Prima hoorquote:Op zaterdag 10 september 2022 19:41 schreef Mrsloveable het volgende:
Ook al hebben ze de cake al op, wist geen andere TT
Precies de constructie die ik in mijn hoofd had. Even een test... Vrouw met donker haar en een soort zwarte top met een kruis-bandjes-iets aan de voorkant...quote:Op zaterdag 10 september 2022 19:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Als de omschrijving geeft van die persoon dan geef ik de naam wel.. soms moet ik zelf ook eerst ff spieken
Ja , Rupie moet blijvenquote:Op zaterdag 10 september 2022 19:42 schreef mario390 het volgende:
heeft ruberti zo straks de
cake selffs zamengedraaid?
Dat is hockeymeisje.quote:Op zaterdag 10 september 2022 19:41 schreef B00STER het volgende:
[..]
Precies de constructie die ik in mijn hoofd had. Even een test... Vrouw met donker haar en een soort zwarte top met een kruis-bandjes-iets aan de voorkant...
Mirthequote:Op zaterdag 10 september 2022 19:41 schreef B00STER het volgende:
[..]
Precies de constructie die ik in mijn hoofd had. Even een test... Vrouw met donker haar en een soort zwarte top met een kruis-bandjes-iets aan de voorkant...
haha.. zo onthoud ik 'rquote:Op zaterdag 10 september 2022 19:43 schreef B00STER het volgende:
[..]
Oh om het extra ingewikkeld te maken hebben we ook nog bijnamen? Mooi joh
Nee is nu toevallig net bij Mirthequote:Op zaterdag 10 september 2022 19:43 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik ging zeggen dat ik het een aantrekkelijke vrouw vond. En toen zag ik die borden-gif langskomen.quote:
De bewoners zijn er zelf mee begonnenquote:Op zaterdag 10 september 2022 19:43 schreef B00STER het volgende:
[..]
Gelukkig, dan is er nog hoop voor mij dit jaar.quote:Op zaterdag 10 september 2022 19:44 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nee is nu toevallig net bij Mirthe
Komt goed.En met jou ook.quote:Op zaterdag 10 september 2022 19:44 schreef B00STER het volgende:
[..]
Gelukkig, dan is er nog hoop voor mij dit jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |