SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
100 procent mee eens. Zelfs bij de Twin Towers ging toen alles door toch?quote:Op vrijdag 9 september 2022 19:54 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hoort misschien niet in dit topic en misschien zeg ik nu iets achterlijks maar ik vind het echt allemaal totaal bezopen. Tuurlijk was dat vrouwtje geliefd en is het treurig voor de nabestaanden maar ze heeft toch een mooi en lang leven gehad en is vredig overleden. Denk dat we daar allemaal voor zouden tekenen. Hoort bij het leven
Een speelronde gooi je er uit als er een MH17 uit de lucht wordt geschoten ofzo, niet als er een 96-jarig vrouwtje aan ouderdom overlijdt.![]()
Bedankt voor jouw inzicht pietjefuckquote:Op vrijdag 9 september 2022 20:13 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
100 procent mee eens. Zelfs bij de Twin Towers ging toen alles door toch?
Een speelronde gooi je er uit als er een MH17 uit de lucht wordt geschoten ofzo, niet als er een 96-jarig vrouwtje aan ouderdom overlijdt.
Ik zei fuck hahahaha![]()
Toch denk ik zomaar dat de meeste mensen het hier met me eens zijn.quote:Op vrijdag 9 september 2022 20:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt voor jouw inzicht pietjefuck
Ik zei fuck hahahaha![]()
De Engelse cultuur beoordelen met een Nederlandse bril is zeer doelloosquote:Op vrijdag 9 september 2022 20:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Toch denk ik zomaar dat de meeste mensen het hier met me eens zijn.
Tevens is 9/11 erbij halen opmerkelijk. Amerika en Engeland zijn al enige tijd afzonderlijke landen leerde ik laatst bij pawn Stars.![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2022 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De Engelse cultuur beoordelen met een Nederlandse bril is zeer doelloos
Tevens is 9/11 erbij halen opmerkelijk. Amerika en Engeland zijn al enige tijd afzonderlijke landen leerde ik laatst bij pawn Stars.![]()
![]()
Gelukkig bepaal jij alleen of je een schone onderbroek aan doet in de ochtend of niet.quote:Op vrijdag 9 september 2022 20:13 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
100 procent mee eens. Zelfs bij de Twin Towers ging toen alles door toch?
Een speelronde gooi je er uit als er een MH17 uit de lucht wordt geschoten ofzo, niet als er een 96-jarig vrouwtje aan ouderdom overlijdt.![]()
Wat vind jij er van dan?quote:Op vrijdag 9 september 2022 20:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gelukkig bepaal jij alleen of je een schone onderbroek aan doet in de ochtend of niet.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-09-2022 20:26:27 ]![]()
![]()
Leukste zijn die mensen die daar beetje mee staan te huppen en er beetje verloren bij staan
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
kan je welquote:doen maar heeft wel gewoon gelijk. Wat jij en ik er van vinden doet er niet toe, het leeft bij de Britten totaal anders.
![]()
Chumleegodquote:Op vrijdag 9 september 2022 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De Engelse cultuur beoordelen met een Nederlandse bril is zeer doelloos
Tevens is 9/11 erbij halen opmerkelijk. Amerika en Engeland zijn al enige tijd afzonderlijke landen leerde ik laatst bij pawn Stars.
@Coco @Wereldgozer @RamboDirkgraag op anoniem![]()
Vanavond gaat een interessant moment worden in relatie tot Kudus en Brobbey. Brobbey speelt prima maar passeer je in de belangrijkste pot van het seizoen tot op heden ten faveure van een klagende maar fenomenaal spelende Kudus. Aannemelijk is dat je verder borduurt op het goede spel van Kudus en hem dus in de basis zet. Maar doe je dat dan schep je een precedent 'schop maar herrie en je wordt beloond'. Zet je Brobbey basis omdat je vind dat alle spelers kansen verdienen dan ga je voorbij aan het principe dat de beste speelt. Of zal Schreuder benoemen dat Brobbey wellicht beter is tegen Heerenveen?
Ik ben zeer nieuwsgierig hoe Schreuder dit gaat managen.
Edit: De voor mij meest logische oplossing is overigens Tadic te laten banken met Kudus op rechts. Met Berghuis, Bergwijn en Kudus heb je spelers die allemaal op alle posities kunnen spelen.![]()
Het wordt rouleren dit jaar, en regelmatig teleurgestelde spelers dus. Hoort erbij als je europese ambities hebt. Niet te druk maken om boze kudus of nors kijkende brobbey.quote:Op zaterdag 10 september 2022 08:13 schreef Pizzakoppo het volgende:
Vanavond gaat een interessant moment worden in relatie tot Kudus en Brobbey. Brobbey speelt prima maar passeer je in de belangrijkste pot van het seizoen tot op heden ten faveure van een klagende maar fenomenaal spelende Kudus. Aannemelijk is dat je verder borduurt op het goede spel van Kudus en hem dus in de basis zet. Maar doe je dat dan schep je een precedent 'schop maar herrie en je wordt beloond'. Zet je Brobbey basis omdat je vind dat alle spelers kansen verdienen dan ga je voorbij aan het principe dat de beste speelt. Of zal Schreuder benoemen dat Brobbey wellicht beter is tegen Heerenveen?
Ik ben zeer nieuwsgierig hoe Schreuder dit gaat managen.
Edit: De voor mij meest logische oplossing is overigens Tadic te laten banken met Kudus op rechts. Met Berghuis, Bergwijn en Kudus heb je spelers die allemaal op alle posities kunnen spelen.
We spelen vanavond tegen een team van dubbele bus van wonderen, die laten zich niet uit het centrum weglokken door een beweeglijke spits, dus wellicht gewoon weer met meneer Brobbey.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Zeker waar, daarom kijk ik het ook met interesse tegemoet. Vind dit soort dynamieken altijd leuk om te zien en te volgen. Vooral met een nieuwe coach overigens.quote:Op zaterdag 10 september 2022 08:45 schreef manny het volgende:
[..]
Het wordt rouleren dit jaar, en regelmatig teleurgestelde spelers dus. Hoort erbij als je europese ambities hebt. Niet te druk maken om boze kudus of nors kijkende brobbey.
We spelen vanavond tegen een team van dubbele bus van wonderen, die laten zich niet uit het centrum weglokken door een beweeglijke spits, dus wellicht gewoon weer met meneer Brobbey.![]()
Wij als fans willen beide spelers zien. En als ze beide goed blijven spelen staan ze over 3 speelrondes samen in de basis. Hoop ik.quote:Op zaterdag 10 september 2022 08:45 schreef manny het volgende:
[..]
Het wordt rouleren dit jaar, en regelmatig teleurgestelde spelers dus. Hoort erbij als je europese ambities hebt. Niet te druk maken om boze kudus of nors kijkende brobbey.
We spelen vanavond tegen een team van dubbele bus van wonderen, die laten zich niet uit het centrum weglokken door een beweeglijke spits, dus wellicht gewoon weer met meneer Brobbey.![]()
Dan ga je een speler die een goede wedstrijd belonen door hem te laten spelen op een positie waar hij zich waarschijnlijk niet thuisvoelt, dat lijkt me ook niet lekker.quote:Op zaterdag 10 september 2022 12:26 schreef Scorpie het volgende:
Tadic banken
Brobbey spits
Kudus rechtsbuiten dan maar.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Tadic is op dit moment het minste in vorm lijkt me.quote:Op zaterdag 10 september 2022 12:43 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dan ga je een speler die een goede wedstrijd belonen door hem te laten spelen op een positie waar hij zich waarschijnlijk niet thuisvoelt, dat lijkt me ook niet lekker.![]()
Kudus gewoon op de bank. Brobbey is nodig vandaag.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Kudus ipv Taylor of Berghuis dan maar. De captain gaat sowieso niet banken.quote:Op zaterdag 10 september 2022 12:55 schreef El-Stinho het volgende:
Kudus gewoon op de bank. Brobbey is nodig vandaag.![]()
Als je Kudus al in de basis zou doen, dan op 10. Dus geen Berghuis.quote:Op zaterdag 10 september 2022 13:00 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Kudus ipv Taylor of Berghuis dan maar. De captain gaat sowieso niet banken.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Dirk Kuyt waarschuwt Ajax voor al te veel optimisme richting het Champions League-duel met Liverpool. De ploeg van manager Jürgen Klopp heeft het moeilijk en verloor woensdag met liefst 4-1 van Napoli, maar op Anfield komen andere krachten los.
Kuyt ziet dat hij met ADO Den Haag een beetje in hetzelfde schuitje zit als Klopp. "Als Jürgen en ikzelf blijven vasthouden aan onze visie, dan komt de omslag vanzelf", zegt hij in De Telegraaf. Die visie is het belangrijkste houvast, stelt de ex-international. "In de zomer vertelde Ten Hag het me nog op het vliegveld op Ibiza, waar we elkaar troffen tijdens de vakantie."
Bovendien zijn The Reds mentaal sterk. Eerder dit seizoen volgde na de nederlaag bij Manchester United een recordoverwinning op Bournemouth (9-0). "Op afspraken zoals deze is Liverpool voor eigen publiek in staat om over elke ploeg in de wereld heen te walsen", aldus Kuyt. "Zit het de club het even tegen, zoals in deze periode, dan doet het publiek er vaak nog twee of drie schepjes bovenop en ontstaat er een atmosfeer van onoverwinnelijkheid. Ik zou het bijzonder knap vinden als Ajax zich in die entourage tegen Liverpool onder die intense druk uit kan spelen."
Volgens Kuyt zal coach Alfred Schreuder niet in staat zijn om zijn elftal van instructies te voorzien door een orkaan van geluid. "Op Anfield heb ik zelfs de grootste ploegen met de meest ervaren topspelers de kluts zien kwijtraken door de wisselwerking tussen publiek en de ploeg."
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
quote:Kuyt ziet dat hij met ADO Den Haag een beetje in hetzelfde schuitje zit als Klopp. "Als Jürgen en ikzelf blijven vasthouden aan onze visie, dan komt de omslag vanzelf", zegt hij in De Telegraaf.
Makkelijk eerste![]()
https://www.facebook.com/watch/?v=1253488384764425
Deze klassieker die ik tegenkwam wou ik jullie niet onthouden![]()
Op zich prima om niet teveel te wisselen, en ik denk dat Kudus wel makkelijker die verdediging uit elkaar kan spelen dan Brobbeyquote:Op zaterdag 10 september 2022 17:34 schreef Heeinz het volgende:
Kudus opnieuw spits
Klaassen basis ipv BerghuisOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Inb4 Brobbey fittie met Schreuder in de kleedkamerquote:Op zaterdag 10 september 2022 17:34 schreef Heeinz het volgende:
Kudus opnieuw spits
Klaassen basis ipv Berghuis![]()
Tadic gaat natuurlijk voorlopig niet banken en het lijkt me ook naïef om te verwachten. Die staat tot de eerstvolgende blessure gewoon basis. Terecht ook wel, hij blijft belangrijk, ook al voetbalt hij niet altijd meer lekker mee.-nee-![]()
Ja want Tadic staat wel bekend om zijn blessuregevoeligheidquote:Op zaterdag 10 september 2022 17:50 schreef Marsenal het volgende:
Tadic gaat natuurlijk voorlopig niet banken en het lijkt me ook naïef om te verwachten. Die staat tot de eerstvolgende blessure gewoon basis. Terecht ook wel, hij blijft belangrijk, ook al voetbalt hij niet altijd meer lekker mee.![]()
Wel zonde van Brobbey, had liever Kudus op plek Klaassen gezien en Brobbey in de spits.
Al snap ik ook wel dat je spelers als Klaassen ook wel eens moet laten spelen, hij laat je ook nooit in de steek.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Wat een onzin dit altijd. Klaassen speelt vaak zat gewoon ruk en dan laat hij je ook gewoon in de steek. Ook al doet hij zijn best, maar als hij dan vooral onzichtbaar heen en weer rent heb je er nog geen reet aan.quote:Op zaterdag 10 september 2022 18:28 schreef Pedroso het volgende:
Al snap ik ook wel dat je spelers als Klaassen ook wel eens moet laten spelen, hij laat je ook nooit in de steek.
Had ook gewoon Kudus op 10 gezet en Brobbey in de spits.Oh.![]()
Zou mijn opstelling ook zijn. Ben wat minder negatief over Klaassen, scoort hoe dan ook veel belangrijke goals.quote:Op zaterdag 10 september 2022 18:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een onzin dit altijd. Klaassen speelt vaak zat gewoon ruk en dan laat hij je ook gewoon in de steek. Ook al doet hij zijn best, maar als hij dan vooral onzichtbaar heen en weer rent heb je er nog geen reet aan.
Had ook gewoon Kudus op 10 gezet en Brobbey in de spits.
Voor dit soort potje is hij prime bruikbaar, over 3 dagen sta je in Liverpool te spelen en dan mag hij weer lekker banken (voor dat niveau komt ie sowieso tekort).Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik vind dat juist in dit soort wedstrijden waar tegenstander in eigen 16 gaat staan dat je Brobbey erin moet hebben... Desnoods doe je Kudus op 10.![]()
Ja maar voetballend is hij gewoon echt te matig en zeker in de kleine ruimtes zou ik dan toch liever iemand neerzetten die daar beter uit de voeten kan.quote:Op zaterdag 10 september 2022 18:33 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zou mijn opstelling ook zijn. Ben wat minder negatief over Klaassen, scoort hoe dan ook veel belangrijke goals.
Voor dit soort potje is hij prime bruikbaar, over 3 dagen sta je in Liverpool te spelen en dan mag hij weer lekker banken (voor dat niveau komt ie sowieso tekort).Oh.![]()
Het voetbal is prima en leuk, maar qua spanning en strijd is de Eredivisie steeds minder aan. Wat gaat het makkelijk.![]()
Wees blij dat we een keer een echt goede seizoensstart hebbenquote:Op zaterdag 10 september 2022 19:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het voetbal is prima en leuk, maar qua spanning en strijd is de Eredivisie steeds minder aan. Wat gaat het makkelijk.![]()
![]()
Gefeliciteerd met het kampioenschap.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Weet je ook meteen hoe het voelt om Bayernsupporter te zijn. De Eredivisiepotjes tik je af, alleen de Europese duels zijn nog interessant.quote:Op zaterdag 10 september 2022 19:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
Met Bassey en Timber achterin hoef je je ook geen zorgen te maken over counters.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ho ho psv heeft een betere selectie en doelsaldoquote:Op zaterdag 10 september 2022 19:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het voetbal is prima en leuk, maar qua spanning en strijd is de Eredivisie steeds minder aan. Wat gaat het makkelijk.
Gr gr de lokale gek Shreyas![]()
Bassey is een mooie kerelquote:Op zaterdag 10 september 2022 19:13 schreef Pedroso het volgende:
Met Bassey en Timber achterin hoef je je ook geen zorgen te maken over counters.![]()
Kudus doet mij altijd denken aan Moussa Dembele van AZ. Balverliefd met een waanzinnige dribbel. Schipperde altijd tussen aanval en middenveld omdat nooit helemaal helder was wat nou precies zijn ideale positie was. Is uiteindelijk op CDM beland bij de Spurs en kende daar zijn beste wedstrijden.
Mede doordat hij leerde zijn momenten te kiezen en het spel voor zich te hebben kwamen zijn kwaliteiten goed maar voren. Wellicht is Kudus hier eveneens geschikt voor.![]()
In de rust lekker wat wisselen, alvarez en kudus eruit, grillitsch en brobbey erin.quote:Op zaterdag 10 september 2022 19:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar die Grillitsch.
Laat hem maar zo spelen.![]()
Mat sfeertjeCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Die vent gaat nooit zijn act veranderen.quote:Op zaterdag 10 september 2022 19:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ho ho psv heeft een betere selectie en doelsaldo
Gr gr de lokale gek ShreyasOh.![]()
Ja hadden wij maar verdedigers van het niveau Baumgartlquote:Op zaterdag 10 september 2022 19:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die vent gaat nooit zijn act veranderen.![]()
Dankjewelquote:Op zaterdag 10 september 2022 19:54 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik gun het jou en je lievelingetje![]()
RED ONS HENNIEGOD![]()
We hebben toch weer een geile ploeg hoor dit jaar
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Ja Timber - Bassey is niks vergeleken met Obispo - Ramalho.quote:Op zaterdag 10 september 2022 19:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja hadden wij maar verdedigers van het niveau BaumgartlOh.![]()
Morgen RKC altijd lastigquote:Op zaterdag 10 september 2022 20:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja Timber - Bassey is niks vergeleken met Obispo - Ramalho.![]()
Echt een bizar brede selectie ook.quote:Op zaterdag 10 september 2022 20:05 schreef TheVulture het volgende:
We hebben toch weer een geile ploeg hoor dit jaar
Veel van de verkochte spelers mis ik niet eens.Oh.![]()
Wel benieuwd hoe het dinsdag tegen Liverpool gaat. Ze zijn nu wel vol vertrouwen, voetballend zal het daar ook wel gaan lukken. Alleen de vraag hoeveel ze gaan weggeven.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
De backposities natuurlijk het meest kwetsbaar verdedigend gezien.quote:Op zaterdag 10 september 2022 20:13 schreef Pedroso het volgende:
Wel benieuwd hoe het dinsdag tegen Liverpool gaat. Ze zijn nu wel vol vertrouwen, voetballend zal het daar ook wel gaan lukken. Alleen de vraag hoeveel ze gaan weggeven.
Maar ik verwacht er aanvallend wel het een en ander van.Oh.![]()
Ik ging helemaal stuk bij die dubbele pirouette van Pasveer net
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Winterstop en daarmee de transferperiode komt wel vroeg dit jaar (ivm WK), er zullen genoeg ploegen zijn in vnl. Engeland die in paniek zijn en spelers voor weer waanzinnige bedragen gaan halen.
Voor Alvarez zullen ze ook wel weer komen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Eigenlijk alleen Antony en misschien Mazraoui al doet Rensch het natuurlijk ook erg goed de laatste wedstrijdenquote:Op zaterdag 10 september 2022 20:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Echt een bizar brede selectie ook.
Veel van de verkochte spelers mis ik niet eens.![]()
70 miljoenquote:Op zaterdag 10 september 2022 20:16 schreef Pedroso het volgende:
Winterstop en daarmee de transferperiode komt wel vroeg dit jaar (ivm WK), er zullen genoeg ploegen zijn in vnl. Engeland die in paniek zijn en spelers voor weer waanzinnige bedragen gaan halen.
Voor Alvarez zullen ze ook wel weer komen.![]()
Als ze nu al 50 miljoen geboden hebben dan lijkt me dat niet onrealistisch.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ja ergens vind ik het ook wel fijn dat er veel nieuwe impulsen in de selectie zijn gekomen.quote:Op zaterdag 10 september 2022 20:16 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen Antony en misschien Mazraoui al doet Rensch het natuurlijk ook erg goed de laatste wedstrijden
Het kan ook vermoeiend worden als het jaren dezelfde namen zijn. Dat is dan wel weer het voordeel van een club als Ajax volgen. Ook dat een Taylor nu weer doorbreekt nadat Gravenberch is vertrokken.Oh.![]()
Dinsdag kan Rensch laten zien of hij echt Ajax materiaal is , tot nu toe prima , maar de tegenstanders waren nou ook weer niet van een geweldig niveauquote:Op zaterdag 10 september 2022 20:16 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen Antony en misschien Mazraoui al doet Rensch het natuurlijk ook erg goed de laatste wedstrijdenIk ben inmiddels overleden![]()
Zit wel wat in. Als Kudus bij Ajax trouwens ooit zo goed wordt als Dembele bij Spurs dan worden er heel wat plafondjes gewit.quote:Op zaterdag 10 september 2022 19:30 schreef Pizzakoppo het volgende:
Kudus doet mij altijd denken aan Moussa Dembele van AZ. Balverliefd met een waanzinnige dribbel. Schipperde altijd tussen aanval en middenveld omdat nooit helemaal helder was wat nou precies zijn ideale positie was. Is uiteindelijk op CDM beland bij de Spurs en kende daar zijn beste wedstrijden.
Mede doordat hij leerde zijn momenten te kiezen en het spel voor zich te hebben kwamen zijn kwaliteiten goed maar voren. Wellicht is Kudus hier eveneens geschikt voor.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Misschien komt dat doordat de commentator het noemdequote:Op zaterdag 10 september 2022 20:24 schreef Wotte het volgende:
Ik meen me toch te herinneren dat SC Heerenveen slechts 2 goals tegen had voor deze wedstrijdEn het was overigens 1 goal, uit een penalty
![]()
![]()
Zelfde geldt voor Bassey, tot nu toe erg indrukwekkend welquote:Op zaterdag 10 september 2022 20:23 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Dinsdag kan Rensch laten zien of hij echt Ajax materiaal is , tot nu toe prima , maar de tegenstanders waren nou ook weer niet van een geweldig niveauNo bitch to me![]()
Dat Taylor het zo goed zou doen had ik sowieso niet verwachtquote:Op zaterdag 10 september 2022 20:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ergens vind ik het ook wel fijn dat er veel nieuwe impulsen in de selectie zijn gekomen.
Het kan ook vermoeiend worden als het jaren dezelfde namen zijn. Dat is dan wel weer het voordeel van een club als Ajax volgen. Ook dat een Taylor nu weer doorbreekt nadat Gravenberch is vertrokken.![]()
Ik had ook een tijdje het gevoel dat hij qua talent te kort zou komen voor dit Ajax, maar gelukkig maakt hij een mooie ontwikkeling door.quote:Op zaterdag 10 september 2022 20:26 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat Taylor het zo goed zou doen had ik sowieso niet verwachtOh.![]()
Dat ziet er niet goed uit. Die ga je missen tegen Liverpool en AZAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Blindgod in het centrumquote:Op zaterdag 10 september 2022 20:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Bassey kan een streep door in ieder geval
Ik ben inmiddels overleden![]()
Ik zat niet eens te gluren. Ik was namelijk vergeten dat Ajax moest spelenquote:Op zaterdag 10 september 2022 20:25 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Misschien komt dat doordat de commentator het noemdeEn het was overigens 1 goal, uit een penalty
![]()
![]()
Verdedigend heb je niet zoveel alternatieven, zeker niet als Wijndal er ook nog niet bij is.
Blind centraal en Baas linksback, dat gaat niet werken tegen Liverpool ben ik bang.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Die Turk hebben we ook nogquote:Op zaterdag 10 september 2022 20:32 schreef Pedroso het volgende:
Verdedigend heb je niet zoveel alternatieven, zeker niet als Wijndal er ook nog niet bij is.
Blind centraal en Baas linksback, dat gaat niet werken tegen Liverpool ben ik bang.No bitch to me![]()
Magallanquote:Op zaterdag 10 september 2022 20:32 schreef Pedroso het volgende:
Blind centraal en Baas linksback, dat gaat niet werken tegen Liverpool ben ik bang.![]()
![]()
Wijndal moet toch onderhand fit zijnquote:Op zaterdag 10 september 2022 20:32 schreef Pedroso het volgende:
Blind centraal en Baas linksback, dat gaat niet werken tegen Liverpool ben ik bang.![]()
Kik Pieriequote:Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Laten we het hopen, want hij lijkt nu al onze beste verdediger te zijn.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
los van Timber, die is de bestequote:Op zaterdag 10 september 2022 21:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Laten we het hopen, want hij lijkt nu al onze beste verdediger te zijn.(naar mijn mening althans)
![]()
Bassey geen probleem voor dinsdag gelukkig tegen Liverpool. Zelfde opstelling als tegen de Rangers dan denk ik.![]()
Ik zou dinsdag om 21 maar je tv aanzetten we gaan slopenquote:Op zaterdag 10 september 2022 22:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
Bassey geen probleem voor dinsdag gelukkig tegen Liverpool. Zelfde opstelling als tegen de Rangers dan denk ik.![]()
Het is heel knap dat je de vertrokken spelers inderdaad niet of nauwelijks mist tot nu toe, precies wat JR zegt.
Er lijkt ook veel meer gevaar van de spelhervattingen uit te gaan doordat er echt varianten worden toegepast. Ik heb het vorig jaar in ieder geval niet gemerkt, toen het leek alsof elke corner een verspilling was...Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Knap hoor. Als je nu al Heerenveen met 5-0 wegblaast die defensief tot dusver uitstekend stonden gaan jullie weer heel weinig punten verspillen (vrees ik).Makkelijk eerste![]()
Volgende week uit tegen AZ wint Ajax niet.quote:Op zaterdag 10 september 2022 23:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Knap hoor. Als je nu al Heerenveen met 5-0 wegblaast die defensief tot dusver uitstekend stonden gaan jullie weer heel weinig punten verspillen (vrees ik).Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zondag 11 september 2022 00:38 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Volgende week uit tegen AZ wint Ajax niet.![]()
x10000000000000
![]()
Twee slimme steekpasses en bij Heerenveen gingen ze al alleen op Pasveer af, gelukkig was de afronding matig. Maar de defensie van Ajax is bij tijd en wijlen echt gatenkaas, dat moet jou ook opgevallen zijn of je kijkt selectief.quote:
AZ is meester in het uitbuiten van dit soort ruimtes, in de omschakeling is Ajax echt kwetsbaar.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja en over acht dagen zal ik waarschijnlijk weer met teleurstelling moeten posten dat het niet altijd leuk is om je gelijk te halen....maar goed we wachten dat maar af dan.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Je hebt over de eerste helft wel degelijk gelijk. Toen was de timing van Ajax bij het drukzetten niet best en waren ze steeds te laat. Het is dat Heerenveen daar kwaliteit tekort kwam.quote:Op zondag 11 september 2022 00:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja en over acht dagen zal ik waarschijnlijk weer met teleurstelling moeten posten dat het niet altijd leuk is om je gelijk te halen....maar goed we wachten dat maar af dan.
Alleen zal Ajax niet snel serieus goede ploegen tegenkomen die 5-3-2 spelen, en had Ajax het na rust netjes gecorrigeerd.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Je hebt nog nooit je gelijk gehaald zeverzak.quote:Op zondag 11 september 2022 00:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja en over acht dagen zal ik waarschijnlijk weer met teleurstelling moeten posten dat het niet altijd leuk is om je gelijk te halen....maar goed we wachten dat maar af dan.![]()
Als je elke week roept dat Ajax punten gaat verspelen zal je ooit wel een keer gelijk hebben.quote:Op zondag 11 september 2022 00:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja en over acht dagen zal ik waarschijnlijk weer met teleurstelling moeten posten dat het niet altijd leuk is om je gelijk te halen....maar goed we wachten dat maar af dan.
Net als dat Ajax ook nog kansen weg gaat geven en zelfs tegengoals gaat incasseren dit seizoen! Waarna jij weer kan oreren dat de verdediging zo zwak is terwijl het bij PSV helemaal geweldig staat.Oh.![]()
Dit roep ik niet elke week. Alle zes de wedstrijden in de eredivisie tot nu toe waren wedstrijden die Ajax gewoon moet winnen. Zelfs Utrecht uit, want die is dit seizoen vrij matig (5 punten uit 5 wedstrijden gepakt en negatief doelsaldo).quote:Op zondag 11 september 2022 01:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je elke week roept dat Ajax punten gaat verspelen zal je ooit wel een keer gelijk hebben.
AZ staat nu derde en speelt zeer behoorlijk, dus de eerste echte uitdaging voor Ajax, wij hebben het in Alkmaar de laatste jaren heel lastig. En met onze defensie geloof ik niet dat we die wedstrijd kunnen winnen.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Daar hoef jij je als Feyenoord supporter sowieso niet druk over te maken.quote:Op zaterdag 10 september 2022 23:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Knap hoor. Als je nu al Heerenveen met 5-0 wegblaast die defensief tot dusver uitstekend stonden gaan jullie weer heel weinig punten verspillen (vrees ik).
Kijk lekker naar Az en twente![]()
Jij blijft echt een grotere deniel dan PSVELquote:Op zondag 11 september 2022 00:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja en over acht dagen zal ik waarschijnlijk weer met teleurstelling moeten posten dat het niet altijd leuk is om je gelijk te halen....maar goed we wachten dat maar af dan.![]()
Rustaaaaghhhquote:Op zondag 11 september 2022 08:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Daar hoef jij je als Feyenoord supporter sowieso niet druk over te maken.
Kijk lekker naar Az en twente![]()
Vandaag beetje leunen en kijken wat de rest doet.
Het moment tegen Heerenveen waarin de we die reuzenkans weggeven moeten ze idd nog wel even goed analyseren, dat ging wel erg makkelijk. 1 lange bal, recht door het centrum. Daar hebben ze een paar dagen de tijd voor.proberen is de eerste stap naar falen
Dat was niet goed maar als je het speelplan van catenaccio Kees al binnen 4 minuten om zeep helpt doe je toch wel veel goed en alle fouten eruit halen lukt toch niet, zeker niet met deze speelstijl.quote:Op zondag 11 september 2022 09:11 schreef manny het volgende:
Het moment tegen Heerenveen waarin de we die reuzenkans weggeven moeten ze idd nog wel even goed analyseren, dat ging wel erg makkelijk. 1 lange bal, recht door het centrum. Daar hebben ze een paar dagen de tijd voor.![]()
Kwam door hele slechte pass van Kudus. Onnodig en daardoor stond het verkeerd.quote:Op zondag 11 september 2022 09:11 schreef manny het volgende:
Het moment tegen Heerenveen waarin de we die reuzenkans weggeven moeten ze idd nog wel even goed analyseren, dat ging wel erg makkelijk. 1 lange bal, recht door het centrum. Daar hebben ze een paar dagen de tijd voor.
Maar het stond ook al 2-0 dus concentratie was misschien op 80%"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"![]()
We moeten hem eerst een paar keer zinvolle minuten zien maken. Gisteren nadat Bassey eruit ging werd het een grote balbezit zonder risico show.quote:Op zondag 11 september 2022 10:13 schreef maxi-mus het volgende:
@:el-stinho ik word agressief van mensen die Ocampos afschrijven na twee invalbeurtjes.![]()
Het is dat mijn vertrouwen in Stijn's oordeel over Spaanse spelers echt gigantisch onbegrensd is, maar ik zie echt niks aan die jongen wat me aanspreekt.quote:Op zondag 11 september 2022 10:13 schreef maxi-mus het volgende:
@:el-stinho ik word agressief van mensen die Ocampos afschrijven na twee invalbeurtjes.![]()
Weer?quote:Op zondag 11 september 2022 00:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wanneer was uberhaupt de eerste keer?"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
De afgelopen jaren natuurlijk al dat psv ieder jaar met overmacht kampioen wordt....quote:Op zondag 11 september 2022 11:46 schreef marsan het volgende:
[..]
Weer?
Wanneer was uberhaupt de eerste keer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No bitch to me![]()
Was bijna een assist van Kudus idd. Wel een assist op de verkeerde kleurquote:Op zondag 11 september 2022 10:53 schreef Omega het volgende:
[..]
Kwam door hele slechte pass van Kudus. Onnodig en daardoor stond het verkeerd.
Maar het stond ook al 2-0 dus concentratie was misschien op 80%![]()
![]()
Het punt is uiteraard dat slechte passes of onverwachte intercepties kunnen voorkomen, en dat je dan als team alsnog “goed” moet staan.quote:Op zondag 11 september 2022 10:53 schreef Omega het volgende:
[..]
Kwam door hele slechte pass van Kudus. Onnodig en daardoor stond het verkeerd.
Maar het stond ook al 2-0 dus concentratie was misschien op 80%
Maar goed, het is niet alsof we er ineens niets van kunnen. Het is iets waar ze naar kunnen kijken.proberen is de eerste stap naar falen
hahaquote:Op zaterdag 10 september 2022 19:24 schreef Scorpie het volgende:
De Kudus hype kan ook weer de koelkast in.![]()
Op basis van 10 minuten, waar het ritme helemaal uit een wedstrijd is en hij vaak op drukke, matige posities aan de bal komt.quote:Op zondag 11 september 2022 11:24 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Het is dat mijn vertrouwen in Stijn's oordeel over Spaanse spelers echt gigantisch onbegrensd is, maar ik zie echt niks aan die jongen wat me aanspreekt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
quote:Op zondag 11 september 2022 00:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]
![]()
Lean back lean back. Lekker als je de punten al in de tas hebtproberen is de eerste stap naar falen
Fak dat, dan maar skeer.quote:Op maandag 5 september 2022 15:02 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ja hallo , daar krijg je wel een hoodie met een Adidas logo onderaan de mouwOp zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
Godnondeju morgen al weer tegen Liverpool.proberen is de eerste stap naar falen
Lekker toch ?quote:Op maandag 12 september 2022 10:03 schreef manny het volgende:
Godnondeju morgen al weer tegen Liverpool.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
ben benieuwd, als ze maar allemaal heel blijvenquote:Op maandag 12 september 2022 10:03 schreef manny het volgende:
Godnondeju morgen al weer tegen Liverpool.![]()
mooi, hij moet wel wat minder druistig worden maar wel lekker voetballen met hem en Timber achterinquote:![]()
Martinez nog geen seconde gemist, da's echt knapquote:Op maandag 12 september 2022 11:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
mooi, hij moet wel wat minder druistig worden maar wel lekker voetballen met hem en Timber achterin
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Dat heb ik ook met Gravenberch, als ik heel eerlijk ben vind ik Taylor al beter/completer.quote:Op maandag 12 september 2022 11:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Martinez nog geen seconde gemist, da's echt knap
(*tot nu toe)![]()
combi dus van de juiste aankoop en een product van de jeugdopleiding.quote:Op maandag 12 september 2022 12:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat heb ik ook met Gravenberch, als ik heel eerlijk ben vind ik Taylor al beter/completer.
(*tot nu toe)
Zeer tevreden![]()
![]()
Ik ben sowieso nooit fan geweest van Gravenberg. Kon echt wel goed voetballen maar had totaal niets met hem.. vond het ook niet boeiend dat ie vertrok..quote:Op maandag 12 september 2022 12:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat heb ik ook met Gravenberch, als ik heel eerlijk ben vind ik Taylor al beter/completer.
(*tot nu toe)Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Blessures bij Liverpool:
Robertson, Oxlade-Chamberlain, Keita, Henderson, Jones en Konate.
Zal dan wel een achterhoede met Tsimikas - Van Dijk - Matip - TAA worden.![]()
Dat mensen nog twijfelen over Taylor is echt schandaligquote:Op maandag 12 september 2022 12:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
(*tot nu toe)![]()
Liverpool heeft geen politie issues. Daar gaat alles gewoon door. Koningin komt morgenavond aan in Londen en dan is het de hele week propvol in de stad met miljoenen extra mensen. In Liverpool zijn ze alleen maar bezig met de local chavs dus dat is geen probleem.quote:Op maandag 12 september 2022 14:25 schreef koffiekoekjes het volgende:
Arsenal - PSV is uitgesteld
Ben benieuwd of pot tegen Liverpool doorgaatEen oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Als Ajax ooit een kans heeft om een goed resultaat te behalen op Anfield is het morgen wel."You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Hopelijk blijft ie weg van de camera's.quote:Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
ik weet nog niet hoe goed Ajax is maar dat zien we morgenquote:Op maandag 12 september 2022 14:34 schreef TLC het volgende:
Als Ajax ooit een kans heeft om een goed resultaat te behalen op Anfield is het morgen wel.![]()
Het Liverpool dat van Tottenham won in 2019 was niet opgewassen tegen het Ajax van toen.quote:Op maandag 12 september 2022 14:34 schreef TLC het volgende:
Als Ajax ooit een kans heeft om een goed resultaat te behalen op Anfield is het morgen wel.
We hadden hem ook gewoon moeten winnen toen, verdomme.Cuz I'm Mr. Brightside![]()
quote:Op maandag 12 september 2022 15:18 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Het Liverpool dat van Tottenham won in 2019 was niet opgewassen tegen het Ajax van toen.
We hadden hem ook gewoon moeten winnen toen, verdomme.en het Ajax van toen niet opgewassen tegen Tottenham, wat nu?
![]()
@Shreyasquote:Op maandag 12 september 2022 14:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat mensen nog twijfelen over Taylor is echt schandalig![]()
Waren ze wel, maar troll Onana deed ook meequote:Op maandag 12 september 2022 15:57 schreef Tarado het volgende:
[..]en het Ajax van toen niet opgewassen tegen Tottenham, wat nu?
Cuz I'm Mr. Brightside![]()
Ik denk dat je 2 keer fout zit in deze, het Liverpool van 2019 was beter dan het huidige, nu is de vraag of het Ajax van nu het wel gaat redden al zijn poulewedstrijden weer wat anders uiteraard.quote:Op maandag 12 september 2022 17:25 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Waren ze wel, maar troll Onana deed ook mee![]()
quote:Op maandag 12 september 2022 17:25 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Waren ze wel, maar troll Onana deed ook meeHeb jij je dit inmiddels echt wijsgemaakt door het uit een gevoel van romantiek maar vaak genoeg te herhalen?quote:Op maandag 12 september 2022 15:18 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Het Liverpool dat van Tottenham won in 2019 was niet opgewassen tegen het Ajax van toen.
We hadden hem ook gewoon moeten winnen toen, verdomme.![]()
PSV wordt kampioen omdat ze gisteren in de 97e minuut een penalty meekregen tegen RKC, geen speld tussen te krijgen.quote:![]()
SHREYASSEDquote:Op maandag 12 september 2022 17:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
PSV wordt kampioen omdat ze gisteren in de 97e minuut een penalty meekregen tegen RKC, geen speld tussen te krijgen.![]()
![]()
Komkommertijdquote:Op maandag 12 september 2022 18:34 schreef PicoMMP het volgende:
Ik snap niet dat jullie die act zo leuk/interessant vinden![]()
Want Eiting, Magallan, Duarte, Klaiber, Krkic, Pierie, Ekkelenkamp zijn allemaal topspelers gebleken?quote:Op maandag 12 september 2022 17:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als Shreyas iets slecht vind dan weet je 100% zeker dat iets of iemand goed is.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Klopt, als je dat soort wedstrijden wint, word je kampioen. Men doet nu net of de titelstrijd al gelopen is, niets is minder waar, PSV doet nog volop mee en er is geen enkele reden aan te nemen dat dat over een paar weken ineens anders is.quote:Op maandag 12 september 2022 17:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
PSV wordt kampioen omdat ze gisteren in de 97e minuut een penalty meekregen tegen RKC, geen speld tussen te krijgen.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat lul jijquote:Op maandag 12 september 2022 21:26 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Want Eiting, Magallan, Duarte, Klaiber, Krkic, Pierie, Ekkelenkamp zijn allemaal topspelers gebleken?![]()
Baumgartl bleek uiteindelijk wel een stuk beter te zijn dan Martinez.quote:Op maandag 12 september 2022 21:26 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Want Eiting, Magallan, Duarte, Klaiber, Krkic, Pierie, Ekkelenkamp zijn allemaal topspelers gebleken?Oh.![]()
Als Baumgartl niet ziek was geworden dan had die nu bij United gespeeldquote:Op maandag 12 september 2022 21:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Baumgartl bleek uiteindelijk wel een stuk beter te zijn dan Martinez.![]()
Dit zijn spelers die ik allemaal slecht vind, maar volgens jou weet je nu 100% zeker dat ze goed zijn?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Baumgartl bleek uiteindelijk minder goed dan ik aanvankelijk dacht, dat heb ik ook ruiterlijk toegegeven, maar er zijn hier maar weinig die durven toe te geven dat Martinez nimmer 57 miljoen euro waard is. Hij maakte veel te veel fouten waardoor we onder andere de bekerfinale hebben verloren van PSV.quote:Op maandag 12 september 2022 21:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Baumgartl bleek uiteindelijk wel een stuk beter te zijn dan Martinez.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Simpele ziel Martinez is daar al weken de beste spelerquote:Op maandag 12 september 2022 21:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Baumgartl bleek uiteindelijk minder goed dan ik aanvankelijk dacht, dat heb ik ook ruiterlijk toegegeven, maar er zijn hier maar weinig die durven toe te geven dat Martinez nimmer 57 miljoen euro waard is. Hij maakte veel te veel fouten waardoor we onder andere de bekerfinale hebben verloren van PSV.![]()
Bassie is een stuk beterquote:Op maandag 12 september 2022 21:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Simpele ziel Martinez is daar al weken de beste spelerGroot fan van User Wotte![]()
Nee joh. Juist een signaal dat ze enorm veel punten laten liggen dit seizoen. Ik hoop dat Halalsema al bezig is met extra politie.quote:Op maandag 12 september 2022 21:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Klopt, als je dat soort wedstrijden wint, word je kampioen. Men doet nu net of de titelstrijd al gelopen is, niets is minder waar, PSV doet nog volop mee en er is geen enkele reden aan te nemen dat dat over een paar weken ineens anders is.Groot fan van User Wotte![]()
Niet overdrijvenquote:Op maandag 12 september 2022 21:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Simpele ziel Martinez is daar al weken de beste spelerquote:![]()
![]()
Tadic is de beste speler van Ajax momenteel dusquote:Op maandag 12 september 2022 22:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niets aan overdreven de stats zeggen genoeg.Groot fan van User Wotte
Forum Opties Forumhop: Hop naar: