Lekker veel Caramel zo te zien.quote:Op vrijdag 9 september 2022 20:39 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik was uit eten bij een restaurant in een gezellige 'gewone' wijk. 1 Gerecht was 25 cent duurder, verder niet gelukkig.
Ik had hete kip (met berg gefrituurde uitjes, foto ziet er niet echt appetijtelijk uit) met rauwkostsalade, aardappeltjes en patat met mayo.
Vriend had onbeperkt geweldige ribs en nam er 2,5, zeer flinke jongens.
Toe naar snackbar ernaast gegaan (ook van hen) en ik had een grote sundae met gezouten karamel![]()
[ link | afbeelding ]
Nouu, de inkoop is duurder voor hun, en zeker bij een Chinees zal de gasrekening ook de spuigaten uitlopen. Die koken niet bepaald op een eco glasplaatjequote:Op vrijdag 9 september 2022 20:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Lekker!
Zonde he.. als je gaat uitrekenen hoeveel zijn er aardig wat zoveel verhoogd. Supermarkten doen t, dus restaurants willen natuurlijk ook een graantje meepikken
Dat broodje Mexicano!quote:Op zondag 11 september 2022 16:57 schreef FutureFairytale het volgende:
Foodtruckfestival Trek!
Chorizos & Co; 'Mexicano'
[ link | afbeelding ]
Cheesecake Company; blueberry lemon cheesecake
[ link | afbeelding ]
Leuk dat eierdopjequote:Op zondag 11 september 2022 10:42 schreef mascara-klodder het volgende:
Zondagochtendontbijt
[ link | afbeelding ]
Zaaaaaaaligquote:Op zondag 11 september 2022 16:58 schreef golfer het volgende:
Straks weer een keer buffalo-wings van bloemkoolroosjes met daarbij een gebakken ossenhaas en een saus met shiitakes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |