The fuck..quote:Op vrijdag 9 september 2022 14:36 schreef britneycheers het volgende:
R.I.P Queen Elizabeth.
Een nare gebeurtenis maar tegelijkertijd brengt het iets moois, zij kan zich nu herenigen met alle andere legends.❤
[ link | afbeelding ]
Rod!quote:Op vrijdag 9 september 2022 13:05 schreef Jane het volgende:
[..]
Cliff, Paul, Elton & Mick? Of mis ik er dan nog een?
OMG, je hebt gelijk, die heeft ook al een knighthood.quote:
Sir Ringo.quote:Op vrijdag 9 september 2022 14:54 schreef Jane het volgende:
[..]
OMG, je hebt gelijk, die heeft ook al een knighthood.
En Barry Gibb ook, trouwens.
Tom Jones ook.quote:Op vrijdag 9 september 2022 14:54 schreef Jane het volgende:
[..]
OMG, je hebt gelijk, die heeft ook al een knighthood.
En Barry Gibb ook, trouwens.
Doe ff normaalquote:Op vrijdag 9 september 2022 14:36 schreef britneycheers het volgende:
R.I.P Queen Elizabeth.
Een nare gebeurtenis maar tegelijkertijd brengt het iets moois, zij kan zich nu herenigen met alle andere legends.❤
[ link | afbeelding ]
PSV speelde ooit de avond van 9/11.quote:Op vrijdag 9 september 2022 14:26 schreef Starhopper het volgende:
[..]
En terecht. Dat de wedstrijd gisteren doorging is belachelijk
Pfff, ik zie Marilyn Monroe, Charles Bronson en George Michael er niet eens tussenstaanquote:Op vrijdag 9 september 2022 14:36 schreef britneycheers het volgende:
R.I.P Queen Elizabeth.
[ link | afbeelding ]
Is het nog niet erg genoegquote:Op vrijdag 9 september 2022 15:24 schreef Tengano het volgende:
[..]
Pfff, ik zie Marilyn Monroe en George Michael er niet eens tussenstaan
George staat er wel tussen!quote:Op vrijdag 9 september 2022 15:24 schreef Tengano het volgende:
[..]
Pfff, ik zie Marilyn Monroe en George Michael er niet eens tussenstaan
Die vrouw is er volgende week ook niet meerquote:Op vrijdag 9 september 2022 15:27 schreef maily het volgende:
[..]
Idioot
Iedereen heeft die hand al vastgehad
Koekoek.quote:Op vrijdag 9 september 2022 15:34 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik snap dat je vanuit je emotie misschien niet helemaal helder handelt, maar dit is dan weer wat overdreven.
[ afbeelding ]
Ook dat ja. Bah.quote:Op vrijdag 9 september 2022 15:34 schreef maily het volgende:
[..]
Koekoek.
Iedereen heeft die hand al geschud
Dat zoveel mensen zich volkomen vrijwillig als een willoze slaaf opstellen t.o.v. een onbenul die niks kan en niks gepresteerd heeft.quote:
Het zal er vast ook mee te maken hebben dat er een camera op ze gericht staat.quote:Op vrijdag 9 september 2022 15:43 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat zoveel mensen zich volkomen vrijwillig als een willoze slaaf opstellen t.o.v. een onbenul die niks kan en niks gepresteerd heeft.
Ik weet niet of ik daar nou om moet lachen of huilen.
quote:Op vrijdag 9 september 2022 15:43 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat zoveel mensen zich volkomen vrijwillig als een willoze slaaf opstellen t.o.v. een onbenul die niks kan en niks gepresteerd heeft.
quote:Op vrijdag 9 september 2022 15:40 schreef Starhopper het volgende:
Jullie zijn gewoon jaloers [ afbeelding ]
Sterker nog, iemand die zijn hele leven belasting van het hele volk op heeft gezogen, die nog nooit fatsoenlijk heeft gewerkt voor zijn geld zoals de rest van de maatschappij, die alles kan krijgen wat hij hebben wil, die bij een familie hoort die zeer veel leed teweeg heeft gebracht ... zo iemand zouden we moeten verachten. Het is triest dat zoveel mensen op hun knieën vallen, nog steeds, in 2022, bij de aanblik van een monarch.quote:Op vrijdag 9 september 2022 15:43 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja dacht ook dat hij daar zou zijn..quote:
Gewoon oud toch? Slecht vind ik niet.quote:Op vrijdag 9 september 2022 19:03 schreef JohnDDD het volgende:
Wat ziet die man er al oud en slecht uit zeg
Zet je tv eens aan. Je kijkt naar de reflectie in het zwarte beeld.quote:Op vrijdag 9 september 2022 19:03 schreef JohnDDD het volgende:
Wat ziet die man er al oud en slecht uit zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |