Morgen RKC altijd lastigquote:Op zaterdag 10 september 2022 20:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja Timber - Bassey is niks vergeleken met Obispo - Ramalho.
Echt een bizar brede selectie ook.quote:Op zaterdag 10 september 2022 20:05 schreef TheVulture het volgende:
We hebben toch weer een geile ploeg hoor dit jaar
De backposities natuurlijk het meest kwetsbaar verdedigend gezien.quote:Op zaterdag 10 september 2022 20:13 schreef Pedroso het volgende:
Wel benieuwd hoe het dinsdag tegen Liverpool gaat. Ze zijn nu wel vol vertrouwen, voetballend zal het daar ook wel gaan lukken. Alleen de vraag hoeveel ze gaan weggeven.
Eigenlijk alleen Antony en misschien Mazraoui al doet Rensch het natuurlijk ook erg goed de laatste wedstrijdenquote:Op zaterdag 10 september 2022 20:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Echt een bizar brede selectie ook.
Veel van de verkochte spelers mis ik niet eens.
70 miljoenquote:Op zaterdag 10 september 2022 20:16 schreef Pedroso het volgende:
Winterstop en daarmee de transferperiode komt wel vroeg dit jaar (ivm WK), er zullen genoeg ploegen zijn in vnl. Engeland die in paniek zijn en spelers voor weer waanzinnige bedragen gaan halen.
Voor Alvarez zullen ze ook wel weer komen.
Als ze nu al 50 miljoen geboden hebben dan lijkt me dat niet onrealistisch.quote:
Ja ergens vind ik het ook wel fijn dat er veel nieuwe impulsen in de selectie zijn gekomen.quote:Op zaterdag 10 september 2022 20:16 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen Antony en misschien Mazraoui al doet Rensch het natuurlijk ook erg goed de laatste wedstrijden
Dinsdag kan Rensch laten zien of hij echt Ajax materiaal is , tot nu toe prima , maar de tegenstanders waren nou ook weer niet van een geweldig niveauquote:Op zaterdag 10 september 2022 20:16 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen Antony en misschien Mazraoui al doet Rensch het natuurlijk ook erg goed de laatste wedstrijden
Zit wel wat in. Als Kudus bij Ajax trouwens ooit zo goed wordt als Dembele bij Spurs dan worden er heel wat plafondjes gewit.quote:Op zaterdag 10 september 2022 19:30 schreef Pizzakoppo het volgende:
Kudus doet mij altijd denken aan Moussa Dembele van AZ. Balverliefd met een waanzinnige dribbel. Schipperde altijd tussen aanval en middenveld omdat nooit helemaal helder was wat nou precies zijn ideale positie was. Is uiteindelijk op CDM beland bij de Spurs en kende daar zijn beste wedstrijden.
Mede doordat hij leerde zijn momenten te kiezen en het spel voor zich te hebben kwamen zijn kwaliteiten goed maar voren. Wellicht is Kudus hier eveneens geschikt voor.
Misschien komt dat doordat de commentator het noemdequote:Op zaterdag 10 september 2022 20:24 schreef Wotte het volgende:
Ik meen me toch te herinneren dat SC Heerenveen slechts 2 goals tegen had voor deze wedstrijd
Zelfde geldt voor Bassey, tot nu toe erg indrukwekkend welquote:Op zaterdag 10 september 2022 20:23 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Dinsdag kan Rensch laten zien of hij echt Ajax materiaal is , tot nu toe prima , maar de tegenstanders waren nou ook weer niet van een geweldig niveau
Dat Taylor het zo goed zou doen had ik sowieso niet verwachtquote:Op zaterdag 10 september 2022 20:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ergens vind ik het ook wel fijn dat er veel nieuwe impulsen in de selectie zijn gekomen.
Het kan ook vermoeiend worden als het jaren dezelfde namen zijn. Dat is dan wel weer het voordeel van een club als Ajax volgen. Ook dat een Taylor nu weer doorbreekt nadat Gravenberch is vertrokken.
Ik had ook een tijdje het gevoel dat hij qua talent te kort zou komen voor dit Ajax, maar gelukkig maakt hij een mooie ontwikkeling door.quote:Op zaterdag 10 september 2022 20:26 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat Taylor het zo goed zou doen had ik sowieso niet verwacht
Blindgod in het centrumquote:Op zaterdag 10 september 2022 20:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Bassey kan een streep door in ieder geval
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |