Dikke knuffelquote:Op dinsdag 6 september 2022 05:25 schreef Dotteke het volgende:
Morguh
Maandag was een rotdag hier, gisteren avond onverwachts naar Enschede. Mijn vader heeft een herseninfarct gehad. Heeft vanaf zondagavond in de badkamer gelegen mijn zus vond hem gisteren om 17.00 uur.
Toen ik er zaterdag was voelde hij zich al niet lekker, stelde nog voor om de dokter te bellen, maar hij wilde niet. Iedereen voelde zich wel eens niet goed zei hij. Wel mijn zus gebeld, die is later nog gaan kijken en mijn andere zus zondag. Zondag ging het wel weer zei ze. En dan nu toch dit, had al zo naar voorgevoel dat er iets niet goed was.
Maar ja hij voelde zich naar en had lichtelijke hoofdpijn zei hij en was 'lui'
Was echt heel naar hem te zien liggen met zo doordringende blik keek hij mij aan, zo van help mij.
Het drong nog niet allemaal tot hem door wat je zei en hij reageerde ook niet veel. Hij is links verlamd, maar dat zou nog bij kunnen trekken. Ze hebben hem een hoge dosis bloedverdunners gegeven om de prop op te lossen. Nadeel hiervan is weer dat hij er een hersenbloeding van zou kunnen krijgen.
Over een uurtje mag mijn zus bellen dan weet ik hoe hij de nacht heeft doorstaan.
Dank je Child, had hem zaterdag nog lekkere truffels meegenomen. Toen was hij al niet lekker en heb ik mijn zus die altijd naar hem toegaat omdat ze bijna naast hem woont al gebeld dat ik mij zorgen maakte.quote:Op dinsdag 6 september 2022 07:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ongelooflijk veel sterkte... wat ongelooflijk naar! Dikke knuffel voor jou en je familie
Dank je pinnenmutskequote:
Fijn, dat is al best snel toch?quote:Op dinsdag 6 september 2022 09:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Wel superfijn trouwens, kerel is van z'n gips verlost en het gaat eigenlijk best heel goed al.
Klopt, heeft een weekje in gips gezeten.quote:
Ja, dit! Ook voor de komende tijd fijn om die steun te hebben.quote:Op dinsdag 6 september 2022 09:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Wel superfijn dat 'ie zulke lieve dochters heeft die toch even extra zijn wezen kijken.
Het is gewoon kudt hequote:Op dinsdag 6 september 2022 09:27 schreef Donna het volgende:
Wat heftig Dotteke. Ik heb precies hetzelfde meegemaakt met mijn vader, dus ik weet hoe je je voelt.
Mijn vader heeft nog meerdere malen infarcten en bloeding gehad in de jaren na de eerste infarct en is uiteindelijk 6 jaar later overleden aan een hersenbloeding in de hersenstam.quote:Op dinsdag 6 september 2022 10:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is gewoon kudt he
Hoe is het met jou vader gegaan?
Heftigquote:Op dinsdag 6 september 2022 10:54 schreef Donna het volgende:
[..]
Mijn vader heeft nog meerdere malen infarcten en bloeding gehad in de jaren na de eerste infarct en is uiteindelijk 6 jaar later overleden aan een hersenbloeding in de hersenstam.
Maar na de eerste is hij destijds heel goed hersteld.
Ja het houdt mij wel bezig in mijn hoofd. WIl er graag naar toe, maar moet ook niet te druk worden voor hemquote:
Snap ik, je voelt je zo aan de zijlijn staan dan.quote:Op dinsdag 6 september 2022 11:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het houdt mij wel bezig in mijn hoofd. WIl er graag naar toe, maar moet ook niet te druk worden voor hem
Mijn zus zit er nu, mijn broer gaat vanmiddag, die is nog niet geweest. En mijn andere zus gaat vanavond.
Mijn dochters willen ook nog en de kinderen van mijn zus ook. Moet de boel een beetje verdelen.
Voordeel is dat mijn twee zussen dicht bij wonen en ook de twee contactpersonen zijn, die mogen bellen en zijn bij gesprekken.
Lastig zo op deze manier, kan daar slecht mee omgaan. Ik wil gewoon ook het ziekenhuis kunnen bellen om te vragen hoe het met mijn vader is. SNap wel dat ze een limiet moeten stellen, maar leuk vind ik het niet
Ja klopt helemaal wat je zegt. Is best heel Ku euhhhh vervelend. Geeft je zo onbestemd gevoelquote:Op dinsdag 6 september 2022 13:44 schreef Cygne het volgende:
[..]
Snap ik, je voelt je zo aan de zijlijn staan dan.
+1quote:Op dinsdag 6 september 2022 14:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Eens met Donna, dit is een KUT situatie en dan mag je dat best zeggen! Het is heel erg, dus voel je vrij om even lekker te vloeken
Arme kontquote:Op woensdag 7 september 2022 11:18 schreef Sarabi het volgende:
Gisteren een uur op de hometrainer gezeten en ik wilde vandaag eigenlijk weer maar mijn kont vond dat echt geen goed idee![]()
Dan maar de crosstrainer.
Ja, bij ons ging het ook flink tekeer. Niet echt wind, maar onweer met harde klappen en heel dichtbij.quote:Op woensdag 7 september 2022 10:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Storm vannacht! Nu lekker koel. Dat maakt me echt blij
Crap. Ik realiseer me net dat kerel voorlopig niet mag tillen, dus ook het snoeiding mag nog niet.quote:Op woensdag 7 september 2022 11:57 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Ja, bij ons ging het ook flink tekeer. Niet echt wind, maar onweer met harde klappen en heel dichtbij.
Blij dat het wat afgekoeld is Kon ik de klimop snoeien net.
Oh shoot... dat is balen... Naja als een vrouw alles laat groeien noemen ze dat puur natuur, dus je klimop is ook puur natuurquote:Op woensdag 7 september 2022 12:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Crap. Ik realiseer me net dat kerel voorlopig niet mag tillen, dus ook het snoeiding mag nog niet.
M'n klimop moet ook echt gekortwiekt worden.
Het was heerlijkquote:Op woensdag 7 september 2022 11:57 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Ja, bij ons ging het ook flink tekeer. Niet echt wind, maar onweer met harde klappen en heel dichtbij.
Blij dat het wat afgekoeld is Kon ik de klimop snoeien net.
Goed bezig!!!!quote:Op woensdag 7 september 2022 11:18 schreef Sarabi het volgende:
Gisteren een uur op de hometrainer gezeten en ik wilde vandaag eigenlijk weer maar mijn kont vond dat echt geen goed idee![]()
Dan maar de crosstrainer.
Superquote:Op woensdag 7 september 2022 10:44 schreef Cygne het volgende:
[..]
+1
Mijn man had maandag alweer een negatieve test.Ook symptoomvrij. Kinderen en ik ook nog steeds negatief.
Binnen is het vies benauwd. Trouwens de afgelopen twee nachten ook. Hopelijk koelt het vannacht iets af.quote:
Aan de bak, IJsdraakje!quote:Op woensdag 7 september 2022 12:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Crap. Ik realiseer me net dat kerel voorlopig niet mag tillen, dus ook het snoeiding mag nog niet.
M'n klimop moet ook echt gekortwiekt worden.
Jaaaa. Hier ook eindelijk een keertje nu. Lekker nat!quote:Op donderdag 8 september 2022 08:28 schreef Sumppi het volgende:
Het regent, het zegent
de wereld die wordt nat!
Mja, ik laat 'm al sinds het begin van het broedseizoen gaan, hij wil nu naar binnen komen.quote:Op woensdag 7 september 2022 15:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh shoot... dat is balen... Naja als een vrouw alles laat groeien noemen ze dat puur natuur, dus je klimop is ook puur natuur
Dan duik je er weer lekker in, of moet je weg?quote:Op vrijdag 9 september 2022 05:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mogguh, hier ook al om vijf uur wakker... wil weer slapen
Thnx Donna, ben helemaal stuk. Het is zo naar hem daar te zien liggenquote:
Dank je wel lieve Childquote:Op vrijdag 9 september 2022 09:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ach die arme man en arme familie. Wat een drama... heel erg veel sterkte voor jullie
quote:Op vrijdag 9 september 2022 09:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx Donna, ben helemaal stuk. Het is zo naar hem daar te zien liggen
Hij is nog bij zijn volle verstand, maar kan helemaal niets meer, niet zelf eten of drinken geen knopje drukken als het niet goed gaat of zo. Maar geestelijk is het nog wel goed. Alleen is het veel te vermoeiend voor hem om te praten of om alleen al zijn ogen open te hebben. Dat kost hem zoveel energie dat put hem helemaal uit.
Ze hebben het bezoek al ingeperkt, was ook te gek. Gisteren alleen al 12 man
Nu mogen er alleen in de ochtend 2 en in de avond 2. Behalve zijn eigen kinderen mogen komen wanneer zij willen.
Maar minimaal 2 tegelijk. Hijheeft echt zijn rust nodig om te herstelling, in zoverre hij nog kan herstellen
Och, wat naar.quote:Op vrijdag 9 september 2022 09:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij is nog bij zijn volle verstand, maar kan helemaal niets meer, niet zelf eten of drinken geen knopje drukken als het niet goed gaat of zo. Maar geestelijk is het nog wel goed. Alleen is het veel te vermoeiend voor hem om te praten of om alleen al zijn ogen open te hebben. Dat kost hem zoveel energie dat put hem helemaal uit.
Nu mogen er alleen in de ochtend 2 en in de avond 2. Behalve zijn eigen kinderen mogen komen wanneer zij willen.
Maar minimaal 2 tegelijk. Hijheeft echt zijn rust nodig om te herstelling, in zoverre hij nog kan herstellen
Aaquote:Op vrijdag 9 september 2022 10:54 schreef Donna het volgende:
[..]![]()
Het doet een beetje pijn aan m'n hart om dit te lezen.
Doe ik dank jequote:Op vrijdag 9 september 2022 11:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och, wat naar.Knuf
![]()
En blijf je ook een beetje op jezelf letten?
thnxquote:
Wat naar dat hij niet kan handelen, terwijl zijn verstand, begrip en wil intact zijn. Hopelijk gunt het bezoek hem zijn rust en verwachten ze geen interactie. Sterkte!quote:Op vrijdag 9 september 2022 09:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou ook balen en zelfs flink pissig zijn. Ondertussen is het toch ook wel bekend dat je een poos negatief kunt testen, terwijl je wel al klachten door Covid hebt.quote:Op vrijdag 9 september 2022 20:08 schreef Donna het volgende:
Ik baal. En ik wil geen C discussie ontketenen, maar ik moet het even kwijt.
Mijn collega was woensdag op kantoor met klachten en had een kind thuis met corona. Zijn test was negatief, maar hij had echt vrijwel alle symptomen en voelde zich niet goed. Ik zei dat hij naar huis moest gaan, maar hij was 's middags toch al vrij, dus hij bleef gewoon tot de pauze.
Nou voel je 'm al aan komen, inmiddels is z'n test inderdaad positief. Ik vind het zo aso om naar kantoor te komen met zulke duidelijke klachten.
Mijn vriend heeft nu voorhoofdholte ontsteking en mannengriep (grapje, hij is echt goed ziek) en ik begin ook te snotteren en heb een zere keel een hoofdpijn. Zal je zien dat ik straks ook corona heb, zit je weer thuis in die ergernis.
Ik snap sommige mensen ook niet. Waarom het risico lopen mensen te besmetten. Dit soort mensen zorgen er voor dat het door blijft gaan.quote:Op vrijdag 9 september 2022 20:08 schreef Donna het volgende:
Mijn collega was woensdag op kantoor met klachten en had een kind thuis met corona. Zijn test was negatief, maar hij had echt vrijwel alle symptomen en voelde zich niet goed. Ik zei dat hij naar huis moest gaan, maar hij was 's middags toch al vrij, dus hij bleef gewoon tot de pauze.
Nou voel je 'm al aan komen, inmiddels is z'n test inderdaad positief. Ik vind het zo aso om naar kantoor te komen met zulke duidelijke klachten.
Mijn vriend heeft nu voorhoofdholte ontsteking en mannengriep (grapje, hij is echt goed ziek) en ik begin ook te snotteren en heb een zere keel een hoofdpijn. Zal je zien dat ik straks ook corona heb, zit je weer thuis in die ergernis.
Dat is dan ook gewoon erg aso van collega.quote:Op vrijdag 9 september 2022 21:50 schreef Donna het volgende:
Ja en dat je met klachten naar kantoor gaat terwijl je een baan hebt waarbij je al ruim 50% van de week thuis werkt snap ik ook echt niet. Nouja, ik duim ook maar voor mezelf idd.
Morgen zouden we een feestje hebben en lekker uit eten gaan. Helaas, kan zo niet door gaan.
Sushiquote:Op zaterdag 10 september 2022 07:55 schreef Donna het volgende:
Lekker dagje hoor. Ik hoop dat m'n vriend vandaag fris genoeg is om vanavond wel lekker sushi te bestellen.
Pleister op de wonde dat we niet uit eten kunnen haha.
Ja, ben je lekker mee.quote:Op vrijdag 9 september 2022 20:08 schreef Donna het volgende:
ISucces vandaagquote:Op zaterdag 10 september 2022 08:10 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Sushi
Wij gaan weer een dagje bezorgen
Flink balen en dat door toedoen weer van iemand die verder nadenktquote:Op vrijdag 9 september 2022 21:50 schreef Donna het volgende:
Ja en dat je met klachten naar kantoor gaat terwijl je een baan hebt waarbij je al ruim 50% van de week thuis werkt snap ik ook echt niet. Nouja, ik duim ook maar voor mezelf idd.
Morgen zouden we een feestje hebben en lekker uit eten gaan. Helaas, kan zo niet door gaan.
Waarom sta je zo vroeg op dan?quote:Op zaterdag 10 september 2022 06:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Ik ga vanaf morgen later opstaan, zes uur is me echt te vroeg.
Lekker een dagje in de hobbykamer vandaag, beetje opruimen en veel knutselen
Hoor je wel vaker, thuis negatief en dan bij de GGD toch positiefquote:Op zaterdag 10 september 2022 14:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ben je lekker mee.Ik bedoel, ik heb bij mijn covidbesmetting een paar maanden geleden nooit een positieve thuistest gezien, maar die van de GGD was absoluut positief.
A jakkes Child, wel voorzichtig doen hequote:Op zaterdag 10 september 2022 15:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben van de trap gelazerd, met mijn volle gewicht (en dat is niet weinig) en 1 knie op een randje. Die is nu dit en pijnlijk en kraakt bij elke beweging... Gatver
Geen flauw idee, morgen wat later, dit werkt niet. Dus we proberen wat andersquote:
Jaquote:Op zaterdag 10 september 2022 15:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A jakkes Child, wel voorzichtig doen he
Snap ikquote:Op zaterdag 10 september 2022 15:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Geen flauw idee, morgen wat later, dit werkt niet. Dus we proberen wat anders
[..]
JaDit was niet zo handig
Jemig. Het zit je niet mee. Maar leg uit. Een kies afbreken met kauwgom? Dat is toch zacht?quote:Op zaterdag 10 september 2022 15:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Brak gisteren al een halve kies af met kauwgum. Gaat lekker hier
Wat zat er in die kauwgomquote:Op zaterdag 10 september 2022 15:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Brak gisteren al een halve kies af met kauwgum. Gaat lekker hier
Zal wel komen door de kiezen op elkaar.quote:Op zaterdag 10 september 2022 18:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Geen flauw idee hoe, maar ineens had ik een halve kies in mijn kauwgum zitten?
Beter. Zijn vaak scherp die afgebroken kiezen.quote:Op zaterdag 10 september 2022 18:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb gewoon een slecht gebit... alleen ik zat op de fiets en ineens iets hards. En toen had ik een halve kies in de hand. Maandag mag ik de tandarts weer bellen en helpen ze me die dag.
O dat is balen. Hopelijk kunnen ze het nog repareren.quote:Op zaterdag 10 september 2022 18:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb gewoon een slecht gebit... alleen ik zat op de fiets en ineens iets hards. En toen had ik een halve kies in de hand. Maandag mag ik de tandarts weer bellen en helpen ze me die dag.
Het zit haar niet mee.quote:
Gaat goed zo, geniet van je dag vandaagquote:Op zondag 11 september 2022 07:27 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgentijd om de auto weer vol te laden.
Sterkte CotS!
Ben je nu later op gestaan vanmorgen?quote:Op zondag 11 september 2022 08:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Dank jullie welMorgen naar de tandarts als het goed is
En vandaag lekker chillen
Daar is het weekend voorquote:Op zondag 11 september 2022 08:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Dank jullie welMorgen naar de tandarts als het goed is
En vandaag lekker chillen
8.00 Bevalt primaquote:Op zondag 11 september 2022 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben je nu later op gestaan vanmorgen?
Ik ookquote:Op zondag 11 september 2022 09:13 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik vind thee eigenlijk lekkerder dan koffie
quote:
Sterrenmuntquote:Op zondag 11 september 2022 09:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ookLekker Bengal Spice van Celestial
[..]jeeeeej.... wat een eikel
Heyy Donnaquote:
O lekker hoor, dat is wat anders dan 6 uurquote:
Dat is toch geen thee!quote:
quote:
Toch wel, mooi ellende. Hopelijk niet al te ziekquote:
Best wel.quote:[b]Op zondag 11 september 2022 09:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]jeeeeej.... wat een eikel
Dat zou zuur zijn Donna op haar schoolreisje ziek zijnquote:Op zondag 11 september 2022 09:45 schreef Donna het volgende:
Heb nu wel echt zere hoest en zere keel. En hoofdpijn.
Verder gaat het goed. So far so good.
Hopelijk snel klachtenvrij want als ik dan reken vanaf de eerste dag van m'n klachten dan kan ik toch dochter uitzwaaien voor haar eerste schoolreisje.
En duimen dat zij niet ziek wordt natuurlijk.
Nogal ja, uitgerust wakker. Ga rond een uurtje of elf slapen. Beetje een lange nacht, maar het zij zoquote:Op zondag 11 september 2022 09:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker hoor, dat is wat anders dan 6 uur
Oh... zul je altijd zien dat er zo'n belangrijke dag op de planning staat! Ik duim nu extra hard voor julliequote:Op zondag 11 september 2022 09:45 schreef Donna het volgende:
Heb nu wel echt zere hoest en zere keel. En hoofdpijn.
Verder gaat het goed. So far so good.
Hopelijk snel klachtenvrij want als ik dan reken vanaf de eerste dag van m'n klachten dan kan ik toch dochter uitzwaaien voor haar eerste schoolreisje.
En duimen dat zij niet ziek wordt natuurlijk.
Lekker dat je uitgerust wakker bent,quote:Op zondag 11 september 2022 09:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nogal ja, uitgerust wakker. Ga rond een uurtje of elf slapen. Beetje een lange nacht, maar het zij zo
Misschien lukt het zonder middagdutjequote:Op zondag 11 september 2022 10:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker dat je uitgerust wakker bent,
Jaa dankjewel. Zou echt zuur zijn.quote:Op zondag 11 september 2022 09:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh... zul je altijd zien dat er zo'n belangrijke dag op de planning staat! Ik duim nu extra hard voor jullie
ZOu het niet overslaan lekker een klein dutje is niet verkeerd voor je denk ikquote:Op zondag 11 september 2022 10:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Misschien lukt het zonder middagdutje
Kan ik niet zien, heb geen viaplayquote:
Daar kan ik veel te lang naar kijken. M'n Pinterest staat er ook vol mee.quote:
Ziet er wel kunstig uit.quote:Op zondag 11 september 2022 11:36 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Daar kan ik veel te lang naar kijken. M'n Pinterest staat er ook vol mee.
Hoe voel je je, knap je al iets op?quote:
Dan duim ik dat het niet erger wordt 😘quote:Op zondag 11 september 2022 14:34 schreef Donna het volgende:
Hoofdpijn en een vervelend hoestje, maar hoef gelukkig maar weinig te hoesten. Als het hier bij blijft, ben ik blij!
Alsnog beterschap!quote:Op zondag 11 september 2022 14:34 schreef Donna het volgende:
Hoofdpijn en een vervelend hoestje, maar hoef gelukkig maar weinig te hoesten. Als het hier bij blijft, ben ik blij!
Hahahahha succes en heerlijk! Eetsequote:Op zondag 11 september 2022 18:49 schreef Sumppi het volgende:
Twee wijntjes en ik ben al aangeschoten.![]()
We eten zo Harissa met Papadums.![]()
M'n lievelingseten.
Ik vind dan vrijwel iedereen lief en leuk.quote:Op zondag 11 september 2022 18:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahahahha succes en heerlijk! Eetse
Je eet wat? Nooit van gehoordquote:Op zondag 11 september 2022 18:49 schreef Sumppi het volgende:
Twee wijntjes en ik ben al aangeschoten.![]()
We eten zo Harissa met Papadums.![]()
M'n lievelingseten.
Je vindt dan zelf ikke lievquote:Op zondag 11 september 2022 18:57 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Ik vind dan vrijwel iedereen lief en leuk.![]()
En dank aan de autocorrect.
Ik vind jou lief. Geen alcohol voor nodig.quote:Op zondag 11 september 2022 20:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je vindt dan zelf ikke liev?
Een soort pasta gemaakt van pepers, kruiden, enz. Vegetarische balletjes gebakken met die pasta, rijst en papadums.quote:
Ik ga zo maar google wat papadums is 🤣quote:Op zondag 11 september 2022 20:43 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Een soort pasta gemaakt van pepers, kruiden, enz. Vegetarische balletjes gebakken met die pasta, rijst en papadums.
Een soort harde linzencracker uit India.quote:Op zondag 11 september 2022 20:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga zo maar google wat papadums is 🤣
Ik had er nog nooit van gehoordquote:Op zondag 11 september 2022 20:48 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Een soort harde linzencracker uit India.
De eerste keer dat ik papadum at is zeker 25 jaar geleden.quote:
Ik heb ook liever gewooon de hollandse pot. Waarschijnlijk ken ik het daarom ook niet.quote:Op zondag 11 september 2022 21:09 schreef Sumppi het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik papadum at is zeker 25 jaar geleden.![]()
Maar ik denk dat veel mensen er niet van gehoord hebben.
Nog wel een uur later dan 6 uurquote:Op maandag 12 september 2022 07:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen mensen
Straks de tandarts weer eens bellen
Om een of andere reden zat ik om zeven uur rechtop in mijn bedeen uur te vroeg
Vaag, wel eens van gehoord maar nooit gegeten.quote:
Morguh Donnaquote:Op maandag 12 september 2022 07:55 schreef Donna het volgende:
Haha ik ken papadum en naan ook niet. Naan wel eens van gehoord, maar dat is het.
Vandaag ben ik vrij want ik zou nagels laten doen, maar dat wordt 'm dus niet. Straks komen de boodschappen en voor de rest ga ik maar wat series kijken. De rest van m'n gezin heeft nergens last van, dus die kunnen zonder klachten nog gaan en staan waar ze willen gelukkig.
Nee als ze geen klachten hebben mogen ze alles. Sinds 1 april van dit jaar is dat zo voor iedereen. Daarvoor mochten kinderen en pas gevaccineerden of pas herstelden dat ook al.quote:Op maandag 12 september 2022 07:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Donna
O, moeten die niet binnen blijven dan?
Wel fijn dat de rest geen klachten heeft, hopelijk blijft dat zo
O oke, dat wist ik niet. Niet slim eigenlijk want ze kunnen het dan wel al onder de leden hebben en andere besmetten.quote:Op maandag 12 september 2022 08:00 schreef Donna het volgende:
[..]
Nee als ze geen klachten hebben mogen ze alles. Sinds 1 april van dit jaar is dat zo voor iedereen. Daarvoor mochten kinderen en pas gevaccineerden of pas herstelden dat ook al.
SUccesquote:Op maandag 12 september 2022 08:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
Om 15.00 kan ik naar de tandarts
Wat gaaf dat je weer irl heb gequized! En dat je het naar je zin had.quote:Op maandag 12 september 2022 09:15 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen![]()
Tijdens corona 2 jaar lang online met een pubquiz meegedaan, gisteren voor het eerst 'live' in het café.
Toch ook wel erg leuk en nog 2e geworden![]()
Nu is het wel een beetje moeilijk uit bed komen...
Dat klopt, maar het hele land ligt op z'n gat als iedereen zonder klachten thuis moet blijven als een partner of kind corona heeft. Onder andere om de zorg weer beter op gang te krijgen en de economie draaiende te houden moeten ze zulke keuzes maken. Ik snap het wel, zolang de opnames laag zijn moet je het een beetje z'n gangetje laten gaan.quote:Op maandag 12 september 2022 08:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oke, dat wist ik niet. Niet slim eigenlijk want ze kunnen het dan wel al onder de leden hebben en andere besmetten.
Laten we duimen dat ze het niet krijgen. Hoe is het met jou?
Ja dat is ook weer zoquote:Op maandag 12 september 2022 09:21 schreef Donna het volgende:
[..]
Dat klopt, maar het hele land ligt op z'n gat als iedereen zonder klachten thuis moet blijven als een partner of kind corona heeft. Onder andere om de zorg weer beter op gang te krijgen en de economie draaiende te houden moeten ze zulke keuzes maken. Ik snap het wel, zolang de opnames laag zijn moet je het een beetje z'n gangetje laten gaan.
Het gaat goed. 's ochtends werkt m'n keel niet heel erg mee, maar na een kwartiertje ben ik er dan weer. Paracetamol voor de hoofdpijn en heb inmiddels een snotneus, maar verder gaat het goed. Hopelijk kan ik donderdag het schoolreisje meemaken.![]()
Succes CotS!
Leuk weer @:Sarabi en dan ook nog 2de worden, goed bezig!
Kan je nagaan wat een persoon teweeg kan brengenquote:Op maandag 12 september 2022 12:00 schreef Donna het volgende:
Nog 2 collega's besmet. We zijn maar met een klein team, op dit moment al 50% besmet. Goed bezig geweest.
Nou ik hou erover op haha. Zoals het nu staat hoef ik het schoolreisje niet te missen dus ik ben blij.
En ik heb chocomousse.
Ik heb wel eens patronen gekopieerd bij de bieb of toen ik gitaar speelde liedjes met de akkoorden en noten er bij gekopieerdquote:Op maandag 12 september 2022 12:48 schreef Donna het volgende:
Vraag ik me meteen af waarom je haakboeken bij de bieb kan huren. Ik heb er nu een paar gereserveerd om te kijken of ik ze wil kopen, wil even precies weten welke haaksels er in staan, maar in theorie zou ik ook foto's van alle patronen kunnen maken. En nee, dat mag natuurlijk niet, maar ik vind het wel een beetje dubbel.
Gewoon foto maken johquote:Op maandag 12 september 2022 13:11 schreef Donna het volgende:
Haha ja ik snap het wel. Maar ik snap dus niet dat ze daar te huur zijn, om precies die reden.
A gossiequote:Op maandag 12 september 2022 16:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wortelkanaalbehandelingben er beroerd van
Jakkes succes er maar mee.quote:Op maandag 12 september 2022 16:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wortelkanaalbehandelingben er beroerd van
Grrr. Sudoku is leuk, maar niet als het niet wil.quote:Op maandag 12 september 2022 21:42 schreef Sumppi het volgende:
Hopelijk morgen minder last, CotS.
Ik ben kapot. Hele dag bezig geweest en ‘s avonds moest ik naar een informatieavond op school.![]()
En ik heb een veel te moeilijk sudokuboekje gekocht.
Mijn lukt dat helemaal nooitquote:
Was loosquote:
quote:
Je hebt wel veel voor de kiezen hequote:Op woensdag 14 september 2022 07:36 schreef Dotteke het volgende:
Morguh dames, iedereen druk het is zo rustig hier
Ik was gisteren wel druk, eerst naar mijn vader geweest in Enschede.
Daarna moest ik nog wat dingen regelen voor een bewonersavond die georganiseerd had en gisteren avond was die avond
Ben blij dat die achter de rug is, het liep mij een beetje over nu met alles wat speelt.
Maar de avond is goed verlopen en heb ik weer wat meer tijd en ruimte.
Vandaag alleen fysio en donderdag lekker helemaal niets
Vrijdag weer op kleindochter passen en hulp
En dan zaterdag weer naar mijn vader, en dan zondag ook lekker helemaal niets.
Ja, maar er zijn er altijd die het erger hebben.quote:Op woensdag 14 september 2022 12:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je hebt wel veel voor de kiezen he
Er zijn altijd mensen die het erger hebben, maakt het niet minder heftig voor jou... Wat een gedoe ook in het zkh... Sterkte meidquote:Op woensdag 14 september 2022 12:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, maar er zijn er altijd die het erger hebben.
Dinsdag wordt ook een leuke dag. Henk longfoto's 8 uur ik 8.05
Henk om 8.15 naar de chirurg
Henk om 8.50 uur naar de longarts.
Ik om 9 uur afspraak bij de longarts![]()
Hoe is het met jou knie en kies/tand?
Mooi prut van die ontsteking, neem aan dat je er medicatie voor hebtquote:Op woensdag 14 september 2022 12:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Er zijn altijd mensen die het erger hebben, maakt het niet minder heftig voor jou... Wat een gedoe ook in het zkh... Sterkte meid
Tand gaat wel, de ontsteking doet pijn
Knie...Die doet nu erg veel bij bij elke beweging en belasting. Beetje gęnant, ben bij de huisarts geweest, die zegt dat het voorbij gaat alleen bij mij lang kan duren omdat ik zo zwaar ben
Gatsie wat naar!!!! Snap dat dit heel erg spannend was. Gelukkig geen kwade cellen. Heel erg veel sterktequote:Op woensdag 14 september 2022 12:54 schreef Patapon het volgende:
Paar spannende weken achter de rug.
Bij een gynaecologisch onderzoek vonden ze een massa in mijn baarmoeder. Kon een vleesboom of vastzittend stolsel zijn. Na een biopt gelukkig geen kwade cellen.
Nu in het ziekenhuis voor een curettage.
Wachten duurt lang.....
Ja ik heb antibiotica ervoorquote:Op woensdag 14 september 2022 12:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi prut van die ontsteking, neem aan dat je er medicatie voor hebt
Knie even wat minder belasten misschien?
Poeh jakkes, sterkte!quote:Op woensdag 14 september 2022 12:54 schreef Patapon het volgende:
Paar spannende weken achter de rug.
Bij een gynaecologisch onderzoek vonden ze een massa in mijn baarmoeder. Kon een vleesboom of vastzittend stolsel zijn. Na een biopt gelukkig geen kwade cellen.
Nu in het ziekenhuis voor een curettage.
Wachten duurt lang.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die zijn er niet enthousiast over... Ze vinden het frustrerend, maar ja... het zij zo. Ik geef ook heel erg veel om haar. Ze vinden het een ingewikkelde dynamiek, maar snappen ook dat ik soms liever zonder zit. Al schaam ik me soms dood om dat gevoel, ik houd van haar, dus ik mag dat niet voelen. Dat begrijpen ze wel.quote:Op woensdag 14 september 2022 20:02 schreef Donna het volgende:
CotS wat zeggen je hulpverleners van hoe toxic je moeder altijd tegen je doet? Of vertel je dat niet aan ze?
Ik denk dat het verstandig is om samen in therapie te gaan. En het is helemaal niet raar dat je dat gevoel hebt. Ik hou ook van m'n moeder, maar ben haar ook regelmatig liever (tijdelijk even) kwijt dan rijk. En dan is zij niet eens toxic, maar gewoon niet zo snugger.quote:Op woensdag 14 september 2022 20:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die zijn er niet enthousiast over... Ze vinden het frustrerend, maar ja... het zij zo. Ik geef ook heel erg veel om haar. Ze vinden het een ingewikkelde dynamiek, maar snappen ook dat ik soms liever zonder zit. Al schaam ik me soms dood om dat gevoel, ik houd van haar, dus ik mag dat niet voelen. Dat begrijpen ze wel.
Je vaderquote:Op woensdag 14 september 2022 20:28 schreef Patapon het volgende:
Jemig CotS.... wat een nare situatie.
Ik herken het wel....naast het feit dat mijn vader mishandelde zei hij ook altijd dat ik lelijk en dom was.... nog steeds last van.
Ik ben weer thuis, alles is goed gegaan. De gynaecoloog belt me de 22ste.
Beetje buikpijn en last van mijn rug. Verder voel ik me wel oké. Heb ontzettende honger dus er staat een pizza in de oven.
quote:Op woensdag 14 september 2022 18:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even klagenEigenlijk zou je mensen als mijn kleuter om je heen moeten hebben. Die prikt in mijn vet en zegt dan: ‘zooo jij bent lekker dik! Ik vind je zoooo mooi, je mag nooit dun worden. Je bent zoooo zacht, ik hou zoooo van jou. Niet afvallen hoor! Gaan we koekjes bakken?’SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feeder in de dop.
Eigenlijk wil ik zeggen dat het voor vrienden echt geen klap uit moet maken hoe groot je bent. Die houden toch wel van je!
En je moeder…
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
Ik ben helemaal vertederdquote:Op woensdag 14 september 2022 20:40 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je mensen als mijn kleuter om je heen moeten hebben. Die prikt in mijn vet en zegt dan: ‘zooo jij bent lekker dik! Ik vind je zoooo mooi, je mag nooit dun worden. Je bent zoooo zacht, ik hou zoooo van jou. Niet afvallen hoor! Gaan we koekjes bakken?’
Feeder in de dop.
Eigenlijk wil ik zeggen dat het voor vrienden echt geen klap uit moet maken hoe groot je bent. Die houden toch wel van je!
En je moeder…
Misschien doen we beiden niks foutquote:Op woensdag 14 september 2022 20:41 schreef Donna het volgende:
Nah dat hoeft echt niet, voel je vrij. Maar ik vind het zo rot voor je dat je eigen moeder zo tegen je doet. En dan moet ik er eigenlijk wel iets van zeggen. Ik kan ook mijn mond houden natuurlijk.
Dat sowieso niet. Je moet de schuld niet bij jezelf leggen.quote:Op woensdag 14 september 2022 20:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Misschien doen we beiden niks fout
Doe mij een puber probleem.quote:Op woensdag 14 september 2022 20:48 schreef Donna het volgende:
Puberprobleem; Ik heb echt een MEGA pukkel in opkomst. En dat op je 32ste.![]()
Haha, oh lekker ja zulke dingen. Ik liet mayo vallen op de vloer om er vervolgens zelf in uit te glijden.quote:Op woensdag 14 september 2022 20:51 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Doe mij een puber probleem.![]()
Ik heb vandaag een boek meegenomen bij de bieb en zag dat ik hem al in m’n eigen boekenkast heb. En zojuist wilde ik water koken voor de rijst. Ik kon nog net op tijd bedenken dat een waterkoker niet op gas hoort. Ouderdomsproblemen, denk ik.
Getsie!quote:Op woensdag 14 september 2022 20:53 schreef Sumppi het volgende:
En het uitknijpen op film trekt behoorlijk wat kijkers.
quote:Op woensdag 14 september 2022 20:51 schreef Donna het volgende:
[..]
Haha, oh lekker ja zulke dingen. Ik liet mayo vallen op de vloer om er vervolgens zelf in uit te glijden.
Ik had het gauw even opgeveegd en dacht; na het eten dweil ik wel even goed.quote:Op woensdag 14 september 2022 20:53 schreef Sumppi het volgende:
[..]![]()
Dat is meer een peuterprobleem.
quote:Op woensdag 14 september 2022 20:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben helemaal vertederd![]()
![]()
Je hebt m’n dag gemaakt.quote:Op woensdag 14 september 2022 20:54 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik had het gauw even opgeveegd en dacht; na het eten dweil ik wel even goed.
Dat was ik vergeten. Dus ook een soort van ouderdom.
Hahaha hier 34 en het wordt echt minder, al heb ik soms ook pubermomentenquote:Op woensdag 14 september 2022 20:48 schreef Donna het volgende:
Puberprobleem; Ik heb echt een MEGA pukkel in opkomst. En dat op je 32ste.![]()
quote:Op woensdag 14 september 2022 20:48 schreef Sumppi het volgende:
En het is wel goed om te weten dat zulke opmerkingen niet normaal zijn. Dat dat echt bij je moeder ligt en ze ver over grenzen gaat.
Ach... ouderdom of we noemen het menselijk. Gewoon bezig met te veel (leukere) dingen waardoor je je vergist. Dat van de bieb ken ik...quote:Op woensdag 14 september 2022 20:51 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Doe mij een puber probleem.![]()
Ik heb vandaag een boek meegenomen bij de bieb en zag dat ik hem al in m’n eigen boekenkast heb. En zojuist wilde ik water koken voor de rijst. Ik kon nog net op tijd bedenken dat een waterkoker niet op gas hoort. Ouderdomsproblemen, denk ik.
quote:Op woensdag 14 september 2022 20:51 schreef Donna het volgende:
[..]
Haha, oh lekker ja zulke dingen. Ik liet mayo vallen op de vloer om er vervolgens zelf in uit te glijden.
quote:Op woensdag 14 september 2022 20:53 schreef Sumppi het volgende:
En het uitknijpen op film trekt behoorlijk wat kijkers.
Als ik dit zo zie mag je idd nooit dun wordenquote:Op woensdag 14 september 2022 20:57 schreef Sumppi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dan krijg ik zulke tekeningen van de kleuter. Ik en m'n man.
Morguh Patapon, beterschapquote:Op donderdag 15 september 2022 08:18 schreef Patapon het volgende:
Morgen..
Gammel, buikpijn en rugpijn.
Dat wordt een dagje bank/bed
Heel erg veel sterkte vandaag! Vergeet het dekentje, extra lekkere thee en de chocolade nietquote:Op donderdag 15 september 2022 08:18 schreef Patapon het volgende:
Morgen..
Gammel, buikpijn en rugpijn.
Dat wordt een dagje bank/bed
Spuit elf, maar lastig.quote:Op woensdag 14 september 2022 20:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die zijn er niet enthousiast over... Ze vinden het frustrerend, maar ja... het zij zo. Ik geef ook heel erg veel om haar. Ze vinden het een ingewikkelde dynamiek, maar snappen ook dat ik soms liever zonder zit. Al schaam ik me soms dood om dat gevoel, ik houd van haar, dus ik mag dat niet voelen. Dat begrijpen ze wel.
quote:Op woensdag 14 september 2022 18:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even klagenHeb je je moeder wel eens verteld wat dit allemaal met je doet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ja kloptquote:Op donderdag 15 september 2022 23:14 schreef Cygne het volgende:
[..]
Spuit elf, maar lastig.![]()
Van je moeder houden en erkennen dat zulk gedrag niet oké is mag naast elkaar bestaan.
Keer op keer op keerquote:Op vrijdag 16 september 2022 07:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je je moeder wel eens verteld wat dit allemaal met je doet?
Kan jij mooi het weekend in Childquote:Op vrijdag 16 september 2022 14:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mijn knie begint bij te komen, doet nog wel pijn, maar niet meer zo extreem. En hij kraakt niet meer.
Mond doet geen zeer meer
Diarree is over
Alleen nog ongesteld
Lijden is voorbij
Ja, Humptydumty is weer geplaktquote:Op vrijdag 16 september 2022 14:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan jij mooi het weekend in Child
Ach meissie toch, dat is schrikken. Gelukkig kon het geen kwaad, maar wel heel naar!quote:Op vrijdag 16 september 2022 15:33 schreef Patapon het volgende:
Vanochtend om 05.00 uur verloor ik een groot stolsel....schrok me rot.
Volgens de gynaecoloog kon dat geen kwaad, zolang ik me goed voel geen koorts krijg en niet ineens meer ga bloeden.
Ik dacht een paar dagen rust dus lekker borduren maar lig alleen maar te maffen of op internet een beetje klooien.
Wat goed dat zo’n groot deel van de omgeving of het netwerk ook welkom is op zo’n dag. Was het een grote groep? Kende je al mensen?quote:Op zaterdag 17 september 2022 21:51 schreef Cygne het volgende:
Nog nooit op kreadoe geweest, leek me wel tof. Maar wil geen trolleys tegen m'n enkels.![]()
We hadden vandaag een uitje met de patiëntenvereniging van het syndroom dat mijn jongste heeft. Was voor iedereen die ermee te maken heeft. Mensen die het zelf hebben (zowel kinderen als volwassenen), diens ouders, partners, kinderen en broertjes en zusjes. Leuke activiteiten, maar ook goede gesprekken. Echt heel tof was het.
Succes vandaag. Hopelijk ben je toch nog in slaap gevallen.quote:Op maandag 19 september 2022 01:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Morgen een heel spannend gesprek. Kan er niet van slapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 19 september 2022 09:02 schreef Dotteke het volgende:
Dank je wel allemaal, het is gewoon mensonterend om er zo bij te moeten liggen.Dikke 🇧🇪 knuffelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werewolf
Dank je wel allemaal, het is gewoon mensonterend om er zo bij te moeten liggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel veel sterkte.
Dank je wel allemaal, het is gewoon mensonterend om er zo bij te moeten liggen.Gatsie wat ongelooflijk naar... dat is geen doen zeg... een heel dikke knuffel en heel erg veel sterkte. Wat een verdriet en pijn zal je voelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doe maar rustig aan danquote:Op maandag 19 september 2022 10:19 schreef Patapon het volgende:
Net even boodschappen gedaan....fietsen voelt nog niet echt fijn![]()
Verder hoef ik vandaag niet veel, misschien zo een wasje doen.
Ben nog steeds moe...maar ik had al een flink ijzertekort en nu weer veel bloed verloren....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aiii. Rustig aan hoor.quote:Op maandag 19 september 2022 10:19 schreef Patapon het volgende:
Net even boodschappen gedaan....fietsen voelt nog niet echt fijn![]()
Verder hoef ik vandaag niet veel, misschien zo een wasje doen.
Ben nog steeds moe...maar ik had al een flink ijzertekort en nu weer veel bloed verloren....
quote:Op maandag 19 september 2022 15:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dikke knuffel Child.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 19 september 2022 15:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
quote:Op maandag 19 september 2022 20:57 schreef Sumppi het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thnx.quote:
Nee, de hele nacht wakker geweest. Ik ga dadelijk naar bed, om half denk ik op zijn laatstquote:Op maandag 19 september 2022 21:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx.
Zag je nog laat in de cos vannacht. Kon je niet slapen
Ik had geslapen werd om 00.22 uur wakker dat ik naar de toilet moest. Bijna de hele nacht opgezeten 🤣🤣🤣quote:Op maandag 19 september 2022 21:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee, de hele nacht wakker geweest. Ik ga dadelijk naar bed, om half denk ik op zijn laatst
Wil even de eliminatieopdr van expeditie robinson zien
quote:Op maandag 19 september 2022 20:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
Toitoi.quote:Op maandag 19 september 2022 21:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie dames,
CotS gaat lekker naar bed. Al maken ze dertig salto's op een rij in Robinson, het kan me niet boeien, mijn bed en een lekker boek wel
quote:Op maandag 19 september 2022 21:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
Kende wel een iemand via online contact, maar verder niet. Maar we werden heel goed opgenomen. Groep was niet supergroot. Maar wel fijn om het zo een deel van ons leven te maken zonder dat het al te zwaar wordt voor de kinderen.quote:Op zondag 18 september 2022 22:36 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Wat goed dat zo’n groot deel van de omgeving of het netwerk ook welkom is op zo’n dag. Was het een grote groep? Kende je al mensen?
Fijn dat je goed geslapen hebt, daar kan je flink van op knappenquote:Op dinsdag 20 september 2022 07:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Als een blok geslapen, heeft me goed gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo nu schaam ik me, maar het moest er even uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
quote:Op dinsdag 20 september 2022 09:39 schreef Sumppi het volgende:
Dank je wel! Het is mij geleerd als het maar goed overkomt voor de buitenwereld. Dus mijn huis is keurig (als niemand komt, nu wel stoffig, maar goed, ik ben dat ook weer aan het oppakken. Net de keuken geschrobt en zo stukje bij beetje inhalen). En ik ben als kind gewoon erg verwaarloosd, dus tja extra trots op mezelf. Nu volhouden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb gewoon een planning waarop letterlijk staat "8.00 wekker. 8.30 uit bed + blablazelfzorgtakenlijstje. 9.30 huishouden (vandaag keuken). 10.00 - 10.30 pauze. 10.30-12.00 hobby" en zo voort en zo verder. Die structuur heb ik nodig. Ik heb een heel goedkope agenda besteld (drie euro of zo) zonder data, maar waarop een lijst staat met elk half uur van de dag. En als hij komt schrijf ik per week op wat ga ik doen. Hobby verzin ik per dag, huishouden per week etc (in de zin van dat ik voor de hele week elke dag klusjes plan voor een half uur). Naja, boek onder de arm en gewoon per tijd doen wat er staat. Heel kinderachtig misschien, maar mijn begeleider dacht dat het me misschien zal helpen. Het lijkt em wel rust te geven. Niet nadenken, maar gewoon doen. Hobbymomenten staan vrij. Maar de pauzes, het huishouden, de tijden, de zelfzorg, de avonden niet. Het is niet meer een bult aan dingen die moeten waar ik maar niet aan begin omdat het zo'n bult is
Oh dat is irritant, al is het experimenteren met indeling altijd wel leuk (vind ikquote:Op dinsdag 20 september 2022 09:45 schreef Sumppi het volgende:
En ik heb het op m’n heupen. Heb de bank verplaatst en wacht nu op m’n man die wel wil helpen om een stuk van de bank af te halen, zodat ik de indeling kan omgooien. We zouden eigenlijk een nieuwe bank kopen, maar we komen maar niet uit op een fijne indeling. Beetje experimenteren nog. We hebben echt zo’n onmogelijke vorm kamer waar je weinig mee kunt.
quote:Op dinsdag 20 september 2022 09:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik was even op zoek naar de juiste woorden, maar Sumpp verwoordt het mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |