abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 september 2022 @ 23:58:58 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205914457
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  vrijdag 9 september 2022 @ 23:59:22 #2
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_205914463
twitter

twitter
  vrijdag 9 september 2022 @ 23:59:25 #3
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205914465
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2022 23:54 schreef Perrin het volgende:
Allerlei munitie veroverd..
[ twitter ]
Bedankt Poetin :D ^O^
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zaterdag 10 september 2022 @ 00:00:20 #4
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_205914474
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 september 2022 23:47 schreef Aether het volgende: [ twitter ]
Dat lijkt mij dan weer minder verstandig om online te tiefen :X . Of betekent dat eerder "we hebben er stiekem het lompste luchtafweergeschut dat er bestaat neergezet, komt u maar met uw S400's en SU35's"?
pi_205914509
Het Twitteraccount van Rob de Wijk eens bekijken kan ik overigens iedereen van harte aanraden: https://twitter.com/robdewijk

Meneer is een professor in strategische studies en is er altijd als de kippen bij wanneer het om doemdenken gaat, maar nu rept hij werkelijk met geen woord over het Oekraïense offensief _O-

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 10-09-2022 00:04:46 ]
pi_205914538
Waar zijn alle pro-Russische users? :')
In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
  zaterdag 10 september 2022 @ 00:06:18 #7
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_205914543
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2022 00:03 schreef J.B. het volgende:
Het Twitteraccount van Rob de Wijk eens bekijken kan ik overigens iedereen van harte aanraden: https://twitter.com/robdewijk

Meneer is een professor in strategische studies en is er altijd als de kippen bij wanneer het om doemdenken gaat, maar nu rept hij werkelijk met geen woord over het Oekraïense offensief _O-
Oekraine dat de Russen het land uitjaagt is niet helemaal wat hij voor ogen had. Dat gaat hem heel wat toekomstige schnabbel-inkomsten kosten vrees ik.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_205914557
quote:

De Wijk loopt altijd een dag of 2 achter voordat hij erover begint. Hij is of traag of wint eerst meer info in.
Dat hij pro Russisch zou zijn is grote bullshit.
Vakman pur sang
pi_205914564
quote:
Het Twitteraccount van Rob de Wijk eens bekijken kan ik overigens iedereen van harte aanraden. Meneer is een professor in strategische studies en rept werkelijk met geen woord over het Oekraïense offensief _O-
In de podcast van Boekestijn en De Wijk de hele week ook geen woord over het offensief. Vandaag weer niet. :D
De Wijk zal wel last hebben van cognitieve dissonantie, want wat Oekraïne laat zien, kán gewoon niet in zijn visie. Pas in het voorjaar zou Oekraïne iets kunnen uitrichten, dan komt De Wijk weer aanzetten met zijn 3 staat tot 1 regeltje, dat je 3 keer zoveel aanvallers nodig hebt als het aantal verdedigers.
pi_205914566
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 00:06 schreef Eufonie het volgende:
Waar zijn alle pro-Russische users? :')
Slapen.
De vodka is op. En de augurken te zuur.
pi_205914573
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 00:08 schreef quirina het volgende:

[..]
Slapen.
De vodka is op. En de augurken te zuur.
Je bent overgelopen?
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
  zaterdag 10 september 2022 @ 00:11:56 #13
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205914608
quote:

twitter
  zaterdag 10 september 2022 @ 00:13:44 #14
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205914633
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2022 00:07 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
De Wijk loopt altijd een dag of 2 achter voordat hij erover begint. Hij is of traag of wint eerst meer info in.
Dat hij pro Russisch zou zijn is grote bullshit.
:')
pi_205914635
quote:

Ik had ergens gelezen dat hij de laatste jaren zich vooral gefocust had op China. Dat is te merken ook. Heb het gevoel dat hij totaal niet weet wat er zich afspeelt op dit moment in Rusland.
pi_205914641
quote:
84s.gif Op zaterdag 10 september 2022 00:13 schreef Starhopper het volgende:

[..]
:')
Wat heb je? Stofje in je oog?
Vakman pur sang
pi_205914643
Oekraïne zou een offensief met 100.000 soldaten hebben ingezet.

twitter
  zaterdag 10 september 2022 @ 00:15:02 #18
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205914652
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2022 00:14 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Wat heb je? Stofje in je oog?
Een natte broek. Ik heb in mn broek geplast van het lachen
pi_205914663
quote:
84s.gif Op zaterdag 10 september 2022 00:15 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Een natte broek. Ik heb in mn broek geplast van het lachen
Huilt snel en incontinent. Tsssk
Kan niet tegen bloedige filmpjes maar wil alle Russen dood. Nog iets erbij en je moet een pamper aan.
Denk jij dat de Wijk snel is dan? :')
Vakman pur sang
pi_205914664
twitter

Oekraïne aan de rand van Izyum in zijn 2de tweet zegt hij dat hij de bevestiging heeft.
pi_205914682
Ambush genot.

twitter
pi_205914698
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 00:15 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Oekraïne aan de rand van Izyum in zijn 2de tweet zegt hij dat hij de bevestiging heeft.
Russen-op-de-vlucht-genot.
pi_205914715
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 00:18 schreef polderturk het volgende:

[..]
Russen-op-de-vlucht-genot.
Moet wel want anders hebben ze nogal een probleem.
twitter
  zaterdag 10 september 2022 @ 00:22:13 #24
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205914738
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 00:15 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
quote:
84s.gif Op vrijdag 9 september 2022 23:42 schreef Starhopper het volgende:
Op Twitter hier en daar berichten dat de eerste Oekrainers gearriveerd zijn in Izium :o Geen idee of het waar is :o
Lijkt inmiddels dus wel serieus te zijn!!! Hoeveel zullen er ingesloten zijn nu? :D _O_
pi_205914759
twitter

@J.B. er zijn meerdere die zich er over verbazen.
pi_205914774
quote:
84s.gif Op zaterdag 10 september 2022 00:18 schreef Starhopper het volgende:

[..]
De Wijk wacht op instructies van het Kremlin. Tis nogal paniek daar en daarom moet hij wat langer wachten
Stevige stelling is stevige bron!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zaterdag 10 september 2022 @ 00:25:35 #27
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205914791
quote:
99s.gif Op zaterdag 10 september 2022 00:24 schreef bijdehand het volgende:

[..]
Stevige stelling is stevige bron!
Ik stel alleen maar een vraag :+
pi_205914807
quote:
84s.gif Op zaterdag 10 september 2022 00:25 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Ik stel alleen maar een vraag :+
Staat geen vraagteken achter
Vakman pur sang
pi_205914868
Wtf?

twitter
  zaterdag 10 september 2022 @ 00:37:04 #30
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_205914890
twitter
pi_205914929
twitter

De vertaling in het Engels.
quote:
Moscow deputies - following the Mundeps from St. Petersburg - called on Putin to resign. “We ask you to relieve yourself of your post due to the fact that your views are hopelessly outdated and impede the development of Russia,” the Lomonosov District Council said in an appeal to the President of the Russian Federation
De wet van de zwaartekracht zal binnenkort wel weer zijn werk gaan doen in Rusland.
  zaterdag 10 september 2022 @ 00:44:00 #33
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_205914968
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 00:13 schreef ipa84 het volgende:

[..]
Ik had ergens gelezen dat hij de laatste jaren zich vooral gefocust had op China. Dat is te merken ook. Heb het gevoel dat hij totaal niet weet wat er zich afspeelt op dit moment in Rusland.
De man is 68 en ziet het gewoon allemaal niet meer zo helder.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  zaterdag 10 september 2022 @ 00:55:05 #35
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_205915025
Dikke kans dat Ukraine met tienduizenden pows opgescheept zit omdat Rusland ze niet terug wilt

https://www.reddit.com/r/(...)s_say_the_number_of/
Russian soldier from the Far East and prison has no value as Russia don't want them back. A lot of conscripted from Ukraine occupied area technical not Russian Army so they won't trade them either. Wagner is expendable. The problem with Russia is that they cannot trade prisoners as that would be admitting that they lost battles.
pi_205915080
Volgens MoD hebben de Russen gisteren en eergisteren 650 man per dag verloren.

Ben echt benieuwd naar de cijfers van de afgelopen 24 uur. Lijkt me wel de ergste dag qua verliezen voor de Russen... (Tot nu dan.)

Wat een briljante manoeuvre(s) van Oekraïne.
pi_205915083
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 00:55 schreef slashdotter3 het volgende:
Dikke kans dat Ukraine met tienduizenden pows opgescheept zit omdat Rusland ze niet terug wilt

https://www.reddit.com/r/(...)s_say_the_number_of/
Russian soldier from the Far East and prison has no value as Russia don't want them back. A lot of conscripted from Ukraine occupied area technical not Russian Army so they won't trade them either. Wagner is expendable. The problem with Russia is that they cannot trade prisoners as that would be admitting that they lost battles.
Denk ook dat het strategie was van Poetin om voornamelijk soldaten te recruteren uit regio's van etnische minderheden. Dat zijn de mannen die eventueel in Rusland zelf tegen het regime in opstand kunnen komen, mocht het centrale gezag in Moskou ineenstorten. Dan kunnen die maar beter in Oekraïne blijven, dood of levend.
pi_205915202
twitter
pi_205915218
twitter
pi_205915221
Russia may not survive Putin’s disastrous decision to invade Ukraine
https://www.atlanticcounc(...)n-to-invade-ukraine/

quote:
Russia’s war in Ukraine has demonstrated that the Kremlin does not respect the fundamentals of international law or the sanctity of international borders. This imperialistic foreign policy may soon rebound on Russia itself. Russia’s territorial integrity looks set to become increasingly disputed by the country’s numerous internal republics and regions as the disastrous invasion of Ukraine serves as a catalyst for imperial collapse.

The approaching rupture of the Russian Federation will be the third phase of imperial collapse following the unraveling of the Soviet bloc in Eastern Europe and the disintegration of the Soviet Union in the late 1980s and early 1990s.

In the coming years, the Russian Federation could face a repeat of either the Soviet or the Yugoslav collapse, or some combination of the two. While some republics may exit Russia relatively unscathed, outright conflicts could materialize between the center and some federal subjects. Moscow can try to emulate Serbia in the 1990s by mobilizing ethnic Russians to carve out ethnically homogenous regions from rebellious republics while expelling non-Russian populations, but this will simply hasten the rupture of the imperial state.
Interessant artikel over het falen van Poetin en de consequenties daarvan.
pi_205915229
twitter
pi_205915262
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 01:33 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Dit is een beetje de ziekte van deze wereld, eigenlijk ip adres achterhalen en voor justitie slepen.
Je draagt niet echt bij aan een betere wereld met je suggesties. Iedereen met een andere mening oppakken lijkt me niet gewenst. En die Rob kan best wel tegen een stootje. Die haalt zijn neus op voor de internethelden die een aparte mening over hem hebben.

Het zieke van deze wereld zijn (onder anderen) de mensen die voor anderen gaan bepalen dat ze gekwetst worden, en daarom beschermd moeten worden.
pi_205915280
Dit is weer typisch Rob :D Gaat ie retweeten dat iemand anders zijn column in Trouw heeft aangeraden. _O-

quote:
De energieboycot mist zijn doel
De EU heeft zich met de aankondiging van het Russische gas af te willen zonder dat daarvoor een goed alternatief is, chantabel voor Poetin gemaakt. Natuurlijk doen al die andere sancties pijn, maar als de pijn bij ons even hard of harder wordt gevoeld, dan schieten sancties hun doel voorbij. Dat is een ijzeren les die uit vroegere sancties is geleerd, maar totaal werd genegeerd.
Nee Rob, we zijn juist bezig minder chantabel te worden. ^p^
pi_205915366
Escape from Izyum.
Doet me denken aan de film "Escape from LA". Een aanrader

twitter
pi_205915369
twitter
pi_205915401
twitter
pi_205915589
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 01:01 schreef Jemoederniet het volgende:

[..]
Denk ook dat het strategie was van Poetin om voornamelijk soldaten te recruteren uit regio's van etnische minderheden. Dat zijn de mannen die eventueel in Rusland zelf tegen het regime in opstand kunnen komen, mocht het centrale gezag in Moskou ineenstorten. Dan kunnen die maar beter in Oekraïne blijven, dood of levend.
Anderzijds doen zij die het overleven een heleboel gevechtservaring op
pi_205915591
Goedemorgen. Kan niet echt recente tweets vinden over de strijd om Lyman. Ben benieuwd hoe het gaat.

[ Bericht 80% gewijzigd door #ANONIEM op 10-09-2022 06:52:10 ]
pi_205915644
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2022 22:30 schreef Glazenmaker het volgende:
Mogen buitenlanders jou ook aankijken op wat Rutte doet meneer Flattten?
Wat snap je niet aan deze zin: Corruption is widespread in Ukrainian society.
Plaats hier uw advertentie
  zaterdag 10 september 2022 @ 07:37:01 #50
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_205915646
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 00:42 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
De vertaling in het Engels.
[..]
De wet van de zwaartekracht zal binnenkort wel weer zijn werk gaan doen in Rusland.
WaPo:
quote:
Police pursue local Russian lawmakers who urged charging Putin with treason.
quote:
"A group of district council members in St. Petersburg, President Vladimir Putin’s hometown, called for the Russian leader to be charged with treason and removed from office in a rare but brazen protest against the war in Ukraine.

The brave move by the Smolninsky District Council drew a predictably swift and unfriendly reaction.
A day after the resolution against Putin was made public, a local police station told the lawmakers they were facing legal charges “due to actions aimed at discrediting the current Russian government.”

The district council’s statement came in the form of a request to the Russian parliament, the State Duma, and asserted that Putin’s decision to invade Ukraine on Feb. 24 led to a massive loss of life, turned countless Russian men into disabled veterans, hindered the national economy, and fast-tracked NATO’s eastward expansion.

A second municipal council in Moscow’s Lomonosovsky district followed suit and voted on a similar motion calling on Putin to resign. Outspoken criticism of Putin is rare, and while the two motions were little more than symbolic statements, they represented a remarkable public rebuke. They also served as evidence that public support for the war in Ukraine is not universal, and could be eroding as a recent survey of Russian public opinion found.

Russians back war in Ukraine, but report finds notable opposition

“We believe that the decision made by President Putin to start the special military operation is detrimental to the security of Russia and its citizens,” the Smolninsky document filed on Wednesday evening said.

“We ask you,” the lawmakers wrote, “to initiate a treason charge against the president of the Russian Federation to remove him from office.”"
https://www.washingtonpos(...)achment-censure-war/
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  zaterdag 10 september 2022 @ 07:59:18 #51
8369 speknek
Another day another slay
pi_205915689
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_205915731
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 07:34 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Ja, dat is eigenlijk een legitieme reden om Oekraïne met nucleaire wapens plat te gooien. Wat dat betreft is Poetin veel te mild...
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_205915740
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2022 08:13 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, dat is eigenlijk een legitieme reden om Oekraïne met nucleaire wapens plat te gooien. Wat dat betreft is Poetin veel te mild...
huh ben je weer zaken erbij aan het verzinnen (as usual).
pi_205915762
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 08:16 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
huh ben je weer zaken erbij aan het verzinnen (as usual).
Nee, jij trekt de bekende 'jamaar Oekraïne ook slecht' kaart...
:R
pi_205915764
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2022 08:21 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nee, jij trekt de bekende 'jamaar Oekraïne ook slecht' kaart...
:R
Dat was een reactie op iemand anders.
pi_205915767
twitter

Sjoerdje is weer aan het ophitsen, gelukkig trapt men er niet meer in getuige de comments.
pi_205915768
quote:
Begin een beetje schijtziek te worden van al gelink naar Twitter,ik heb het niet en ga het ook niet nemen.
pi_205915778
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 08:22 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ twitter ]
Sjoerdje is weer aan het ophitsen, gelukkig trapt men er niet meer in getuige de comments.
Denken dat Twitter-comments iets zeggen over wat ‘de mensen’ denken/vinden :')

Ik vind zo’n Sjoerdsma ook helemaal niets maar als hij twittert dat gras groen is krijgt hij nog honderden schuimbekkende reacties van anonieme figuren
pi_205915797
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 08:22 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ twitter ]
Comments op twitter getuigen hooguit van de hoeveelheid mensen die hun onderbuik wensen te laten spreken. Het zegt verder niets over de realiteit, noch over het beleid.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 10 september 2022 @ 08:35:36 #60
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_205915810
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 00:23 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
@:J.B. er zijn meerdere die zich er over verbazen.
RdW heeft gewoon gelijk dat de energieboycot weinig effectief is geweest. Door de hogere prijzen verdient Rusland nog altijd veel. De uitvoering was ook niet al te slim. Publiek gaan roepen dat je tegen het einde van het jaar voor zoveel procent minder energie van Rusland nodig hebt betekent gewoon dat je kaarten op tafel liggen. Beter is om ambigu te blijven en zélf met die gaskraan rotzooien. Daarbij nog wat heffingen op Russisch gas en je hebt de regie in handen. We hebben helaas geen politici waar je een oorlog mee kunt winnen, ze zijn te naïef. Biden doet het veel beter gelukkig, hij speelt met escalatie van Amerikaanse hulp maar laat het niet uit de hand lopen.

Tot slot die oorlogsmachine, die ligt plat omdat ze geen chips en andere onderdelen meer kunnen kopen. Dát is een effectieve sanctie.
  zaterdag 10 september 2022 @ 08:39:57 #61
22565 asco
Los in deze tent
pi_205915823
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2022 08:23 schreef etuiedelapiel het volgende:

[..]
Begin een beetje schijtziek te worden van al gelink naar Twitter,ik heb het niet en ga het ook niet nemen.
Je moet dat gewoon zien als amusement en dan is het best te doen.
  zaterdag 10 september 2022 @ 08:42:22 #62
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_205915836
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2022 08:35 schreef Heremeteit het volgende:

[..]
RdW heeft gewoon gelijk dat de energieboycot weinig effectief is geweest. Door de hogere prijzen verdient Rusland nog altijd veel. De uitvoering was ook niet al te slim. Publiek gaan roepen dat je tegen het einde van het jaar voor zoveel procent minder energie van Rusland nodig hebt betekent gewoon dat je kaarten op tafel liggen. Beter is om ambigu te blijven en zélf met die gaskraan rotzooien. Daarbij nog wat heffingen op Russisch gas en je hebt de regie in handen. We hebben helaas geen politici waar je een oorlog mee kunt winnen, ze zijn te naïef. Biden doet het veel beter gelukkig, hij speelt met escalatie van Amerikaanse hulp maar laat het niet uit de hand lopen.

Tot slot die oorlogsmachine, die ligt plat omdat ze geen chips en andere onderdelen meer kunnen kopen. Dát is een effectieve sanctie.
Energie boycot is niet voor de korte termijn. Het heeft iedereen wakker gemaakt en volgend jaar hangt Rusland. Tig jaar Europa langzaam binnen trekken met goedkoop gas in een half jaar opgeblazen.

1 van de grootste winsten voor het westen van deze oorlog. Het heeft ogen geopend en forceert actie. Zonder harde boycot was er niets gebeurd om onafhankelijk te worden en had Poetin ons in zijn macht gehad.

Oh, en Poetin pushte de prijs al omhoog voor de oorlog om de boel te kunnen financieren. Dus in dien context hadden we zonder boycot ook met gruwelijk hoge gasprijzen en lege opslagen gezeten.
pi_205915861
quote:
[ twitter ]
Ben je je eigen tweet aan het posten of wat is de toegevoegde waarde van een anti-alles iemand?
pi_205915871
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2022 08:35 schreef Heremeteit het volgende:

[..]

Tot slot die oorlogsmachine, die ligt plat omdat ze geen chips meer kunnen kopen. Dát is een effectieve sanctie.
Wat zowel Rob de Wijk als jij stellen zou kloppen als de huidige energieprijzen het gevolg zouden zijn van de sancties. Dat is echter niet zo, Poetin is al sinds maart 2021 (dus een jaar voordat de oorlog überhaupt begon) aan de gaskraan beginnen draaien. Dat mensen zich niet kunnen herinneren dat de gasprijs afgelopen jaar al record na record brak kan ik me voorstellen, maar dat een "expert" als Rob de Wijk dat ook stelt is behoorlijk eigenaardig. Die zou toch bij uitstek moeten weten dat Poetin zelf ruim voor de oorlog al begonnen is met de voorbereiding van dit conflict:

De gasprijs was eind 2021 al verviervoudigd ten opzichte van de oude normale prijs begin 2020. Dan ben je met heffingen en zelf aan de kraan draaien nogal aan de late kant als je daar pas na het begin van de oorlog mee komt :P

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 10-09-2022 08:51:17 ]
pi_205915881
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 08:46 schreef Anton91 het volgende:

[..]
Ben je je eigen tweet aan het posten of wat is de toegevoegde waarde van een anti-alles iemand?
Stel je voor dat iemand commentaar heeft op die oorloghitserij...
pi_205915883
quote:

[..]
Dat was een reactie op iemand anders.
Het was geen DM
pi_205915888
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 08:49 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Dat is niet echt het antwoord op een vrij simpele vraag.
pi_205915893
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_205915907
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 08:49 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Als je het er zo graag over wilt hebben kan je ook de tweet van Sjoerdsma plaatsten plus je eigen mening erover. In plaats van de mening van een of andere random twitteraar.
Цой жив
pi_205915908
quote:
[ twitter ]
Fijn dat we de zeer relevante mening van Stapke1 over dit conflict nu ook weten. Verhelderend om te lezen op deze druilerige zaterdagochtend.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-09-2022 08:55:43 ]
pi_205915910
Russians killed two Zaporizhzhia nuclear staff, abused others
https://www.france24.com/(...)bused-others-ukraine
  zaterdag 10 september 2022 @ 08:55:37 #72
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_205915917
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 08:53 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Als je het er zo graag over wilt hebben kan je ook de tweet van Sjoerdsma plaatsten plus je eigen mening erover. In plaats van de mening van een of andere random twitteraarFvD-licht.
Fixerated. ;)

[ Bericht 8% gewijzigd door Hyperdude op 10-09-2022 09:01:37 ]
pi_205915957
De morgenstond heeft goud in de mond, de Oekraïeners lijken deze ochtend in Kupiansk te staan:

twitter

Edit: met locatie:
twitter

Ze staan dus echt midden in de stad!

[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 10-09-2022 09:11:37 ]
pi_205915962
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 08:31 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Comments op twitter getuigen hooguit van de hoeveelheid mensen die hun onderbuik wensen te laten spreken. Het zegt verder niets over de realiteit, noch over het beleid.
Zo'n sjoerdsma of die andere halve zool van d66 paternotte gebruiken het anders vaak genoeg om hun standpunten te pushen met bizarre posts. Doen zij dat niet, heb je ook die onderbuik posts niet.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_205915966
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 07:34 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Ik snap uit die zin dat niet iedereen corrupt is. Uit je reactie snap ik dat als Rutte en je buurman corrupt zijn, dan mogen we jou er ook op aankijken. Lekker totalitair van je.
pi_205915970
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 september 2022 08:54 schreef Aether het volgende:
Russians killed two Zaporizhzhia nuclear staff, abused others
https://www.france24.com/(...)bused-others-ukraine
quote:
"A regime of harassment of personnel was gradually established," following the Russian takeover, Petro Kotin said.

"Two people were beaten to death. We do not know where about ten people are now, they were taken (by the Russians) and after that we have no information about their whereabouts," Kotin said, adding about 200 people had been detained.
Wat een barbaren zijn het ook.
  zaterdag 10 september 2022 @ 09:06:18 #77
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205915985
quote:
15s.gif Op zaterdag 10 september 2022 09:04 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
[..]
Hopelijk heeft de IAEA bewijzen veiliggesteld.
pi_205915987
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 09:04 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ik snap uit die zin dat niet iedereen corrupt is. Uit je reactie snap ik dat als Rutte en je buurman corrupt zijn, dan mogen we jou er ook op aankijken. Lekker totalitair van je.
Je verzint er zelf een hoop bij.
  zaterdag 10 september 2022 @ 09:07:32 #79
38496 Perrin
pi_205915992
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2022 09:03 schreef J.B. het volgende:
De morgenstond heeft goud in de mond, de Oekraïeners lijken deze ochtend in Kupiansk te staan:
[ twitter ]

[ twitter ]
Wow! Dat is leuk nieuws lezen op de zaterdagochtend.
pi_205915999
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 09:06 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Laat ik ook eens wat verzinnnen:

- je steunt Oekraïne in deze oorlog
- je hoopt dat Oekraïne zich kan bevrijden van de Russische bezetter
- je bent anti Putin
- je steunt de sancties tegen Rusland
pi_205916000
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2022 08:42 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Energie boycot is niet voor de korte termijn. Het heeft iedereen wakker gemaakt en volgend jaar hangt Rusland. Tig jaar Europa langzaam binnen trekken met goedkoop gas in een half jaar opgeblazen.

1 van de grootste winsten voor het westen van deze oorlog. Het heeft ogen geopend en forceert actie. Zonder harde boycot was er niets gebeurd om onafhankelijk te worden en had Poetin ons in zijn macht gehad.

Oh, en Poetin pushte de prijs al omhoog voor de oorlog om de boel te kunnen financieren. Dus in dien context hadden we zonder boycot ook met gruwelijk hoge gasprijzen en lege opslagen gezeten.
Maar de manier waarop de boycot is gedaan is wel slecht. Ik ben het er mee eens dat onze politici dat heel dom aanpakken door het allemaal publiekelijk te roepen en tijdspaden bekend te maken. Dat werkt speculatie en een gigantische prijsstijging natuurlijk in de kaart. Je had een groot gedeelte ook gewoon in het 'geheim' kunnen doen, zoals Rusland ook steeds alles geniepig deed met gas.

Het is ook het manco van de EU want die willen dan weer stoer in de media gaan roepen omdat alle landen wat te zeggen willen hebben terwijl het achter de schermen regelen van een boycot effectiever was geweest.
pi_205916010
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 09:09 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Laat ik ook eens wat verzinnnen:

- je steunt Oekraïne in deze oorlog
- je hoopt dat Oekraïne zich kan bevrijden van de Russische bezetter
- je bent anti Putin
- je steunt de sancties tegen Rusland
whataboutism?
  zaterdag 10 september 2022 @ 09:11:03 #83
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205916011
pi_205916014
quote:
15s.gif Op zaterdag 10 september 2022 09:04 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
[..]
Altijd fijn stel...
quote:
You know, the Russians in town start trying to what they call Russify the population. They start to introduce the ruble. They start to introduce Russian banks and Russian pharmacies.

They offer Russian passports. And then, as spring approaches, we start to see tensions building.

And by May 22, you have what is the Kremlin-appointed mayor of this town bombed and assassinated as he stood on his mother’s porch.

> So the mayor that the Kremlin had installed was actually killed?

Yeah, he was killed in a bombing.

And so the day after this bombing, there is a metalworker at the plant who’s at his home. The Russians show up at his door and shoot him multiple times. There’s actually audio released by the Ukrainian intelligence services of the Russians discussing shooting this guy, Sergei.

The Russians say, yeah, we found his address, we went, and we shot him multiple times.

And the more we interviewed people from the town, the more of these kind of stories we heard. One, an engineer named Ola, her neighbor’s son worked in the plant. He was taken in for questioning. And the next thing she heard was a call from the Russian authorities — basically, to go pick up his dead body.

They had beaten him to death.

So Ukrainian officials say, in this one town alone, something like 1,000 people have been brought in for questioning, and a good number of them remain missing, and a hundred of them worked at the plant itself.

https://www.nytimes.com/2(...)tml?showTranscript=1
pi_205916023
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 09:10 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
whataboutism?
Ik weet niet precies hoe je daar een "whataboutism" in zou kunnen zien.

Je vond dat Glazenmaker er een hoop bij verzon.
Dus dat heb ik ook eens gedaan.

Je wil toch niet zeggen dat je Rusland en Putin steunt?
pi_205916029
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 09:06 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Je hebt gisteren al iets van 10 post gemaakt net als strekking: niet iedereen is lief in Oekraïne, dus laat ze maar stikken. Dat kon je ontkrachten met je reactie, maar je koos ervoor om nog eens te herhalen hoe stom ze daar zijn. Dus je bent of heel vergeetachtig, of je staat niet voor je eigen woorden.
  zaterdag 10 september 2022 @ 09:14:05 #87
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205916031
quote:
Beelden van binnen :D

twitter
pi_205916032
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 09:13 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Ik weet niet precies hoe je daar een "whataboutism" in zou kunnen zien.

Je vond dat Glazenmaker er een hoop bij verzon.
Dus dat heb ik ook eens gedaan.

Je wil toch niet zeggen dat je Rusland en Putin steunt?
nee hoor
  zaterdag 10 september 2022 @ 09:14:56 #89
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_205916036
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2022 09:03 schreef J.B. het volgende:

[ twitter ]

Edit: met locatie:
[ twitter ]

Ze staan dus echt midden in de stad!
Deze is nog van gisteren.
Zo'n gave suppressed SCAR wil ik ook wel, maar deze jongens doe er vast nuttiger dingen mee. :)

pi_205916038
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 09:13 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Je hebt gisteren al iets van 10 post gemaakt net als strekking: niet iedereen is lief in Oekraïne, dus laat ze maar stikken. Dat kon je ontkrachten met je reactie, maar je koos ervoor om nog eens te herhalen hoe stom ze daar zijn. Dus je bent of heel vergeetachtig, of je staat niet voor je eigen woorden.
:') je overdrijft nog al.
pi_205916047
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 09:03 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Zo'n sjoerdsma of die andere halve zool van d66 paternotte gebruiken het anders vaak genoeg om hun standpunten te pushen met bizarre posts. Doen zij dat niet, heb je ook die onderbuik posts niet.
”Ze droeg een kort rokje”.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_205916065
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 09:15 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
:') je overdrijft nog al.
Waar en hoe?
pi_205916075
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 09:18 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Waar en hoe?
maar je koos ervoor om nog eens te herhalen hoe stom ze daar zijn

Calimero, is that you?
pi_205916078
Wanne kindjes hier
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zaterdag 10 september 2022 @ 09:20:32 #95
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205916081
Wat is dit dan? Dit is spul van vlak na WOII toch? :') _O-

twitter
pi_205916091
quote:

[..]
Dat geeft Rusland niet het recht om Oekraïne te annexeren en genocideren. En Rusland is ook een heel corrupt land.
  zaterdag 10 september 2022 @ 09:21:49 #97
38496 Perrin
pi_205916092
Ook wel vreemd als het waar is.. Plek voor militairen nodig?

twitter
pi_205916101
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 09:21 schreef polderturk het volgende:

[..]
Dat geeft Rusland niet het recht om Oekraïne te annexeren en genocideren.
Nee wie zegt dat dan?
pi_205916114
quote:
84s.gif Op zaterdag 10 september 2022 09:20 schreef Starhopper het volgende:
Wat is dit dan? Dit is spul van vlak na WOII toch? :') _O-

[ twitter ]
Is nog gebruikt om de Praagse Lente neer te slaan
  zaterdag 10 september 2022 @ 09:23:47 #100
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205916117
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 09:21 schreef Perrin het volgende:
Ook wel vreemd als het waar is.. Plek voor militairen nodig?

[ twitter ]
Die gaan naar Siberië :N

Ik ben wel benieuwd wat ze verder van plan zijn daar. Zou de eerste keer zijn dat ze evacueren om gewonden/doden te voorkomen. Bang voor spionage misschien?

[ Bericht 1% gewijzigd door Starhopper op 10-09-2022 09:32:12 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')