quote:Op woensdag 7 september 2022 19:16 schreef PowerLoungen het volgende:
Tadic is bejaard en verder is Kudus magistraal
Ook buiten deze goal doet hij het echt goed ja, maar vrijwel al zijn goede acties komen wel vanaf het middenveldquote:Op woensdag 7 september 2022 19:16 schreef PowerLoungen het volgende:
Tadic is bejaard en verder is Kudus magistraal
Niks mis mee als die inzakt en zo ruimte maakt voor Bergwijnquote:Op woensdag 7 september 2022 19:19 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ook buiten deze goal doet hij het echt goed ja, maar vrijwel al zijn goede acties komen wel vanaf het middenveld
Zou hem toch liever op 10 zien denk ik, wellicht leuke combi met Brobbeyquote:Op woensdag 7 september 2022 19:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Niks mis mee als die inzakt en zo ruimte maakt voor Bergwijn
Voor Berghuis al doet die het nu ook niet slechtquote:Op woensdag 7 september 2022 19:20 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zou hem toch liever op 10 zien denk ik, wellicht leuke combi met Brobbey
170 miljoen.quote:Op woensdag 7 september 2022 19:21 schreef Heeinz het volgende:
Die Bassey is toch ook wel echt een baas. Die is over 1 of 2 jaar naar de PL voor minimaal 70 miljoen
quote:Op woensdag 7 september 2022 19:21 schreef Pedroso het volgende:
Is Ajax nou zo goed of zijn de Rangers nou zo slecht ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Topaankoop, heeft bijna geen zwakke punten ook. En is volgens mij ook iemand die heel goed in de groep ligt.quote:Op woensdag 7 september 2022 19:21 schreef Heeinz het volgende:
Die Bassey is toch ook wel echt een baas. Die is over 1 of 2 jaar naar de PL voor minimaal 70 miljoen
Maakt nu niet uitquote:Op woensdag 7 september 2022 19:27 schreef Heeinz het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik voorstander ben van dat Timber en Bassey nu gewoon achterin blijven ipv in de 16 op te duiken. Onnodig om zo de ruimte weg te geven
Ja totdat het niet goed gaat. Gewoon zonde om nu een tegendoelpunt te krijgenquote:Op woensdag 7 september 2022 19:32 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Kunnen er niks van. Omschakeling gaat goed.
Dat Rangers kan echt niet counteren. Veel te langzaam.quote:Op woensdag 7 september 2022 19:36 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ja totdat het niet goed gaat. Gewoon zonde om nu een tegendoelpunt te krijgen
ongelofelijk he, schotse competitie is ook echt waardeloos slechtquote:Op woensdag 7 september 2022 19:20 schreef Pedroso het volgende:
Jammer dat de eindpass van Tadic minder is maar speelt ook prima. Wie niet overigens,
Dat PSV hier van verloren heeft...
Ja, normaal eens. Maar dit is wel heel slecht.quote:Op woensdag 7 september 2022 19:36 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ja totdat het niet goed gaat. Gewoon zonde om nu een tegendoelpunt te krijgen
Als hij altijd zo speelt is het een heerlijke speler. Hopelijk blijft hij fit.quote:Op woensdag 7 september 2022 19:39 schreef Heeinz het volgende:
Die 3-0 is wel heel erg lekker hoor. Mooi dat Kudus het meteen waarmaakt
Mee eens vriend? @:LitmanenAFCa
quote:Op woensdag 7 september 2022 17:31 schreef maxi-mus het volgende:
Erg jammer dat de Koedoes roepers hun zijn krijgen, had veeeel liever Brobbey gezien.
quote:Op woensdag 7 september 2022 17:33 schreef BobW het volgende:
[..]
Ik ook, vooral omdat Ajax voornamelijk zal domineren
quote:Op woensdag 7 september 2022 17:35 schreef Wertha het volgende:
[..]
Brobbey geblesseerd ofzo? Dit kan toch niet?
quote:
quote:
Kudus snoert mondjesquote:Op woensdag 7 september 2022 17:52 schreef Poepz0r het volgende:
Schreuder weer torren in z'n kop met Kudus in de spits. Wat een gek
Die hebben er weinig kijk opquote:Op woensdag 7 september 2022 19:44 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Kudus snoert mondjes
Had 5-0 gestaan met Brobbey in de basis..quote:Op woensdag 7 september 2022 19:44 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Kudus snoert mondjes
Ik ben niet tegen kudus hoor maar meer pro Brobbey. Ik had kudus liever gezien ipv Tadic of Berghuisquote:Op woensdag 7 september 2022 19:44 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Kudus snoert mondjes
Die spelen allebei fantastischquote:Op woensdag 7 september 2022 19:46 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Ik ben niet tegen kudus hoor maar meer pro Brobbey. Ik had kudus liever gezien ipv Tadic of Berghuis
Berghuis wel ja maar die was hiervoor ook matig. Tadic wat beter dan afgelopen weken maar niet geweldig.quote:Op woensdag 7 september 2022 19:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die spelen allebei fantastisch
Ik hoop het niet nee.quote:Op woensdag 7 september 2022 20:07 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Die mag na zo'n pot toch niet meer op de bank zaterdag
Of niet dusquote:Op woensdag 7 september 2022 20:13 schreef Wotte het volgende:
Wel een prachtige goal. Die maakt ie ook maar een keer per seizoen
Kudus koning monden snoeren, ook hier op fok!quote:Op woensdag 7 september 2022 19:44 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Kudus snoert mondjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |