Gisteren niet moeten poepen en nog altijd niet.quote:Op zondag 11 september 2022 15:11 schreef fetX het volgende: [..] Ik krijg het idee dat je iets dwars zit.
Lijnzaad eten.quote:Op zondag 11 september 2022 15:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Gisteren niet moeten poepen en nog altijd niet.
Ik erger mij kapot aan het opportunisme in het topic na iedere nederlaag/overwinning, heb het gevoel dat je niks meer kan zeggen zonder dat bepaalde drammers je punt tot het extreme uit proporties brengen.quote:Op zondag 11 september 2022 15:08 schreef fetX het volgende: [..] Er zijn wel meerdere vermoeiende acts in dat topic.
Wel eens ja. Die extremen zijn nogal irritant. Gezeik op scheidsrechters valt mij eigenlijk niet eens zo op maar zit doorgaans ook in het stadion.quote:Op zondag 11 september 2022 15:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik erger mij kapot aan het opportunisme in het topic na iedere nederlaag/overwinning, heb het gevoel dat je niks meer kan zeggen zonder dat bepaalde drammers je punt tot het extreme uit proporties brengen.
Terwijl ik zelf nog nooit zo gematigd positief ben geweest.
Gisteren nog iets (positiefs) geplaatst in het Ajax-topic en direct krijg je shreyas, vjenne en litmanen, das ook een slangennest zeg.quote:Op zondag 11 september 2022 15:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Zeiken op scheidsrechters en alles is vermoeiender en Feyenoorders moeten vooral blij zijn dat Shreyas hun overslaat qua act![]()
Gelukkig is de Telstar-reeks wel gezellig.quote:Op zondag 11 september 2022 15:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gisteren nog iets (positiefs) geplaatst in het Ajax-topic en direct krijg je shreyas, vjenne en litmanen, das ook een slangennest zeg.
Maar goed wij hebben pistolero.
Mensen die zich druk maken over wie er admin of mod is hebben doorgaans een kleine piemel.quote:Op zondag 11 september 2022 15:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
GGMM en onlogisch zijn de twee grootste debielen van het internet. De één is forum admin en de ander is mod. Zo gaat dat op fok. De mods die wel normaal kunnen doen zijn er nooit.
Klopt dit?
Oh ja, @Vjenne123456789 of zo. Dat is ook echt een aidsuser.quote:Op zondag 11 september 2022 15:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gisteren nog iets (positiefs) geplaatst in het Ajax-topic en direct krijg je shreyas, vjenne en litmanen, das ook een slangennest zeg.
Maar goed wij hebben pistolero.
Het gezeik op scheidsrechters valt mij reuze mee, vorig seizoen enigszins maar toen hadden we ook relatief veel pech met beslissingen in ons nadeel.quote:Op zondag 11 september 2022 15:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Wel eens ja. Die extremen zijn nogal irritant. Gezeik op scheidsrechters valt mij eigenlijk niet eens zo op maar zit doorgaans ook in het stadion.
Nee het is gewoon 2022 en er zit geen hond meer op internetfora in het algemeen behalve wat fossielen, alles gaat via social media tegenwoordig.quote:Op zondag 11 september 2022 15:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
FOK! was vroeger groot, maar de inconsequente moderatie heeft het verkloot. De amateurs zijn overgebleven. Het forum bestaat alleen nog maar uit eenzame zielen.
Op een forum heb je inderdaad niet snel een bubbel (maar gebeurt nog wel, zie Feyenoord topic lol) maar op andere social media heb je meer meer vrijheid om bepaalde niche op te zoeken. Op fok kan je 1 koffie topic hebben maar op bijv. een reddit heb je 70 verschillende koffie subreddits gefocust op verschillende zaken. Helpt dan ook wel dat er meer users zijnquote:Op zondag 11 september 2022 15:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee het is gewoon 2022 en er zit geen hond meer op internetfora in het algemeen behalve wat fossielen, alles gaat via social media tegenwoordig.
Wat ook jammer is want qua diversiteit in meningen is een oldschool internetforum veel nuttiger. Op social media blijf je al gauw in dezelfde bubbel hangen.
Logisch dat die clubtopics een beetje een bubbel zijn. Slecht voorbeeld.quote:Op zondag 11 september 2022 15:29 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Op een forum heb je inderdaad niet snel een bubbel (maar gebeurt nog wel, zie Feyenoord topic lol) maar op andere social media heb je meer meer vrijheid om bepaalde niche op te zoeken. Op fok kan je 1 koffie topic hebben maar op bijv. een reddit heb je 70 verschillende koffie subreddits gefocust op verschillende zaken. Helpt dan ook wel dat er meer users zijn
Met hun klote subreddits die je notificaties beginnen te spammen als je eroverheen scrolt.quote:Op zondag 11 september 2022 15:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
Reddit is echt een onoverzichtelijke kutsite
Is ook een beetje omdat er verder geen fatsoenlijk inhoudelijk Feyenoord-forum is online. En dan nog vind ik het leuk dat users als @Tarado of @maxi-mus die niet voor Feyenoord zijn soms mee discussiëren, dat levert tenminste andere perspectieven op.quote:Op zondag 11 september 2022 15:29 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Op een forum heb je inderdaad niet snel een bubbel (maar gebeurt nog wel, zie Feyenoord topic lol) maar op andere social media heb je meer meer vrijheid om bepaalde niche op te zoeken. Op fok kan je 1 koffie topic hebben maar op bijv. een reddit heb je 70 verschillende koffie subreddits gefocust op verschillende zaken. Helpt dan ook wel dat er meer users zijn
Was ik maar cool misschien begreep in Instagram dan.quote:Op zondag 11 september 2022 15:36 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
De coole kids van tegenwoordig zitten op Discord voor dit soort dingen. Fora zijn echt relieken van een ander tijdperk.
En streamers gezien je twitch aan Discord kunt koppelen.quote:Op zondag 11 september 2022 15:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat wordt toch voornamelijk gebruikt door gamers?
Kloptquote:Op zondag 11 september 2022 15:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat wordt toch voornamelijk gebruikt door losers?
Nee zure ex-Discord gebruikerquote:Op zondag 11 september 2022 15:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben je na zure ex-roker nu ook een zure ex-gamer geworden?
De nerds zitten op Discordquote:Op zondag 11 september 2022 15:36 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
De coole kids van tegenwoordig zitten op Discord voor dit soort dingen. Fora zijn echt relieken van een ander tijdperk.
FIFA 21 speel ik graagquote:Op zondag 11 september 2022 15:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee zure ex-Discord gebruiker
Ik game nog steeds graag
Ja alhoewel Volt ook een Discord heeftquote:Op zondag 11 september 2022 15:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat wordt toch voornamelijk gebruikt door gamers?
Wat is jouw top 3 favoriete games?quote:Op zondag 11 september 2022 15:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee zure ex-Discord gebruiker
Ik game nog steeds graag
Iets met Nintendoquote:Op zondag 11 september 2022 15:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat is jouw top 3 favoriete games?
Gabriel Kramer klinkt beter.quote:Op zondag 11 september 2022 15:52 schreef fetX het volgende:
Ik denk dat Lionel Kramer zo gaat scoren.
Sparta is de club van Rotterdam @KingRolandquote:Op zondag 11 september 2022 15:53 schreef TheVoice4ever het volgende:
gelukkig krijgen we op papier nog betere wedstrijden later
AZ - Twente
en Feyenoord - Sparta (altijd leuk een van de stadsderby's)
Gewoon invoeren dat een coach niet met zijn spelers mag communiceren tijdens blessurebehandelingen.quote:Op zondag 11 september 2022 15:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
De geblesseerde keeper-act zie je steeds vaker tegenwoordig, erg irritant.
NEC is niet te onderschatten. Vraag maar aan Ruud.quote:Op zondag 11 september 2022 15:55 schreef GGMM het volgende:
Bakkali-GOD
De man die een grote transfer maakte vanwege een leuke wedstrijd tegen NEC
Die had ietwat grootheidswaanzin jaquote:Op zondag 11 september 2022 15:55 schreef GGMM het volgende:
Bakkali-GOD
De man die een grote transfer maakte vanwege een leuke wedstrijd tegen NEC
Precies, dat zei hij ook al over RKC en daar heeft PSV het toch maar verdomde lastig mee. Een visionair, die Ruudquote:Op zondag 11 september 2022 15:56 schreef fetX het volgende:
[..]
NEC is niet te onderschatten. Vraag maar aan Ruud.
@onlogisch vond hem hartstikke goed nadat hij tegen 3 degradatiekandidaten had gescoordquote:Op zondag 11 september 2022 16:05 schreef bbuddybb het volgende:
Ik zeg het maar gewoon: Xavi jr. is een overschat voetballertje.
https://eredivisie.nl/nie(...)n-de-maand-augustus/quote:Op zondag 11 september 2022 16:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:onlogisch vond hem hartstikke goed nadat hij tegen 3 degradatiekandidaten had gescoord
@:maxi-mus
@Mexicanobakker zei dat hij in deze vorm op 10 zou moeten staan tijdens het WK.quote:Op zondag 11 september 2022 16:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:onlogisch vond hem hartstikke goed nadat hij tegen 3 degradatiekandidaten had gescoord
Ja, dat was helemaal belachelijkquote:Op zondag 11 september 2022 16:07 schreef Sked het volgende:
[..]
@:Mexicanobakker zei dat hij in deze vorm op 10 zou moeten staan tijdens het WK.
Wordt totaal niet betrokken in het spel maar speelt zeker niet slechter dan de rest van de aanval/middenveld.quote:Op zondag 11 september 2022 16:05 schreef bbuddybb het volgende:
Ik zeg het maar gewoon: Xavi jr. is een overschat voetballertje.
quote:Op zondag 11 september 2022 16:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
https://eredivisie.nl/nie(...)n-de-maand-augustus/
Die twee hebben er dan ook geen verstand van.quote:Op zondag 11 september 2022 16:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
@GGMM vertelt onwaarheden. Ik heb nergens gezegd dat hij goed is.quote:Op zondag 11 september 2022 16:09 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Die twee hebben er dan ook geen verstand van.
Nee joh die raken de lat en/of paal straks gewoon nog een keer.quote:Op zondag 11 september 2022 16:11 schreef Dale__Cooper het volgende:
PSV ontsnapt
dan zullen zo wel ...
Mooie test komende donderdagquote:Op zondag 11 september 2022 16:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Gakpo in de Premier League was echt verschrikkelijk geworden.
Dat siert jequote:Op zondag 11 september 2022 16:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Antony moet ik evengoed nog zien maar ik zal je miem niet verpesten.
Vaessen mocht ook met de bal in de handen het strafschopgebied uitlopen.quote:Op zondag 11 september 2022 16:22 schreef GGMM het volgende:
"Dit is een goeie bal van Veerman"
- De commentator, bij een bal die over de achterlijn rolt
Als je dit zo ziet heeft hij toch wel pijn.quote:Op zondag 11 september 2022 16:24 schreef over_hedge het volgende:
lol. Doet net of die dood aan het gaan is. Maar als die boos is staat die opeens binnen 1 sec op
Waarom glimmen ze zo? Maar geniet ervan.quote:Op zondag 11 september 2022 16:26 schreef KingRoland het volgende:
@:littlerabbit @:frozen-assassin @:dombohetolifantje1 @:t3hTommay @:fetx @:drizzt_dourden
[ afbeelding ]
Cor Pot is na het zien van deze beelden het met je eensquote:Op zondag 11 september 2022 16:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik neem mijn woorden terug, Gakpo had de Premier League kapot gespeeld.
Geen mention wtfquote:Op zondag 11 september 2022 16:26 schreef KingRoland het volgende:
@:littlerabbit @:frozen-assassin @:dombohetolifantje1 @:t3hTommay @:fetx @:drizzt_dourden
[ afbeelding ]
Altijd beginnen met de kleine.quote:Op zondag 11 september 2022 16:26 schreef KingRoland het volgende:
[ afbeelding ]
Blijf verder wel bij deze post.quote:Op zondag 11 september 2022 16:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Vaessen is een vervelend kutkind al keept hij verder heel behoorlijk.
zelfsquote:Op zondag 11 september 2022 16:30 schreef onlogisch het volgende:
Gakpo verliest zijn zelfsbeheersing
ik dacht dat je daar geen behoefte aan had, omdat ik jouw like helaas niet zagquote:
Erg jammer dit misverstand ik had dolgraag een mention gehad.quote:Op zondag 11 september 2022 16:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik dacht dat je daar geen behoefte aan had, omdat ik jouw like helaas niet zag
Nee joh, de strafschop kun je gewoon geven en het stukje "Hij floot heel de wedstrijd al tegen ons" is al helemaal onzin. Vaessen is nota bene met de bal in zijn handen het strafschopgebied uitgerend zonder bestraffing.quote:
Hier kan ik mij in vinden.quote:Op zondag 11 september 2022 16:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee joh, de strafschop kun je gewoon geven en het stukje "Hij floot heel de wedstrijd al tegen ons" is al helemaal onzin. Vaessen is nota bene met de bal in zijn handen het strafschopgebied uitgerend zonder bestraffing.
Tenzij de Var ingrijpt.quote:Op zondag 11 september 2022 16:48 schreef Zipportal het volgende:
Als Twente scoort staat AZ 0-1 achter. @:Dagoduck
Hij was er helaas bij Vitesse.quote:Op zondag 11 september 2022 16:48 schreef onlogisch het volgende:
Klopt het dat we Leo Driessen nog niet gehoord hebben vandaag? Staat hij ons te wachten straks tijdens de DURBIE?
Hoe was F1?quote:Op zondag 11 september 2022 16:48 schreef Zipportal het volgende:
Een bal de achterlijn over rammen op het middenveld is wel raar.quote:Op zondag 11 september 2022 16:48 schreef Zorro het volgende:
Wat een gedoe. Zo'n actie op het middenveld is eeen direct vrije trap wegens gevaarlijk spel.
Dus nu is het een penalty. Ik zie het moeilijke niet.
Zelfs de deskundigen waaronder PSV'er Bruggink vinden het geen pingel.quote:Op zondag 11 september 2022 16:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee joh, de strafschop kun je gewoon geven en het stukje "Hij floot heel de wedstrijd al tegen ons" is al helemaal onzin. Vaessen is nota bene met de bal in zijn handen het strafschopgebied uitgerend zonder bestraffing.
Er zijn spelers die het doen hoorquote:Op zondag 11 september 2022 16:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een bal de achterlijn over rammen op het middenveld is wel raar.
Niet iedereen is kinderachtig als Mario Beenquote:Op zondag 11 september 2022 16:50 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Zelfs de deskundigen waaronder PSV er Bruggink vinden het geen pingel.
Maar ze hebben verdiend gewonnen uiteindelijk.
Jawel bij de eerste wedstrijd van vandaag.quote:Op zondag 11 september 2022 16:48 schreef onlogisch het volgende:
Klopt het dat we Leo Driessen nog niet gehoord hebben vandaag? Staat hij ons te wachten straks tijdens de DURBIE?
Die man kan echt niet meer als commentator.quote:Op zondag 11 september 2022 17:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel bij de eerste wedstrijd van vandaag.
Ik weet dit nog omdat ik me zo zat te ergeren dat ik het geluid uitgezet heb
Die voelt nattigheid natuurlijk.quote:Op zondag 11 september 2022 17:09 schreef bbuddybb het volgende:
Bij ESPN laten ze zojuist weten dat Guzubuyuk niet voor de camera wil verschijnen.
Woedequote:Op zondag 11 september 2022 17:13 schreef onlogisch het volgende:
Een ziedende Kramer. Genot.
[ twitter ]
Daar zit wat in.quote:Op zondag 11 september 2022 16:48 schreef Zipportal het volgende:
Je bent een goed mensquote:Op zondag 11 september 2022 17:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gino doet de groeten aan zijn moeder. Wat lief.
Ik wil via deze weg ook graag de groeten doen aan mijn moeder.
Gelukkig kijk jij ook, vriend. Voel ik mij niet helemaal alleen.quote:Op zondag 11 september 2022 17:58 schreef GGMM het volgende:
Hey een kans
Hoe krijg je die niet op goal
Gelet op alle goals in extra tijd dit weekend zal Twente wel in de 96ste minuut scoren.quote:Op zondag 11 september 2022 17:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gelukkig kijk jij ook, vriend. Voel ik mij niet helemaal alleen.![]()
Gaat er nog gescoord worden?
Kijk ook hoor. 1-0quote:Op zondag 11 september 2022 17:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik denk van wel!quote:Op zondag 11 september 2022 17:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hij is dan ook onze noodgedwongen spits, maar pakt wel altijd zijn doelpuntjes mee.quote:Op zondag 11 september 2022 17:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Odgaard is ook maar een matig spitsje.
We hebben zo onze ups en downs.quote:Op zondag 11 september 2022 18:06 schreef Littlerabbit het volgende:
GGMM en Dombo zijn echt fucking lief samen
We hebben tot zover een makkelijk programma gehad, laten we eerst maar afwachten.quote:Op zondag 11 september 2022 18:14 schreef PietjePuk2000 het volgende:
AZ-goden die onder topcoach Pascal ongemerkt weer dicht tegen de top aan zitten dit jaar.
Niet zo bescheiden.quote:Op zondag 11 september 2022 18:18 schreef Durmada het volgende:
[..]
We hebben tot zover een makkelijk programma gehad, laten we eerst maar afwachten.
Doe dan.quote:Op zondag 11 september 2022 18:27 schreef GGMM het volgende:
1-1
de post van Pietje kan weer de prullenbak in
Ik wacht nog altijd op Boetius en Erwin Mulder bij Feyenoord.quote:Op zondag 11 september 2022 18:27 schreef GGMM het volgende:
1-1
Tering. Wat een waardeloze voetbaldag is dit zeg.quote:Op zondag 11 september 2022 18:27 schreef GGMM het volgende:
1-1
Ik word niet zo vrolijk van dit soort dingen nee. Gek hè? Zal Feyenoord het vanavond ook wel verkloten.quote:
Gelukkig heb je PSV nogquote:Op zondag 11 september 2022 18:37 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik word niet zo vrolijk van dit soort dingen nee. Gek hè? Zal Feyenoord het vanavond ook wel verkloten.
Veiligheidsrisico dat het anders gezellig zou kunnen worden in de Feyenoord-reeks?quote:Op zondag 11 september 2022 20:02 schreef onlogisch het volgende:
Aanwezig boys. Uit veiligheidsoverwegingen vlucht ik naar het Feyenoord topic. Bij een eventuele voorsprong laat ik mij hier weer zien
Pure klasse. Wereldspeler. Altijd al gezegd.quote:Op zondag 11 september 2022 20:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Hoe.verklaar je deze goal @:onlogisch ?
Heerst toch angst voor zijn schot gezien de pogingen hem uit te schakelen.quote:Op zondag 11 september 2022 20:09 schreef onlogisch het volgende:
Timber schiet.
Bal wordt opgevist in Kralingen.
Hopelijk zien we wel wat meer goalsquote:Op zondag 11 september 2022 20:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Er is vandaag bij geen enkele wedstrijd normaal gevoetbald
Eens, hopelijk scoort Sparta nog een keer.quote:Op zondag 11 september 2022 20:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hopelijk zien we wel wat meer goals
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 september 2022 20:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens, hopelijk scoort Sparta nog een keer.
Wat heb je daar gedaan?quote:Op zondag 11 september 2022 21:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Lekker scherp de kleedkamer uit bij Feyenoord
Absoluut niet aan sokken en onderbroeken geroken want dat zou vreemd zijnquote:Op zondag 11 september 2022 21:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat heb je daar gedaan?
Maar wel aan het shirtje van Trauner toch?quote:Op zondag 11 september 2022 21:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Absoluut niet aan sokken en onderbroeken geroken want dat zou vreemd zijn
Jawel en een pleister meegepakt in de hoop dat het de zijne is.quote:Op zondag 11 september 2022 21:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar wel aan het shirtje van Trauner toch?
Dat zou ik persoonlijk wel doen namelijk.
Zie het eigenlijk enkel Sparta doen en toen Olij de bal zelf een keer verwerkte luidde hij de 2-0 in.quote:Op zondag 11 september 2022 21:17 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Wat is dat steeds met veldspelers die doeltrappen nemen in plaats van de keepers? Is echt iets van de laatste tijd volgens mij en het slaat helemaal nergens op.
Helpt niet dat Utrecht en Vitesse waanzinnig slecht spelen.quote:Op zondag 11 september 2022 20:51 schreef hhh38 het volgende:
Ik keek net naar de stand maar de top 5 staat dus nu al 4 punten los van de rest, dat gaat echt een enorm gat worden
Ron nog zien rappen voorin bij de mic?quote:Op zondag 11 september 2022 21:33 schreef Dagoduck het volgende:
Zag de bus van FC Twente nog rijden toen ik op de A9 reed ergens bij Heiloo. 19.45 uur.
Komt wel dichtbij zo.
Oh ja.quote:Op zondag 11 september 2022 16:07 schreef Sked het volgende:
[..]
@:Mexicanobakker zei dat hij in deze vorm op 10 zou moeten staan tijdens het WK.
Gast. Als jij voor Fortuna bent, dan ben je voor Fortuna.quote:Op maandag 12 september 2022 10:13 schreef TheVoice4ever het volgende:
en ja ik stop met die ''act'' ik dacht alleen omdat fortuna onpopulair is, dacht ik dat ik dan ook onpopulair zou zijn
@:DombohetOlifantje1
maar ja deze ''anti-fortuna'' act past totaal niet bij mij en ik dacht het te kunnen jinxen voor andere clubs maar zo kinderachtig moet ik ook niet worden
De meest onpopulaire mensen hier zijn juist de mensen die continu van clubvoorkeur wisselenquote:Op maandag 12 september 2022 10:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gast. Als jij voor Fortuna bent, dan ben je voor Fortuna.
Er zijn hier ook mensen voor Feyenoord bijvoorbeeld...
Boefje.quote:
Idd, heb nog nooit mensen gesproken die fan zijn van hemquote:Op vrijdag 16 september 2022 20:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waarom krijgt Leo Driessen zoveel wedstrijden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Leo zelf.quote:Op vrijdag 16 september 2022 20:30 schreef Paul het volgende:
[..]
Idd, heb nog nooit mensen gesproken die fan zijn van hem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |