Ik denk dat hij als valse nummer 9 gaat spelen. Schreuder zal Rangers gek willen draaien met positiewisselingen voorin met Bergwijn, Tadic, Kudus en Berghuis. Maar Brobbey die een balletje vast kan houden en fysiek oorlog kan maken is toch gewoon heerlijk voorin. Dan dartelen de andere spelers maar om hem heen.quote:Op woensdag 7 september 2022 17:37 schreef Heeinz het volgende:
Ik ben wel Kudus fan maar dat is toch geen spits?
eens maar denk dat Tadic dat nu moet doenquote:Op woensdag 7 september 2022 17:40 schreef Wertha het volgende:
[..]
Ik denk dat hij als valse nummer 9 gaat spelen. Schreuder zal Rangers gek willen draaien met positiewisselingen voorin met Bergwijn, Tadic, Kudus en Berghuis. Maar Brobbey die een balletje vast kan houden en fysiek oorlog kan maken is toch gewoon heerlijk voorin. Dan dartelen de andere spelers maar om hem heen.
We gaan achteraf natuurlijk pas kunnen zeggen of het een goede keuze is of nietquote:Op woensdag 7 september 2022 17:40 schreef Wertha het volgende:
[..]
Ik denk dat hij als valse nummer 9 gaat spelen. Schreuder zal Rangers gek willen draaien met positiewisselingen voorin met Bergwijn, Tadic, Kudus en Berghuis. Maar Brobbey die een balletje vast kan houden en fysiek oorlog kan maken is toch gewoon heerlijk voorin. Dan dartelen de andere spelers maar om hem heen.
Is het niet Kudus op 10. Berghuis rechtsbuiten en Tadic in de spits ?quote:Op woensdag 7 september 2022 17:52 schreef Poepz0r het volgende:
Schreuder weer torren in z'n kop met Kudus in de spits. Wat een gek
Ditte. Deed Cruijff als trainer al, een oude truc.quote:Op woensdag 7 september 2022 17:54 schreef -XOR- het volgende:
Het idee zal wel zijn dat Rangers achterin vrij groot en statisch is waardoor de kwaliteiten van Brobbey niet optimaal vallen uit te nutten terwijl je zulke centra juist altijd makkelijk kapot kunt spelen met vaardige voetballers.
Brobbey is daar vaardig genoeg voor. Beter nog, hij draait gewoon weg van die gasten en schiet zelf op doel.quote:Op woensdag 7 september 2022 17:54 schreef -XOR- het volgende:
Het idee zal wel zijn dat Rangers achterin vrij groot en statisch is waardoor de kwaliteiten van Brobbey niet optimaal vallen uit te nutten terwijl je zulke centra juist altijd makkelijk kapot kunt spelen met vaardige voetballers.
die gaat ook echt wel speeltijd krijgen tenzij hij misschien lichte blessure heeftquote:Op woensdag 7 september 2022 18:05 schreef Wertha het volgende:
[..]
Brobbey is daar vaardig genoeg voor. Beter nog, hij draait gewoon weg van die gasten en schiet zelf op doel.
Ik vind het maar een gek verhaalquote:Op woensdag 7 september 2022 17:54 schreef -XOR- het volgende:
Of steeds wisselende posities. Berghuis en klaassen daar ook laten opduiken.quote:Op woensdag 7 september 2022 17:52 schreef Poepz0r het volgende:
Schreuder weer torren in z'n kop met Kudus in de spits. Wat een gek
Klaassen vanaf de bank?quote:Op woensdag 7 september 2022 18:40 schreef Adames het volgende:
[..]
Of steeds wisselende posities. Berghuis en klaassen daar ook laten opduiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |