Ik spreek ook wel eens via Twitter-DM met een Brit (uit Wales). Ik ga hem even snel al mijn medeleven sturen, dat kan hij wel gebruiken!quote:Op donderdag 8 september 2022 15:03 schreef GereDathan het volgende:
Sommige aandachtstrekkers kunnen zo lekker overdrijven hè:
[ twitter ]
Toen Kennedy overleed werd Johnson in de Airforce 1 ingezworen, als je goed kijkt zie je de bloedspetters nog op Jacky haar jas zitten:quote:Op donderdag 8 september 2022 14:42 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer een grondwettelijk ding is. Er moet ten aller tijden een staatshoofd zijn.
Militaire titels en de HRH. Maar niet de hertog titel. Hetzelfde geldt voor Andrew trouwens.quote:Op donderdag 8 september 2022 15:02 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Zijn de titels van harry en meghan niet afgenomen??
Heeft Bas Smit al gereageerd?quote:Op donderdag 8 september 2022 15:03 schreef GereDathan het volgende:
Sommige aandachtstrekkers kunnen zo lekker overdrijven hè:
[ twitter ]
Nee, of bedoel je morgen 15:00?quote:Op donderdag 8 september 2022 14:55 schreef Starhopper het volgende:
Misschien precies om 15:00 de bekendmaking?
Klopt. En hij lag achterin in een kist. Die met enige moeite in het vliegtuig werd geloodst meen ik.quote:Op donderdag 8 september 2022 15:04 schreef raptorix het volgende:
[..]
Toen Kennedy overleed werd Johnson in de Airforce 1 ingezworen, als je goed kijkt zie je de bloedspetters nog op Jacky haar jas zitten:
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 september 2022 15:05 schreef TjjWester het volgende:
Wat voor bizar protocol hebben de britten eigenlijk bedacht voor een overlijden??
Als ik zie wat er nodig is voordat een koninklijk kind erkend word.......
quote:Op donderdag 8 september 2022 14:12 schreef Erasmus het volgende:
Klinkt niet zo best.
Interessante explainer die ik jaren geleden had gekeken komt nu ineens naar boven:
Ik ga de BBC in de gaten houden iig.
Waar kijk jij naar?quote:Op donderdag 8 september 2022 15:02 schreef Starhopper het volgende:
De doventolk helemaal in het zwart en zwarte stropdas
Dat is wel iets voor proleten zeg maar.quote:Op donderdag 8 september 2022 15:06 schreef xzaz het volgende:
Dat ze niet in het ziekenhuis ligt zegt ook genoeg
Dat het niet al te ernstig is, en ze op Balmoral behandeld kan worden?quote:Op donderdag 8 september 2022 15:06 schreef xzaz het volgende:
https://en.wikipedia.org/wiki/Operation_London_Bridgequote:Op donderdag 8 september 2022 15:05 schreef TjjWester het volgende:
Wat voor bizar protocol hebben de britten eigenlijk bedacht voor een overlijden??
Als ik zie wat er nodig is voordat een koninklijk kind erkend word.......
Haar kasteel is ingericht als ziekenhuis, dus zoveel zegt dat niet.quote:Op donderdag 8 september 2022 15:06 schreef xzaz het volgende:
In nederland is er geregeld dat de troonsopvolger automatisch koning word na het overlijden, hiervoor is niet onmiddelijk een eedaflegging nodig.quote:Op donderdag 8 september 2022 14:42 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer een grondwettelijk ding is. Er moet ten aller tijden een staatshoofd zijn.
In het VK niet andersquote:Op donderdag 8 september 2022 15:08 schreef TjjWester het volgende:
[..]
In nederland is er geregeld dat de troonsopvolger automatisch koning word na het overlijden, hiervoor is niet onmiddelijk een eedaflegging nodig.
Als WA nu overlijd is amalia automatisch koningin.
Haha. Ik ook, niet aan gedacht tot nuquote:Op donderdag 8 september 2022 15:08 schreef Jane het volgende:
4 jaar geleden Balmoral nog bezocht. Het komt wel dichtbij zo.
Interessant, daar was ik niet van op de hoogte.quote:Op donderdag 8 september 2022 15:08 schreef TjjWester het volgende:
[..]
In nederland is er geregeld dat de troonsopvolger automatisch koning word na het overlijden, hiervoor is niet onmiddelijk een eedaflegging nodig.
Als WA nu overlijd is amalia automatisch koningin.
Dan blijft het apart dat de eedaflegging de dag na het overlijden plaats vind.quote:
Voor palliatieve zorg hoef je niet een ziekenhuis te hebben, vaak kan een huisarts/GP dat wel alleen af (al zullen ze daar wel wat meer mensen hebben).quote:Op donderdag 8 september 2022 15:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat het niet al te ernstig is, en ze op Balmoral behandeld kan worden?
Tuurlijk wel, hij is al met gezwinde spoed onderweg.quote:Op donderdag 8 september 2022 15:11 schreef raptorix het volgende:
Vraag me af of die Golddigger van Harry er ook bij mag zijn, ik denk van niet....
Oh maar dit is dus niet live te volgen/zien begrijp ikquote:Op donderdag 8 september 2022 15:12 schreef Starhopper het volgende:
[..]
https://www.bbc.com/news/live/uk-62834633
Gvdquote:Op donderdag 8 september 2022 15:13 schreef Treinhoer het volgende:
Er is al bericht van het Nederlands Koningshuis op de berichten vanuit het VK.
[ twitter ]
Is dit echt?quote:Op donderdag 8 september 2022 15:13 schreef Treinhoer het volgende:
[ twitter ]
Beter kom je dan nooit naar Engeland. Alles staat scheef of is kapot.quote:Op donderdag 8 september 2022 15:13 schreef raptorix het volgende:
Dat scheve stopbord irriteert me, wie zet het recht?
quote:
Wist zij gisteren al dat er vandaag wat ging gebeuren?quote:Op donderdag 8 september 2022 15:13 schreef Treinhoer het volgende:
[ twitter ]
Wat denk je zelf? Tssskquote:
Jammer dat dat dit nep is, ze was flink in aanzien gestegen bij mij.quote:Op donderdag 8 september 2022 15:13 schreef Treinhoer het volgende:
[ twitter ]
Heb jij een IQ lager dan die van Barbie?quote:
Wees maar blij dat Andrew niet de oudste is. Charles is echt een toppertje vergeleken met hem.quote:Op donderdag 8 september 2022 15:14 schreef Spyrodedraak het volgende:
Zal wel einde oefening zijn. Helaas, want ik mag charles niet
Is dit echt?quote:Op donderdag 8 september 2022 15:15 schreef Scorpie het volgende:
Ik zit hier keihard te janken, niet de Queen, dit jaar is echt ronduit kut met alles wat er aan de hand is en dan ook nog eens de enige rots in de branding die we hebben.
Deze wereld is oneerlijk.
Stel je voor hequote:Op donderdag 8 september 2022 15:15 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Wees maar blij dat Andrew niet de oudste is. Charles is echt een toppertje vergeleken met hem.
Snel pak je knuffeldoek!quote:Op donderdag 8 september 2022 15:15 schreef Scorpie het volgende:
Ik zit hier keihard te janken, niet de Queen, dit jaar is echt ronduit kut met alles wat er aan de hand is en dan ook nog eens de enige rots in de branding die we hebben.
Deze wereld is oneerlijk.
In dat statement werd ook gezegd: "she is remaining comfortable in ... (een of andere lokatie)"quote:Op donderdag 8 september 2022 15:17 schreef BMW1993 het volgende:
Net zo'n prachtige vrouw als Beatrix.. Laten we het beste hopen
Meer dan the Queen denk ikquote:Op donderdag 8 september 2022 15:19 schreef Jane het volgende:
Ik moet eigenlijk ff een half uurtje wat doen. Wat denken jullie? Heb ik nog ff?
Ja, is gewoon het live nieuwsquote:Op donderdag 8 september 2022 15:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh maar dit is dus niet live te volgen/zien begrijp ik
Oh ik zie het nu![]()
Ja ik zie het, sorryquote:Op donderdag 8 september 2022 15:19 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja, is gewoon het live nieuws
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |