SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mentionlijst
Als een race begint kun je onderstaande lijst kopiëren, plakken en posten, zodat de mensen op de lijst een mentionalert krijgen en de race wellicht niet missen![]()
Mocht je op of van de lijst willen, laat het uiteraard gewoon even weten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
Lijkt wel een sneeuwschuiverquote:Op zaterdag 10 september 2022 18:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
En de andere MP Motorsport wagen (Novalak) kapotte voorvleugel..
Zou spijtig zijn mocht die F1 niet halen omdat alles bij Sauber al bezet is en geen ander team hem oppikt. Behoort tot de beste van dit veld...quote:Op zaterdag 10 september 2022 18:12 schreef Peterselieman het volgende:
Pourchaire is lekker bezig, maar moet ook wel
Net zoals bij Piastri de pech bij een team te zitten dat je een racezitje voor het volgende jaar belooft en dan niet waarmakenquote:Op zaterdag 10 september 2022 18:18 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Zou spijtig zijn mocht die F1 niet halen omdat alles bij Sauber al bezet is en geen ander team hem oppikt. Behoort tot de beste van dit veld...
Electrische schapen vermoed ik (Blade Runner anyone?)quote:Op zaterdag 10 september 2022 18:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
Waarover droomt Allard nou soms?
Nee tuurlijk nietquote:Op zaterdag 10 september 2022 18:29 schreef Sabata het volgende:
Grrr, moet ForSure dit nu weer teruggeven?
Ik zag hetquote:Op zaterdag 10 september 2022 18:29 schreef Peterselieman het volgende:
ViaPlay zegt bedankt voor het kijken
Aardig van zequote:Op zaterdag 10 september 2022 18:29 schreef Peterselieman het volgende:
En even naar de reclame?quote:Op zaterdag 10 september 2022 18:29 schreef Peterselieman het volgende:
Lawson ook bij Armstrong. En Doohan bij Lawsonquote:
Behalve 1994 Adelaidequote:Op zaterdag 10 september 2022 18:39 schreef Sked het volgende:
Nog nooit iemand met een DNF zo blij zien kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
Drugovich werd eraf geduwd door Cordeel..quote:Op zaterdag 10 september 2022 18:42 schreef Fer het volgende:
Tja gefeliciteerd, maar vind hem niet echt F1 materiaal. Net zoals Pourchaire. Gingen er beide weer knullig af.
quote:Op zaterdag 10 september 2022 18:41 schreef Sabata het volgende:
Drug(o) betekent Vriend in het RussischDrugovich betekent Son of a dragon volgens Drugovich. Vandaar ook de draak op zijn helm.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.fiaformula2.c(...)ovichs-helmet-designNo Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
Kampioen worden in je derde jaar is meestal geen reden om te promoveren. Zie ook Nyck de Vries.quote:
Moet ie daar niet rijden. Daar moet je aan denken als kampioen.quote:Op zaterdag 10 september 2022 18:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Drugovich werd eraf geduwd door Cordeel..
quote:Op zaterdag 10 september 2022 18:46 schreef Fer het volgende:
[..]
Moet ie daar niet rijden. Daar moet je aan denken als kampioen.
Kon hij weinig aan doen.quote:Op zaterdag 10 september 2022 18:46 schreef Fer het volgende:
[..]
Vreemde observatie is dit.quote:Op zaterdag 10 september 2022 18:46 schreef Fer het volgende:
[..]
Ja in je derde jaar is wel wat laat idd.quote:Op zaterdag 10 september 2022 18:46 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Kampioen worden in je derde jaar is meestal geen reden om te promoveren. Zie ook Nyck de Vries.
Die gast aan de binnenkant had hem echt wel 20cm meer kunnen gevenquote:Op zaterdag 10 september 2022 18:46 schreef Fer het volgende:
[..]
Van het kaliber Cordeel ben je al blij dat hij op de baan blijft.quote:Op zaterdag 10 september 2022 18:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die gast aan de binnenkant had hem echt wel 20cm meer kunnen geven
Wat een gezeikquote:Op zaterdag 10 september 2022 22:32 schreef Starflyer het volgende:
Richard Verschoor heeft alsnog 5s straf gekregen voor het afsnijden van de chicane. Hij eindigt nu op P8.
https://www.fia.com/sites(...)ting%20advantage.pdf
Tevens sterfdag van mijn 1e katquote:
Sterktequote:Op zondag 11 september 2022 08:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tevens sterfdag van mijn 1e kat
Ook vervelend. Sterkte met deze dagquote:Op zondag 11 september 2022 08:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank je!quote:Op zondag 11 september 2022 08:47 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ook vervelend. Sterkte met deze dag
Nog geen lampen uit op safety car
Mijn verjaardagquote:Op zondag 11 september 2022 08:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!quote:
Gefeliciteerdquote:
Repareren duurt te lang zekerquote:
Wat wil je in het thuisland van Ferrariquote:
Hahaquote:Op zondag 11 september 2022 09:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wat wil je in het thuisland van Ferrari
Nee, dit krijg je als je beslissingen over under investigations doorschuift tot ná de race..quote:Op zondag 11 september 2022 09:31 schreef StephanL het volgende:
Ze zijn de hele race opnieuw aan het bekijken?
Volgens mij zijn ze ook nog niet klaar met de reparaties.quote:Op zondag 11 september 2022 09:29 schreef Nattekat het volgende:
Dit duurt langer dan 4 rondjes rijden geduurd had
Italiaanse organisatie beste organisatiequote:Op zondag 11 september 2022 09:31 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze nog niet klaar met de reparaties.
gohquote:Op zondag 11 september 2022 09:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Italiaanse organisatie beste organisatie
Daar moet ik wachten tot 12 uur om naar de supermarkt te gaan.quote:Op zondag 11 september 2022 09:33 schreef Nattekat het volgende:
Ik ga gewoon even langs de supermarkt, als ik terug kom, weten ze het vast wel bijna.
Ja, daarom ook nuquote:Op zondag 11 september 2022 09:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daar moet ik wachten tot 12 uur om naar de supermarkt te gaan.
Straks de F2 race, die moet je niet missen
Hij gaat vast even taart voor ons halen..quote:Op zondag 11 september 2022 09:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daar moet ik wachten tot 12 uur om naar de supermarkt te gaan.
Straks de F2 race, die moet je niet missen
Viesdik wordenquote:Op zondag 11 september 2022 09:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij gaat vast even taart voor ons halen..
quote:Op zondag 11 september 2022 09:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
Martins is officieel kampioen nu
Ik zie nog geen taartquote:
Ik zie nog steeds een Ferrari rood scherm dat de uitzending zo meteen begintquote:
Was F3 weer eens veel te laat klaar zeker?quote:
Nee, ze waren te vroeg klaar.quote:Op zondag 11 september 2022 10:08 schreef Zorro het volgende:
[..]
Was F3 weer eens veel te laat klaar zeker?
Code rood + reparatie aan de baanquote:Op zondag 11 september 2022 10:08 schreef Zorro het volgende:
[..]
Was F3 weer eens veel te laat klaar zeker?
Rode vlagquote:Op zondag 11 september 2022 10:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Code rood + reparatie aan de baan
quote:
Ja dan zijn die Italianen ook in de war natuurlijk.quote:
Italië, dan kun je zulke dingen verwachtenquote:Op zondag 11 september 2022 10:09 schreef Sinister-D- het volgende:
even terug gekeken .. Wat een poppenkast
Ach jee. Het zal ook eens niet.quote:Op zondag 11 september 2022 10:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Code rood + reparatie aan de baan
Kijk, dat zijn nou vragen die er toe doenquote:
Ja nou is mijn scherm vies.quote:
tijd opvulling voor de reparatiequote:Op zondag 11 september 2022 10:12 schreef Nattekat het volgende:
Ik had dit nog niet gezien, dus ik trap erin
Als ze nog even rustig de tijd nemen, ga ik het slot zo missen.quote:Op zondag 11 september 2022 10:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
tijd opvulling voor de reparatie
De +5 van Verschoor sloeg nergens opquote:Op zondag 11 september 2022 10:12 schreef Nattekat het volgende:
Oh, F2 was ook een flop met de beslissing
Track limits op een baan met natuurlijke track limitsquote:Op zondag 11 september 2022 10:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De +5 van Verschoor sloeg nergens op
Ja hoor, pak overal maar meteen twee vanquote:
er komt geen SC veroorzaakt door Calderon, tenzij er iets heel geks gebeurtquote:
Gelukkig maar.quote:Op zondag 11 september 2022 10:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
er komt geen SC veroorzaakt door Calderon, tenzij er iets heel geks gebeurt
Hand gebroken lees ik netquote:Op zondag 11 september 2022 10:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
er komt geen SC veroorzaakt door Calderon, tenzij er iets heel geks gebeurt
F1TV loopt ca halve minuut achter op Viaplay merkte ik net.quote:
Zoveel gebeurt er niet in een tekenfilm hoorquote:Op zondag 11 september 2022 10:31 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb de herhaling inmiddels 3 keer gezien en ik weet nog steeds niet wat daar in godsnaam gebeurd is.
Wel een vrij realistische tekenfilm dit.quote:Op zondag 11 september 2022 10:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zoveel gebeurt er niet in een tekenfilm hoor
Zijn ze die WTC vliegtuigen nou alweer aan het uitzenden?quote:Op zondag 11 september 2022 10:31 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb de herhaling inmiddels 3 keer gezien en ik weet nog steeds niet wat daar in godsnaam gebeurd is.
quote:
Er was nog niets eens iemand bij net..quote:Op zondag 11 september 2022 10:41 schreef Zorro het volgende:
Dit ziet eruit als flinke tijd herstel voor de bandenstapel...
Dit is geen F1quote:Op zondag 11 september 2022 10:55 schreef Zorro het volgende:
Wat is er dan gebeurd met de regel "Rode vlag is staande start"? Ze doen ook maar gewoon wat he.
Alleen bij de F1quote:Op zondag 11 september 2022 10:55 schreef Zorro het volgende:
Wat is er dan gebeurd met de regel "Rode vlag is staande start"? Ze doen ook maar gewoon wat he.
Alsof ze daar wel consequent zijnquote:
F2 is er gebeurdquote:Op zondag 11 september 2022 10:55 schreef Zorro het volgende:
Met het wel bestraffen van Perez na de kwali een tijdje geleden en niet Leclerc dit weekend houdt het al opquote:
Dadelijk moet ie al zijn gele truien nog inleveren ookquote:
Doe eens niet zo vervelendquote:
quote:Op zondag 11 september 2022 10:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Doe eens niet zo vervelend
Alweer P9 trouwens
Dat je jarig bent betekent niet dat je alles kunt maken he?quote:
Dat klinkt niet heel veilig.quote:Op zondag 11 september 2022 11:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds vervelend toen op de fiets
Stond in beeldquote:
quote:
Yepquote:Lap 17: Vips has been handed a 10-second stop/go penalty for causing a collision with Lawson
Die straffen worden altijd vaag beschreven. Vroegah was dit gewoon 10squote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |