abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 september 2022 @ 23:58:58 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205914457
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  vrijdag 9 september 2022 @ 23:59:22 #2
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_205914463
twitter

twitter
  vrijdag 9 september 2022 @ 23:59:25 #3
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205914465
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2022 23:54 schreef Perrin het volgende:
Allerlei munitie veroverd..
[ twitter ]
Bedankt Poetin :D ^O^
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zaterdag 10 september 2022 @ 00:00:20 #4
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_205914474
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 september 2022 23:47 schreef Aether het volgende: [ twitter ]
Dat lijkt mij dan weer minder verstandig om online te tiefen :X . Of betekent dat eerder "we hebben er stiekem het lompste luchtafweergeschut dat er bestaat neergezet, komt u maar met uw S400's en SU35's"?
pi_205914509
Het Twitteraccount van Rob de Wijk eens bekijken kan ik overigens iedereen van harte aanraden: https://twitter.com/robdewijk

Meneer is een professor in strategische studies en is er altijd als de kippen bij wanneer het om doemdenken gaat, maar nu rept hij werkelijk met geen woord over het Oekraïense offensief _O-

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 10-09-2022 00:04:46 ]
pi_205914538
Waar zijn alle pro-Russische users? :')
In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
  zaterdag 10 september 2022 @ 00:06:18 #7
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_205914543
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2022 00:03 schreef J.B. het volgende:
Het Twitteraccount van Rob de Wijk eens bekijken kan ik overigens iedereen van harte aanraden: https://twitter.com/robdewijk

Meneer is een professor in strategische studies en is er altijd als de kippen bij wanneer het om doemdenken gaat, maar nu rept hij werkelijk met geen woord over het Oekraïense offensief _O-
Oekraine dat de Russen het land uitjaagt is niet helemaal wat hij voor ogen had. Dat gaat hem heel wat toekomstige schnabbel-inkomsten kosten vrees ik.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_205914557
quote:

De Wijk loopt altijd een dag of 2 achter voordat hij erover begint. Hij is of traag of wint eerst meer info in.
Dat hij pro Russisch zou zijn is grote bullshit.
Vakman pur sang
pi_205914564
quote:
Het Twitteraccount van Rob de Wijk eens bekijken kan ik overigens iedereen van harte aanraden. Meneer is een professor in strategische studies en rept werkelijk met geen woord over het Oekraïense offensief _O-
In de podcast van Boekestijn en De Wijk de hele week ook geen woord over het offensief. Vandaag weer niet. :D
De Wijk zal wel last hebben van cognitieve dissonantie, want wat Oekraïne laat zien, kán gewoon niet in zijn visie. Pas in het voorjaar zou Oekraïne iets kunnen uitrichten, dan komt De Wijk weer aanzetten met zijn 3 staat tot 1 regeltje, dat je 3 keer zoveel aanvallers nodig hebt als het aantal verdedigers.
pi_205914566
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 00:06 schreef Eufonie het volgende:
Waar zijn alle pro-Russische users? :')
Slapen.
De vodka is op. En de augurken te zuur.
pi_205914573
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 00:08 schreef quirina het volgende:

[..]
Slapen.
De vodka is op. En de augurken te zuur.
Je bent overgelopen?
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
  zaterdag 10 september 2022 @ 00:11:56 #13
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205914608
quote:

twitter
  zaterdag 10 september 2022 @ 00:13:44 #14
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205914633
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2022 00:07 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
De Wijk loopt altijd een dag of 2 achter voordat hij erover begint. Hij is of traag of wint eerst meer info in.
Dat hij pro Russisch zou zijn is grote bullshit.
:')
pi_205914635
quote:

Ik had ergens gelezen dat hij de laatste jaren zich vooral gefocust had op China. Dat is te merken ook. Heb het gevoel dat hij totaal niet weet wat er zich afspeelt op dit moment in Rusland.
pi_205914641
quote:
84s.gif Op zaterdag 10 september 2022 00:13 schreef Starhopper het volgende:

[..]
:')
Wat heb je? Stofje in je oog?
Vakman pur sang
pi_205914643
Oekraïne zou een offensief met 100.000 soldaten hebben ingezet.

twitter
  zaterdag 10 september 2022 @ 00:15:02 #18
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205914652
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2022 00:14 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Wat heb je? Stofje in je oog?
Een natte broek. Ik heb in mn broek geplast van het lachen
pi_205914663
quote:
84s.gif Op zaterdag 10 september 2022 00:15 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Een natte broek. Ik heb in mn broek geplast van het lachen
Huilt snel en incontinent. Tsssk
Kan niet tegen bloedige filmpjes maar wil alle Russen dood. Nog iets erbij en je moet een pamper aan.
Denk jij dat de Wijk snel is dan? :')
Vakman pur sang
pi_205914664
twitter

Oekraïne aan de rand van Izyum in zijn 2de tweet zegt hij dat hij de bevestiging heeft.
pi_205914682
Ambush genot.

twitter
pi_205914698
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 00:15 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Oekraïne aan de rand van Izyum in zijn 2de tweet zegt hij dat hij de bevestiging heeft.
Russen-op-de-vlucht-genot.
pi_205914715
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 00:18 schreef polderturk het volgende:

[..]
Russen-op-de-vlucht-genot.
Moet wel want anders hebben ze nogal een probleem.
twitter
  zaterdag 10 september 2022 @ 00:22:13 #24
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205914738
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 00:15 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
quote:
84s.gif Op vrijdag 9 september 2022 23:42 schreef Starhopper het volgende:
Op Twitter hier en daar berichten dat de eerste Oekrainers gearriveerd zijn in Izium :o Geen idee of het waar is :o
Lijkt inmiddels dus wel serieus te zijn!!! Hoeveel zullen er ingesloten zijn nu? :D _O_
pi_205914759
twitter

@J.B. er zijn meerdere die zich er over verbazen.
pi_205914774
quote:
84s.gif Op zaterdag 10 september 2022 00:18 schreef Starhopper het volgende:

[..]
De Wijk wacht op instructies van het Kremlin. Tis nogal paniek daar en daarom moet hij wat langer wachten
Stevige stelling is stevige bron!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zaterdag 10 september 2022 @ 00:25:35 #27
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205914791
quote:
99s.gif Op zaterdag 10 september 2022 00:24 schreef bijdehand het volgende:

[..]
Stevige stelling is stevige bron!
Ik stel alleen maar een vraag :+
pi_205914807
quote:
84s.gif Op zaterdag 10 september 2022 00:25 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Ik stel alleen maar een vraag :+
Staat geen vraagteken achter
Vakman pur sang
pi_205914868
Wtf?

twitter
  zaterdag 10 september 2022 @ 00:37:04 #30
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_205914890
twitter
pi_205914929
twitter

De vertaling in het Engels.
quote:
Moscow deputies - following the Mundeps from St. Petersburg - called on Putin to resign. “We ask you to relieve yourself of your post due to the fact that your views are hopelessly outdated and impede the development of Russia,” the Lomonosov District Council said in an appeal to the President of the Russian Federation
De wet van de zwaartekracht zal binnenkort wel weer zijn werk gaan doen in Rusland.
  zaterdag 10 september 2022 @ 00:44:00 #33
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_205914968
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 00:13 schreef ipa84 het volgende:

[..]
Ik had ergens gelezen dat hij de laatste jaren zich vooral gefocust had op China. Dat is te merken ook. Heb het gevoel dat hij totaal niet weet wat er zich afspeelt op dit moment in Rusland.
De man is 68 en ziet het gewoon allemaal niet meer zo helder.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  zaterdag 10 september 2022 @ 00:55:05 #35
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_205915025
Dikke kans dat Ukraine met tienduizenden pows opgescheept zit omdat Rusland ze niet terug wilt

https://www.reddit.com/r/(...)s_say_the_number_of/
Russian soldier from the Far East and prison has no value as Russia don't want them back. A lot of conscripted from Ukraine occupied area technical not Russian Army so they won't trade them either. Wagner is expendable. The problem with Russia is that they cannot trade prisoners as that would be admitting that they lost battles.
pi_205915080
Volgens MoD hebben de Russen gisteren en eergisteren 650 man per dag verloren.

Ben echt benieuwd naar de cijfers van de afgelopen 24 uur. Lijkt me wel de ergste dag qua verliezen voor de Russen... (Tot nu dan.)

Wat een briljante manoeuvre(s) van Oekraïne.
pi_205915083
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 00:55 schreef slashdotter3 het volgende:
Dikke kans dat Ukraine met tienduizenden pows opgescheept zit omdat Rusland ze niet terug wilt

https://www.reddit.com/r/(...)s_say_the_number_of/
Russian soldier from the Far East and prison has no value as Russia don't want them back. A lot of conscripted from Ukraine occupied area technical not Russian Army so they won't trade them either. Wagner is expendable. The problem with Russia is that they cannot trade prisoners as that would be admitting that they lost battles.
Denk ook dat het strategie was van Poetin om voornamelijk soldaten te recruteren uit regio's van etnische minderheden. Dat zijn de mannen die eventueel in Rusland zelf tegen het regime in opstand kunnen komen, mocht het centrale gezag in Moskou ineenstorten. Dan kunnen die maar beter in Oekraïne blijven, dood of levend.
pi_205915202
twitter
pi_205915218
twitter
pi_205915221
Russia may not survive Putin’s disastrous decision to invade Ukraine
https://www.atlanticcounc(...)n-to-invade-ukraine/

quote:
Russia’s war in Ukraine has demonstrated that the Kremlin does not respect the fundamentals of international law or the sanctity of international borders. This imperialistic foreign policy may soon rebound on Russia itself. Russia’s territorial integrity looks set to become increasingly disputed by the country’s numerous internal republics and regions as the disastrous invasion of Ukraine serves as a catalyst for imperial collapse.

The approaching rupture of the Russian Federation will be the third phase of imperial collapse following the unraveling of the Soviet bloc in Eastern Europe and the disintegration of the Soviet Union in the late 1980s and early 1990s.

In the coming years, the Russian Federation could face a repeat of either the Soviet or the Yugoslav collapse, or some combination of the two. While some republics may exit Russia relatively unscathed, outright conflicts could materialize between the center and some federal subjects. Moscow can try to emulate Serbia in the 1990s by mobilizing ethnic Russians to carve out ethnically homogenous regions from rebellious republics while expelling non-Russian populations, but this will simply hasten the rupture of the imperial state.
Interessant artikel over het falen van Poetin en de consequenties daarvan.
pi_205915229
twitter
pi_205915262
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 01:33 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Dit is een beetje de ziekte van deze wereld, eigenlijk ip adres achterhalen en voor justitie slepen.
Je draagt niet echt bij aan een betere wereld met je suggesties. Iedereen met een andere mening oppakken lijkt me niet gewenst. En die Rob kan best wel tegen een stootje. Die haalt zijn neus op voor de internethelden die een aparte mening over hem hebben.

Het zieke van deze wereld zijn (onder anderen) de mensen die voor anderen gaan bepalen dat ze gekwetst worden, en daarom beschermd moeten worden.
pi_205915280
Dit is weer typisch Rob :D Gaat ie retweeten dat iemand anders zijn column in Trouw heeft aangeraden. _O-

quote:
De energieboycot mist zijn doel
De EU heeft zich met de aankondiging van het Russische gas af te willen zonder dat daarvoor een goed alternatief is, chantabel voor Poetin gemaakt. Natuurlijk doen al die andere sancties pijn, maar als de pijn bij ons even hard of harder wordt gevoeld, dan schieten sancties hun doel voorbij. Dat is een ijzeren les die uit vroegere sancties is geleerd, maar totaal werd genegeerd.
Nee Rob, we zijn juist bezig minder chantabel te worden. ^p^
pi_205915366
Escape from Izyum.
Doet me denken aan de film "Escape from LA". Een aanrader

twitter
pi_205915369
twitter
pi_205915401
twitter
pi_205915589
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 01:01 schreef Jemoederniet het volgende:

[..]
Denk ook dat het strategie was van Poetin om voornamelijk soldaten te recruteren uit regio's van etnische minderheden. Dat zijn de mannen die eventueel in Rusland zelf tegen het regime in opstand kunnen komen, mocht het centrale gezag in Moskou ineenstorten. Dan kunnen die maar beter in Oekraïne blijven, dood of levend.
Anderzijds doen zij die het overleven een heleboel gevechtservaring op
pi_205915591
Goedemorgen. Kan niet echt recente tweets vinden over de strijd om Lyman. Ben benieuwd hoe het gaat.

[ Bericht 80% gewijzigd door #ANONIEM op 10-09-2022 06:52:10 ]
pi_205915644
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2022 22:30 schreef Glazenmaker het volgende:
Mogen buitenlanders jou ook aankijken op wat Rutte doet meneer Flattten?
Wat snap je niet aan deze zin: Corruption is widespread in Ukrainian society.
Plaats hier uw advertentie
  zaterdag 10 september 2022 @ 07:37:01 #50
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_205915646
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 00:42 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
De vertaling in het Engels.
[..]
De wet van de zwaartekracht zal binnenkort wel weer zijn werk gaan doen in Rusland.
WaPo:
quote:
Police pursue local Russian lawmakers who urged charging Putin with treason.
quote:
"A group of district council members in St. Petersburg, President Vladimir Putin’s hometown, called for the Russian leader to be charged with treason and removed from office in a rare but brazen protest against the war in Ukraine.

The brave move by the Smolninsky District Council drew a predictably swift and unfriendly reaction.
A day after the resolution against Putin was made public, a local police station told the lawmakers they were facing legal charges “due to actions aimed at discrediting the current Russian government.”

The district council’s statement came in the form of a request to the Russian parliament, the State Duma, and asserted that Putin’s decision to invade Ukraine on Feb. 24 led to a massive loss of life, turned countless Russian men into disabled veterans, hindered the national economy, and fast-tracked NATO’s eastward expansion.

A second municipal council in Moscow’s Lomonosovsky district followed suit and voted on a similar motion calling on Putin to resign. Outspoken criticism of Putin is rare, and while the two motions were little more than symbolic statements, they represented a remarkable public rebuke. They also served as evidence that public support for the war in Ukraine is not universal, and could be eroding as a recent survey of Russian public opinion found.

Russians back war in Ukraine, but report finds notable opposition

“We believe that the decision made by President Putin to start the special military operation is detrimental to the security of Russia and its citizens,” the Smolninsky document filed on Wednesday evening said.

“We ask you,” the lawmakers wrote, “to initiate a treason charge against the president of the Russian Federation to remove him from office.”"
https://www.washingtonpos(...)achment-censure-war/
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')