The fuck..quote:Op vrijdag 9 september 2022 14:36 schreef britneycheers het volgende:
R.I.P Queen Elizabeth.
Een nare gebeurtenis maar tegelijkertijd brengt het iets moois, zij kan zich nu herenigen met alle andere legends.❤
[ link | afbeelding ]
Rod!quote:Op vrijdag 9 september 2022 13:05 schreef Jane het volgende:
[..]
Cliff, Paul, Elton & Mick? Of mis ik er dan nog een?
OMG, je hebt gelijk, die heeft ook al een knighthood.quote:
Sir Ringo.quote:Op vrijdag 9 september 2022 14:54 schreef Jane het volgende:
[..]
OMG, je hebt gelijk, die heeft ook al een knighthood.
En Barry Gibb ook, trouwens.
Tom Jones ook.quote:Op vrijdag 9 september 2022 14:54 schreef Jane het volgende:
[..]
OMG, je hebt gelijk, die heeft ook al een knighthood.
En Barry Gibb ook, trouwens.
Doe ff normaalquote:Op vrijdag 9 september 2022 14:36 schreef britneycheers het volgende:
R.I.P Queen Elizabeth.
Een nare gebeurtenis maar tegelijkertijd brengt het iets moois, zij kan zich nu herenigen met alle andere legends.❤
[ link | afbeelding ]
PSV speelde ooit de avond van 9/11.quote:Op vrijdag 9 september 2022 14:26 schreef Starhopper het volgende:
[..]
En terecht. Dat de wedstrijd gisteren doorging is belachelijk
Pfff, ik zie Marilyn Monroe, Charles Bronson en George Michael er niet eens tussenstaanquote:Op vrijdag 9 september 2022 14:36 schreef britneycheers het volgende:
R.I.P Queen Elizabeth.
[ link | afbeelding ]
Is het nog niet erg genoegquote:Op vrijdag 9 september 2022 15:24 schreef Tengano het volgende:
[..]
Pfff, ik zie Marilyn Monroe en George Michael er niet eens tussenstaan
George staat er wel tussen!quote:Op vrijdag 9 september 2022 15:24 schreef Tengano het volgende:
[..]
Pfff, ik zie Marilyn Monroe en George Michael er niet eens tussenstaan
Die vrouw is er volgende week ook niet meerquote:Op vrijdag 9 september 2022 15:27 schreef maily het volgende:
[..]
Idioot
Iedereen heeft die hand al vastgehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |