De BBC is geen roddelpers.quote:Op vrijdag 9 september 2022 11:46 schreef trein2000 het volgende:
[..]
“Media sources learned that the Queen, 96, had died late in the afternoon, with the expectation of official confirmation between 6pm and 7pm.”
Blijkbaar wisten ze het al. Dat vind ik dan weer slecht, je bent toch nieuwsorganisatie…
Die hadden ze al aan.quote:Op vrijdag 9 september 2022 11:53 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Men moest eerst de zwarte stropdassen vinden, je kunt blijkbaar niet met een rode stropdas de dood mededelen op de Britse tv.
Die droegen ze in de middag alquote:Op vrijdag 9 september 2022 11:53 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Men moest eerst de zwarte stropdassen vinden, je kunt blijkbaar niet met een rode stropdas de dood mededelen op de Britse tv.
quote:Op donderdag 8 september 2022 14:52 schreef heywoodu het volgende:
Oei, hij heeft zijn zwarte stropdas al om op BBC One
Nee. Maar wel een nieuwsorganisatie. En dit is nieuws in het kwadraat, dan ga je toch geen uren wachten.quote:
Een fatsoenlijke nieuwsorganisatie die afspraken nakomtquote:Op vrijdag 9 september 2022 11:58 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nee. Maar wel een nieuwsorganisatie. En dit is nieuws in het kwadraat, dan ga je toch geen uren wachten.
Waarschijnlijk zou het toch wel uitlekken.quote:Op vrijdag 9 september 2022 11:58 schreef trein2000 het volgende:
Nee. Maar wel een nieuwsorganisatie. En dit is nieuws in het kwadraat, dan ga je toch geen uren wachten.
Precies, pas tegen 18u kwam de resterende familie aan bij Balmoral.quote:Op vrijdag 9 september 2022 12:05 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Een fatsoenlijke nieuwsorganisatie die afspraken nakomt
quote:Op vrijdag 9 september 2022 12:08 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Precies, pas tegen 18u kwam de resterende familie aan bij Balmoral.
Dus dan hadden ze bij de beelden van Edward, Sophie, Andrew en William, onderweg naar en arriverend bij Balmoral steeds moeten zeggen: ‘wij hebben al berichten dat de koningin inmiddels al is overleden, dus dan zouden ze te laat zijn om aan het sterfbed te zitten’.quote:Op vrijdag 9 september 2022 11:58 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik wil wel even zeggen dat ik deze garp al in topic 1 maaktequote:
Ja, maar juist daarom vind ik het raar dat het al bekend werd gemaakt vóór de BBC het bracht, door middel van het omlaag halen van de vlag. Op elke zender, inclusief de BBC, zag je de vlag ineens halfstok gaan (waarmee het dus publiekelijk bekend werd gemaakt, feitelijk gezien) en daar even hangen, en daarna schakelden ze pas terug naar de studio.quote:Op vrijdag 9 september 2022 11:42 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het protocol ís dat de bbc het als eerste brengt hè?
De deur kan niet verder open, maar toch een goede pogingquote:Op vrijdag 9 september 2022 12:52 schreef JohnDDD het volgende:
Dat hele protocol voor de dood van Elizabeth ligt natuurlijk allang klaar, en vermoedelijk ook voor alle andere royals
Cliff, Paul, Elton & Mick? Of mis ik er dan nog een?quote:Op vrijdag 9 september 2022 12:50 schreef Nia het volgende:
Misschien moeten alle muzikale Sirs iets gezamenlijks doen.
Dat was volgens mij op vrijwel hetzelfde moment: het halfstok doen van de vlag en het bericht gebracht door de BBC (en andere media).quote:Op vrijdag 9 september 2022 12:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, maar juist daarom vind ik het raar dat het al bekend werd gemaakt vóór de BBC het bracht, door middel van het omlaag halen van de vlag. Op elke zender, inclusief de BBC, zag je de vlag ineens halfstok gaan (waarmee het dus publiekelijk bekend werd gemaakt, feitelijk gezien) en daar even hangen, en daarna schakelden ze pas terug naar de studio.
Juist bij zo'n enorm strak protocol had ik dan verwacht dat het bij de BBC gebracht zou worden en dat bijvoorbeeld gelijktijdig de vlag omlaag zou gaan.
Zou deze al in de OP kunnen svp?quote:Op vrijdag 9 september 2022 12:55 schreef sportfreak het volgende:
Het verwachtte programma:
[ afbeelding ]
Lijkt wel een flyer voor een festival.quote:Op vrijdag 9 september 2022 12:55 schreef sportfreak het volgende:
Het verwachtte programma:
[ afbeelding ]
Ach, er zitten ook wel overeenkomsten in. Muziek, apenpakjes, veel vertoon, intense emoties ...quote:Op vrijdag 9 september 2022 13:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Lijkt wel een flyer voor een festival.
quote:Op vrijdag 9 september 2022 01:09 schreef tripel7 het volgende:
Zou wel ironisch zijn als king Charles III besloot een John Paul the first te doen
Nee, dat valt me al een tijdje op, ik verwacht ook niet dat hij zijn moeders leeftijd gaat halen.quote:Op vrijdag 9 september 2022 13:27 schreef Jane het volgende:
[..]
[ twitter ]
Ziet er niet echt gezond uit.
"Maar oma, waarom heeft u zulke grote handen?"quote:Op vrijdag 9 september 2022 13:27 schreef Jane het volgende:
[..]
[ twitter ]
Heeft hij kennelijk al vrij lang. Hij grapte rond de geboorte van William al over zijn ‘sausage fingers’.quote:Op vrijdag 9 september 2022 13:27 schreef Jane het volgende:
[..]
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |