quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Die doet meer dan menig man kan handelenquote:
Zou @tja77 neukenquote:Op donderdag 8 september 2022 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
Laura hangt je in de haken en druipt kaarsvet
@:tja77
Zekerquote:
Halloquote:Op donderdag 8 september 2022 19:53 schreef Sked het volgende:
Ik kijk ook. Het voetbal is mensonterend.
Kan ze niet tellenquote:
Jaja, niet te verwarren met meubelmaker.quote:Op donderdag 8 september 2022 19:54 schreef Joop_W het volgende:
Tafelmonteur, dat is vrij specifiek.
*elke vrouw buiten de Achterhoekquote:Op donderdag 8 september 2022 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
Zijn accent doet elke vrouw in De Randstad afknappen
Ja leuk, laat mij maar alleen.quote:Op donderdag 8 september 2022 19:53 schreef Sked het volgende:
Ik kijk ook. Het voetbal is mensonterend.
We zouden de eerste week lief beginnenquote:
De Haais heb je nog tegoed!quote:Op donderdag 8 september 2022 19:56 schreef XSbig het volgende:
Ik schakel nu pas in, nog wat gemist op de dagelijkse haaaaai’s en raizuhh na?
Ik dacht dat hij een game verslaving hadquote:Op donderdag 8 september 2022 19:56 schreef Hexagon het volgende:
Geen kerel waarbij je een junkenverleden verwacht.
Je kent mequote:
Dat deed ik al bij die negertquote:Op donderdag 8 september 2022 19:57 schreef NoCigar het volgende:
Een heroinejunk! Verberg je autoradio!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |