SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Protège moi de mes désirs.
Doet me denken aan een jongen op de middelbare school. Die heette detlev (geen idee hoe je het schrijft, zat niet bij mij in de klas).quote:Op vrijdag 23 december 2022 08:42 schreef MaJo het volgende:
Ik kan niet uit over de naam Redlef, hoe is dat een naam![]()
https://www.npo3fm.nl/kominactie/acties/geen-slaap-voor-redlef
Het doet mij denken aan redruMquote:Op vrijdag 23 december 2022 09:33 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Doet me denken aan een jongen op de middelbare school. Die heette detlev (geen idee hoe je het schrijft, zat niet bij mij in de klas).
Vonden we ook altijd erg apart. Maar is denk ik een Slavische naam ofzo
Ik had ook een Detlef in de klas.quote:Op vrijdag 23 december 2022 09:33 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Doet me denken aan een jongen op de middelbare school. Die heette detlev (geen idee hoe je het schrijft, zat niet bij mij in de klas).
Vonden we ook altijd erg apart. Maar is denk ik een Slavische naam ofzo
mij ook! blij dat ik niet de enige benquote:
Jammer genoeg zijn de echte pareltjes daar niet meer te vinden. Vroeger kon je een PDF downloaden met álle namen, ook als ze maar één keer gegeven waren.quote:Op donderdag 5 januari 2023 15:43 schreef SaskiaR het volgende:
De kindernamen van 2022 zijn weer bekend gemaakt door de SVB!
https://www.svb.nl/nl/kindernamen/
Ik blijf maar lollen om deze opmerking.quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
J.iyo-Bartje spant wel de troon wat mij betreft. Allemachtig![]()
Iemand vroeg suggesties voor jongensnamen. Dat is altijd wel een popcornmomentjequote:Op zondag 8 januari 2023 01:26 schreef Ceviche het volgende:
[..]doet me denken aan die baby uit vier handen op één buik, die heette Bram Bas Samir Harm.
Of dat gezin met 3 jongens, Dylano, Djayvano en Herman![]()
Maar Jiyo-Bartje, dat is toch wel de vreemdste naam die ik ooit heb gehoord.
Dat was altijd smullen in dit topicquote:Op donderdag 5 januari 2023 15:51 schreef Viv het volgende:
[..]
Jammer genoeg zijn de echte pareltjes daar niet meer te vinden. Vroeger kon je een PDF downloaden met álle namen, ook als ze maar één keer gegeven waren.
Maar wel leuk om te zien hoe bepaalde namen meer/minder populair worden door de tijd heen.
Danitsja ken ik ook van onze school. Geen idee of het of dezelfde manier geschreven wordtquote:Op vrijdag 30 december 2022 20:52 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik zie weer wat pareltjes bij een niet nader te noemen Facebookgroep![]()
D.aisley![]()
B.rindalynn![]()
D.anitsja![]()
Wel kudoos voor de creativiteit wat deze moeders hebben. Ik zou er niet op komen![]()
Achterlijkquote:Op dinsdag 28 maart 2023 19:13 schreef Sunshine1982 het volgende:
Herinneren jullie nog het Belgische gezin met 12 kinderen die allemaal de letters A X E L in hun naam hebben? Ze hebben afgelopen maart hun 13e kindje gekregen met de naam Laxe.
https://www.hln.be/staden(...)t-compleet~ae442ab8/
Doet me denken aan Jordy. Dat vind ik al geen mooie naam, maar blijkbaar kan je ook dat verpesten.quote:Op donderdag 16 februari 2023 14:59 schreef Donna het volgende:
Ergens hier in de buurt woont een D.jordje
Had echt nog nooit van gehoord.
De dochter van Amanda Balk en Afrojack heet ook V.egasquote:Op dinsdag 28 maart 2023 20:13 schreef Zusje123 het volgende:
[..]
Doet me denken aan Jordy. Dat vind ik al geen mooie naam, maar blijkbaar kan je ook dat verpesten.
Ik kwam vandaag P.luk en V.egas tegen (beide meisjes)
Ik kwam vandaag de naam Roczen tegen. Een Amerikaans jongetje. Had er nog nooit van gehoord, maar wie weet is het gangbaar daar?quote:Op dinsdag 28 maart 2023 22:10 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vind P.luk en V.egas vooral een aparte combinatie eigenlijk.
Wellicht was pappa een motorcross liefhebber, vernoemd naar Ken Roczenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik kwam vandaag de naam Roczen tegen. Een Amerikaans jongetje. Had er nog nooit van gehoord, maar wie weet is het gangbaar daar?
Als het een meisje was had het nog een unieke spelling voor Roxanne kunnen zijn.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik kwam vandaag de naam Roczen tegen. Een Amerikaans jongetje. Had er nog nooit van gehoord, maar wie weet is het gangbaar daar?
Nooit van gehoord, zal inderdaad vast een vernoeming zijn zoals hierboven gezegdquote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ah sorry, jongensnamenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 21:39 schreef Kyara het volgende:
Zoek je zowel jongens- als meisjesnamen?
Ik heb ook een zwak voor jongensnamen beginnend met een M
Pas een paar dagen voor haar geboorte was ik overtuigd. En toen ze net geboren was heb ik stiekem toch een paar keer haar in mijn hoofd aangesproken met de ‘andere’ naam, maar die past helemaal niet bij haar (en haar karakterquote:Op vrijdag 16 juni 2023 21:57 schreef Peacefulll het volgende:
Leuke lijst Eponine!Paar vallen nog af ivm gegeven in de omgeving, maar je zit wel in een goede hoek.
Goed om te lezen dat een naam ook nog even kan groeien. Kwam dat al voor de geboorte? Of vooral na?
Ik ben zo bang dat, als we de naam hebben gegeven, ik spijt ga krijgen of zo![]()
Als je t heel Tokkie uitspreekt is het bijna Georgequote:Op donderdag 16 februari 2023 14:59 schreef Donna het volgende:
Ergens hier in de buurt woont een D.jordje
Had echt nog nooit van gehoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |