F1TV loopt ca halve minuut achter op Viaplay merkte ik net.quote:
Zoveel gebeurt er niet in een tekenfilm hoorquote:Op zondag 11 september 2022 10:31 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb de herhaling inmiddels 3 keer gezien en ik weet nog steeds niet wat daar in godsnaam gebeurd is.
Wel een vrij realistische tekenfilm dit.quote:Op zondag 11 september 2022 10:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zoveel gebeurt er niet in een tekenfilm hoor
Zijn ze die WTC vliegtuigen nou alweer aan het uitzenden?quote:Op zondag 11 september 2022 10:31 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb de herhaling inmiddels 3 keer gezien en ik weet nog steeds niet wat daar in godsnaam gebeurd is.
quote:
Er was nog niets eens iemand bij net..quote:Op zondag 11 september 2022 10:41 schreef Zorro het volgende:
Dit ziet eruit als flinke tijd herstel voor de bandenstapel...
Dit is geen F1quote:Op zondag 11 september 2022 10:55 schreef Zorro het volgende:
Wat is er dan gebeurd met de regel "Rode vlag is staande start"? Ze doen ook maar gewoon wat he.
Alleen bij de F1quote:Op zondag 11 september 2022 10:55 schreef Zorro het volgende:
Wat is er dan gebeurd met de regel "Rode vlag is staande start"? Ze doen ook maar gewoon wat he.
Alsof ze daar wel consequent zijnquote:
F2 is er gebeurdquote:Op zondag 11 september 2022 10:55 schreef Zorro het volgende:
Met het wel bestraffen van Perez na de kwali een tijdje geleden en niet Leclerc dit weekend houdt het al opquote:
Dadelijk moet ie al zijn gele truien nog inleveren ookquote:
Doe eens niet zo vervelendquote:
quote:Op zondag 11 september 2022 10:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Doe eens niet zo vervelend
Alweer P9 trouwens
Dat je jarig bent betekent niet dat je alles kunt maken he?quote:
Dat klinkt niet heel veilig.quote:Op zondag 11 september 2022 11:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds vervelend toen op de fiets
Stond in beeldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |