Jammer dat dat dit nep is, ze was flink in aanzien gestegen bij mij.quote:Op donderdag 8 september 2022 15:13 schreef Treinhoer het volgende:
Er is al bericht van het Nederlands Koningshuis op de berichten vanuit het VK.
[ twitter ]
Heb jij een IQ lager dan die van Barbie?quote:
Wees maar blij dat Andrew niet de oudste is. Charles is echt een toppertje vergeleken met hem.quote:Op donderdag 8 september 2022 15:14 schreef Spyrodedraak het volgende:
Zal wel einde oefening zijn. Helaas, want ik mag charles niet
Is dit echt?quote:Op donderdag 8 september 2022 15:15 schreef Scorpie het volgende:
Ik zit hier keihard te janken, niet de Queen, dit jaar is echt ronduit kut met alles wat er aan de hand is en dan ook nog eens de enige rots in de branding die we hebben.
Deze wereld is oneerlijk.
Stel je voor hequote:Op donderdag 8 september 2022 15:15 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Wees maar blij dat Andrew niet de oudste is. Charles is echt een toppertje vergeleken met hem.
Snel pak je knuffeldoek!quote:Op donderdag 8 september 2022 15:15 schreef Scorpie het volgende:
Ik zit hier keihard te janken, niet de Queen, dit jaar is echt ronduit kut met alles wat er aan de hand is en dan ook nog eens de enige rots in de branding die we hebben.
Deze wereld is oneerlijk.
In dat statement werd ook gezegd: "she is remaining comfortable in ... (een of andere lokatie)"quote:Op donderdag 8 september 2022 15:17 schreef BMW1993 het volgende:
Net zo'n prachtige vrouw als Beatrix.. Laten we het beste hopen
Meer dan the Queen denk ikquote:Op donderdag 8 september 2022 15:19 schreef Jane het volgende:
Ik moet eigenlijk ff een half uurtje wat doen. Wat denken jullie? Heb ik nog ff?
Ja, is gewoon het live nieuwsquote:Op donderdag 8 september 2022 15:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh maar dit is dus niet live te volgen/zien begrijp ik
Oh ik zie het nu![]()
Ja ik zie het, sorryquote:Op donderdag 8 september 2022 15:19 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja, is gewoon het live nieuws
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |