Eindelijk een nieuw doel in mijn leven....quote:Op dinsdag 6 september 2022 11:23 schreef junkiesietze het volgende:
Vereniging van Professionele Frituurders
@Plompzakkerquote:Op dinsdag 6 september 2022 11:28 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Eindelijk een nieuw doel in mijn leven....
Het 14e Nederlandsche Frikandellenoproer ligt op de loer....quote:Op dinsdag 6 september 2022 11:25 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Eindelijk gaat Nederland de straat op.
Historisch gezien beginnen revoluties altijd als de frikandellen tot hoofd van de bevolking ratio onder de 5 valt.
Het cafetaria.quote:„De frikandel behoort, samen met friet en de kroket, tot de top drie van het cafetaria.”
Ik zal wel een goed woordje doen voor je bij de verenigingquote:Op dinsdag 6 september 2022 11:28 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Eindelijk een nieuw doel in mijn leven....
Fake nieuws!!quote:Op dinsdag 6 september 2022 11:39 schreef Nober het volgende:
HET IS DUS TOCH FRIET!
[..]
Het cafetaria.
Meldquote:Op dinsdag 6 september 2022 11:35 schreef sjorsie1982 het volgende:
Ik ga een nieuwe belangengroep oprichten: de vereniging van amateur frituurders
Quinoadel, de nieuwe snack van de vegetarische slager.quote:Op dinsdag 6 september 2022 11:44 schreef Selenophilia het volgende:
Alsof frikadel vreters dan teleurgesteld naar huis gaan om een quinoa salade te eten, die vreten dan wel weer een andere snack.
quote:Op dinsdag 6 september 2022 11:49 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ik mis de bitterballen.
Niet dat ik ze eet.
Frikandel speciaal FTW
Damn hippiesquote:Op dinsdag 6 september 2022 11:45 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Quinoadel, de nieuwe snack van de vegetarische slager.
een wat?!quote:Op dinsdag 6 september 2022 11:45 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Quinoadel, de nieuwe snack van de vegetarische slager.
Die gast van Epic Meal Time zou ze op elkaar stapelen en dan overgieten met stroop en mosterd.quote:
en dan paneren en nog een keer friturenquote:Op dinsdag 6 september 2022 12:11 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Die gast van Epic Meal Time zou ze op elkaar stapelen en dan overgieten met stroop en mosterd.
Dat hert kijkt ook echt van wtf.quote:
Dat je denkt: he, lekker, een frikandelletje gaat er wel in, even opensnijden voor de satesaus/mayo/curry/uitjes/whatever... en dat er dan quinoa inzit.quote:
Wat is ditquote:
beetje lullig om dit over je ma zomaar online te knikkeren manquote:Op dinsdag 6 september 2022 12:24 schreef christmastsunami het volgende:
Het was net alsof je een frikandel door de gang heen gooit.
Deze zijn goeiekoper.quote:Op dinsdag 6 september 2022 11:38 schreef marc0871 het volgende:
Ik heb laatst nog een doosje van 5 gefrituurd.
[ afbeelding ]
Komt wel weer dichtbij zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
Weet ik.quote:Op dinsdag 6 september 2022 12:27 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Deze zijn goeiekoper.![]()
[ afbeelding ]
ahjoh, gewoon elke dag een bij het ontbijt/lunch/avond eten. dan zijn ze in een weekie opquote:Op dinsdag 6 september 2022 13:04 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Weet ik.
Maar ik heb maar een klein koelkastje en (nog) geen vriezer hier.
Ik ga geen 20 frikandellen in een paar dagen opeten.
Rustig aan, Marie-Antoinettequote:Op dinsdag 6 september 2022 13:12 schreef Twiitch het volgende:
Hebben ze geen frikandellen? Dan eten ze toch gewoon viandellen?
Nice broer. Zo'n delletje is straks z'n gewicht in goud waard.quote:Op dinsdag 6 september 2022 13:13 schreef Marsenal het volgende:
Ik was net bij de Albert Heijn in Den Dolder, daar is nog voorraad! 15 dozen gekocht, vriezer zit precies vol nu. Er waren nog zeker 40 dozen van verschillende merken maar ik weet niet voor hoe lang!
Ik belde mijn snackbar, een Kwalitaria, die zei dat je ze niet kan reserveren, zij hebben nu een beleid wie het eerst komt, wie het eerst maalt.
quote:
Dit soort emotionele chantage begint zeer irritant te worden. (klimaat zal er eerder voor zorgen)quote:Op woensdag 7 september 2022 08:59 schreef Kickstart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Frikandellen zijn binnenkort alleen nog voor woekerprijzen te koop op Marktplaats of bij de dealer op de hoek
Waar vond je dat?quote:Op dinsdag 6 september 2022 13:58 schreef BMW1993 het volgende:
Een lekkere frikandel kapsalon, dat was de beste uitvinding dit jaar.
Is dat nog te eten, zo'n doosje?quote:Op dinsdag 6 september 2022 11:38 schreef marc0871 het volgende:
Ik heb laatst nog een doosje van 5 gefrituurd.
Het cafetarium (enkelvoud)quote:
Beetje stug en droog.quote:Op woensdag 7 september 2022 09:52 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Is dat nog te eten, zo'n doosje?
Alleen boeren kunnen aardappels maken blijkbaar.quote:Op woensdag 7 september 2022 08:59 schreef Kickstart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Frikandellen zijn binnenkort alleen nog voor woekerprijzen te koop op Marktplaats of bij de dealer op de hoek
Wie zouden er dan nog aardappels kunnen maken?quote:Op woensdag 7 september 2022 11:56 schreef xzaz het volgende:
[..]
Alleen boeren kunnen aardappels maken blijkbaar.
Uhh iedereen met een tuinquote:Op woensdag 7 september 2022 12:09 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Wie zouden er dan nog aardappels kunnen maken?
Maar als je daarin aardappels zet dan ben je toch aardappelboer?quote:
Naar mijn defintie is een boer die (ook volgens wiki)quote:Op woensdag 7 september 2022 13:44 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Maar als je daarin aardappels zet dan ben je toch aardappelboer?
Als je je eigen aardappels teelt in je tuin ben je dus niet direct een boer gezien je niet alleen leeft van het telen van die aardappels.quote:Een boer of boerin is iemand die leeft van de landbouw of veeteelt.
Radio bendeleider: kankerhard de lekkerste.quote:Op woensdag 7 september 2022 21:45 schreef raptorix het volgende:
Voor de Fokkers die al langer dan 15 jaar hier rond hangen:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |