Haha. Ik ook, niet aan gedacht tot nuquote:Op donderdag 8 september 2022 15:08 schreef Jane het volgende:
4 jaar geleden Balmoral nog bezocht. Het komt wel dichtbij zo.
Interessant, daar was ik niet van op de hoogte.quote:Op donderdag 8 september 2022 15:08 schreef TjjWester het volgende:
[..]
In nederland is er geregeld dat de troonsopvolger automatisch koning word na het overlijden, hiervoor is niet onmiddelijk een eedaflegging nodig.
Als WA nu overlijd is amalia automatisch koningin.
Dan blijft het apart dat de eedaflegging de dag na het overlijden plaats vind.quote:
Voor palliatieve zorg hoef je niet een ziekenhuis te hebben, vaak kan een huisarts/GP dat wel alleen af (al zullen ze daar wel wat meer mensen hebben).quote:Op donderdag 8 september 2022 15:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat het niet al te ernstig is, en ze op Balmoral behandeld kan worden?
Tuurlijk wel, hij is al met gezwinde spoed onderweg.quote:Op donderdag 8 september 2022 15:11 schreef raptorix het volgende:
Vraag me af of die Golddigger van Harry er ook bij mag zijn, ik denk van niet....
Oh maar dit is dus niet live te volgen/zien begrijp ikquote:Op donderdag 8 september 2022 15:12 schreef Starhopper het volgende:
[..]
https://www.bbc.com/news/live/uk-62834633
Gvdquote:Op donderdag 8 september 2022 15:13 schreef Treinhoer het volgende:
Er is al bericht van het Nederlands Koningshuis op de berichten vanuit het VK.
[ twitter ]
Is dit echt?quote:Op donderdag 8 september 2022 15:13 schreef Treinhoer het volgende:
[ twitter ]
Beter kom je dan nooit naar Engeland. Alles staat scheef of is kapot.quote:Op donderdag 8 september 2022 15:13 schreef raptorix het volgende:
Dat scheve stopbord irriteert me, wie zet het recht?
quote:
Wist zij gisteren al dat er vandaag wat ging gebeuren?quote:Op donderdag 8 september 2022 15:13 schreef Treinhoer het volgende:
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |