeveer 20 soorten coins.

Echter weet ik nog niet voor welke altcoins ik allemaal ga. Zoals elke cycle overleven een heleboel altcoins de bearmarket niet. Dingen zoals Ethereum en XRP waarschijnlijk wel omdat die al erg groot zijn, maar andere coins zoals Shiba Inu bijvoorbeeld die doen volgende cycle misschien helemaal niet mee. Daarom zit ik ook te twijfelen of bijvoorbeeld Avax en Solana over een paar jaar nog wat waard zijn,
Intel Pentium 4 2.4GHz HT (Northwood, 130nm, 512KB L2, 800MHz FSB)
Intel Extreme Graphics 2 (64MB allocated)
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
Maxtor DiamondMax Plus 10 160GB IDE
pi_203892200
@SuperNeger goed verhaal. Allemaal FA (fundamentele analyse), geen TA (technische analyse) waar de topicstarter om vraagt.

Ontopic, kijk naar de video's van doopiecash. Chris is een goede trader wat mij betreft
  dinsdag 1 maart 2022 @ 13:44:29 #4
479315 SuperNeger
pi_203892240
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 13:41 schreef Roellie80 het volgende:
@:superneger goed verhaal. Allemaal FA (fundamentele analyse), geen TA (technische analyse) waar de topicstarter om vraagt.

Ontopic, kijk naar de video's van doopiecash. Chris is een goede trader wat mij betreft
Hier is mijn verhaal afgebeeld in een TA plaatje:

1GB DDR 400MHz CL2 or 3
  dinsdag 1 maart 2022 @ 18:04:40 #5
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_203895940
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 13:26 schreef SuperNeger het volgende:
Mijn tradingtactiek is momenteel wachten tot de bodem ongeveer is bereikt. We zitten sinds eind november in een neerwaartse markt met nu een stukje dead cat bounce (mede dankzij de Russen). Ik verwacht dat de bodem ongeveer $20k is voor bitcoin. Als bitcoin naar de $20k gaat (en dus 80% van z'n waarde heeft verloren ten opzichte van de ATH wat elke cycle gebeurt) dan hebben veel altcoins ongeveer 90% van hun ATH waarde verloren. Dit lijkt mij één van de beste inkoopmomenten omdat je heel veel soorten coins kan kopen tegen de bodemprijs.

Wanneer deze bodem bereikt is (ik hoop wel nog in 2022) dan ga ik voor een heel divers portfolio met ongeveer 20 soorten coins.

Echter weet ik nog niet voor welke altcoins ik allemaal ga. Zoals elke cycle overleven een heleboel altcoins de bearmarket niet. Dingen zoals Ethereum en XRP waarschijnlijk wel omdat die al erg groot zijn, maar andere coins zoals Shiba Inu bijvoorbeeld die doen volgende cycle misschien helemaal niet mee. Daarom zit ik ook te twijfelen of bijvoorbeeld Avax en Solana over een paar jaar nog wat waard zijn,
Klinkt logisch, alleen weet je pas achteraf waar de bodem ligt. Hoe ga je bepalen wat de bodem is?

En 20 coins? Hoe ga je alle ontwikkelingen bijhouden? Als je kijkt tussen nu en 2017 hoe de top-50 is veranderd wens ik je veel sterkte daarmee.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 2 maart 2022 @ 08:41:17 #6
479315 SuperNeger
pi_203903062
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 18:04 schreef fathank het volgende:

[..]
Klinkt logisch, alleen weet je pas achteraf waar de bodem ligt. Hoe ga je bepalen wat de bodem is?

En 20 coins? Hoe ga je alle ontwikkelingen bijhouden? Als je kijkt tussen nu en 2017 hoe de top-50 is veranderd wens ik je veel sterkte daarmee.
De bodem zou rond de $12,8k moeten zijn als je uit gaat van de 80% drop. Maar de exacte bodem (net als de exacte top) is lastig te voorspellen. En ook omdat bitcoin nu steeds groter is blijft nog maar de vraag of het echt zo ver kan gaan inzakken. Vandaar rond de $20k is ietsje veiliger. Zou natuurlijk zonde zijn dat je het op $1000 na nét mist.

En daarom is het inderdaad nu nog lastig om te zeggen welke altcoins precies. Waarschijnlijk wordt het gewoon een beetje spreiden. 30% in bitcoin, 30% in ethereum en 40% in van alles en nogwat. Of iets in die trant.
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
pi_203943948

Stage Analysis zegt dat je nooit een aandeel/crypto in stage 4 moet blijven hodlen (een daling kan immers jaren duren en veel alts komen nooit meer terug), beter verkopen en wachten tot ie weer van stage 1 naar 2 over gaat. Volgens mij zit bitcoin in stage 4, veel altcoins zitten al bijna een jaar in stage 4.

https://www.nextbigtrade.com/stage-analysis/
Plaats hier uw advertentie
pi_203944017
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 21:18 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ afbeelding ]

Stage Analysis zegt dat je nooit een aandeel/crypto in stage 4 moet blijven hodlen (een daling kan immers jaren duren en veel alts komen nooit meer terug), beter verkopen en wachten tot ie weer van stage 1 naar 2 over gaat. Volgens mij zit bitcoin in stage 4, veel altcoins zitten al bijna een jaar in stage 4.

https://www.nextbigtrade.com/stage-analysis/
Zegt geen reet joh.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203944146
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 21:20 schreef ludovico het volgende:

[..]
Zegt geen reet joh.

Hier kwam ie wel redelijk overeen. ik koop/hodl ieder geval niet meer in een downtrend, zeker niet na een lange bull markt.
pi_203944180
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 21:26 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Hier kwam ie wel redelijk overeen. ik koop/hodl ieder geval niet meer in een downtrend, zeker niet na een lange bull markt.
Mja maar straks leggen ze je bankrek plat heb je geen bitcoin om mee te betalen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203944233
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 21:28 schreef ludovico het volgende:

[..]
Mja maar straks leggen ze je bankrek plat heb je geen bitcoin om mee te betalen.
wat in cold storage kan misschien geen kwaad nee.
pi_203946196
Simpel .
Afromen.
Pas weer gedaan en staat al weer klaar om in te stappen
Met 15% stijging gaat er een deel uit.
Daarna bij een 15% daling stap ik weer in.
Doe dit al een tijdje en ja het kan mis gaat.

Verder waar ik achterstaat dca op mijn manier ( kopen op een dip)

Geld kan je maar een keer uitgeven dus maximaal proberen in een dip

Verder staken met hoge % in de coin die je lang vast houd .
Op die manier haal ik 70 cent tot 1 dollar per dag op
Niet veel maar het is gratis .
Dus ook geen dief van mijn eigen portemonnee.

Verder veel nieuws volgen en handelen voor de achterlijk Amerikanen thuis zijn.
pi_204081336
100% BTC
Daarnaast heb ik een flinke investering bij het Crypto bedrijf waar ik werk.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  vrijdag 14 oktober 2022 @ 04:46:31 #14
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_206317040
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 21:14 schreef raptorix het volgende:
100% BTC
Daarnaast heb ik een flinke investering bij het Crypto bedrijf waar ik werk.
Welke
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_206317043
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 04:46 schreef corehype het volgende:

[..]
Welke
Zie DM
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: