In April 2021, he presented the rolling coverage across BBC One, BBC Two, BBC News Channel and BBC World News following the death of Prince Philip, as well as funeral coverage on the 17 April.quote:Op donderdag 8 september 2022 14:53 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja. De zwarte stropdas uit het filmpje eerder in dit topic
Ze zijn er al een tijdje op voorbereidquote:Op donderdag 8 september 2022 14:52 schreef heywoodu het volgende:
Oei, hij heeft zijn zwarte stropdas al om op BBC One
Gerard Butler staat al klaar. London Bridge Has Fallen.quote:Op donderdag 8 september 2022 14:54 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ze zijn er al een tijdje op voorbereid
blauwer handen.... heel ergquote:Op donderdag 8 september 2022 14:35 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
Dit was afgelopen dinsdag nog.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 september 2022 14:37 schreef raptorix het volgende:
Was ze gevaccineerd?@ViesdikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fallus Gianticus .. .. ..
Op vrijdag 24 januari 2020 18:35 schreef SebbeSwensje het volgende:
Wolfheze Warriors! _O_
Nou ja, verdrietig zou ik er zelf niet om zijn, want ik ken de beste vrouw niet, maar wat je mening over Elizabeth, koningshuizen in het algemeen of het VK ook is, feit is dat haar overlijden natuurlijk een van dé gebeurtenissen van de volledige 21e eeuw zou zijn.quote:Op donderdag 8 september 2022 14:55 schreef GereDathan het volgende:
Het is niet onverwacht als ze overlijdt, maar dat maakt het niet minder triest. Ondanks alle schandalen in haar familie is ze op mij altijd overgekomen als een verstandige, hardwerkende vrouw met het hart op de juiste plaats. Ik weet zeker dat ze gemist zal worden als ze overlijdt.
Maar heel verdrietig hoef je er niet om te zijn, een respectabele leeftijd en eigenlijk tot het eind redelijk fit en gezond. Natuurlijk wel met ouderdomskwaaltjes zoals lopen met een stok.
Hopelijk in een warm en zacht bedquote:Op donderdag 8 september 2022 14:56 schreef xzaz het volgende:
[ afbeelding ]Mooie plek om dood te gaan
quote:Op donderdag 8 september 2022 14:37 schreef herverwijderd het volgende:
Benieuwd welk liedje Elton John nu weer van een nieuwe laagje verf gaat voorzien trouwens.
Het zal geen houten bedstee zijn nee.quote:Op donderdag 8 september 2022 14:56 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Hopelijk in een warm en zacht bed
Zittend slapen... never.quote:Op donderdag 8 september 2022 14:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het zal geen houten bedstee zijn nee.
Ik moest lachenquote:Op donderdag 8 september 2022 14:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het zal geen houten bedstee zijn nee.
Blijft 1 van de best van Elton John, maar dat is mijn meningquote:
nikita kan ik ook wel waarderenquote:Op donderdag 8 september 2022 14:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Blijft 1 van de best van Elton John, maar dat is mijn mening
Oh Eliza you will never know.....quote:Op donderdag 8 september 2022 14:58 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
nikita kan ik ook wel waarderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |