Dikke knuffelquote:Op dinsdag 6 september 2022 05:25 schreef Dotteke het volgende:
Morguh
Maandag was een rotdag hier, gisteren avond onverwachts naar Enschede. Mijn vader heeft een herseninfarct gehad. Heeft vanaf zondagavond in de badkamer gelegen mijn zus vond hem gisteren om 17.00 uur.
Toen ik er zaterdag was voelde hij zich al niet lekker, stelde nog voor om de dokter te bellen, maar hij wilde niet. Iedereen voelde zich wel eens niet goed zei hij. Wel mijn zus gebeld, die is later nog gaan kijken en mijn andere zus zondag. Zondag ging het wel weer zei ze. En dan nu toch dit, had al zo naar voorgevoel dat er iets niet goed was.
Maar ja hij voelde zich naar en had lichtelijke hoofdpijn zei hij en was 'lui'
Was echt heel naar hem te zien liggen met zo doordringende blik keek hij mij aan, zo van help mij.
Het drong nog niet allemaal tot hem door wat je zei en hij reageerde ook niet veel. Hij is links verlamd, maar dat zou nog bij kunnen trekken. Ze hebben hem een hoge dosis bloedverdunners gegeven om de prop op te lossen. Nadeel hiervan is weer dat hij er een hersenbloeding van zou kunnen krijgen.
Over een uurtje mag mijn zus bellen dan weet ik hoe hij de nacht heeft doorstaan.
Dank je Child, had hem zaterdag nog lekkere truffels meegenomen. Toen was hij al niet lekker en heb ik mijn zus die altijd naar hem toegaat omdat ze bijna naast hem woont al gebeld dat ik mij zorgen maakte.quote:Op dinsdag 6 september 2022 07:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ongelooflijk veel sterkte... wat ongelooflijk naar! Dikke knuffel voor jou en je familie
Dank je pinnenmutskequote:
Fijn, dat is al best snel toch?quote:Op dinsdag 6 september 2022 09:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Wel superfijn trouwens, kerel is van z'n gips verlost en het gaat eigenlijk best heel goed al.
Klopt, heeft een weekje in gips gezeten.quote:
Ja, dit! Ook voor de komende tijd fijn om die steun te hebben.quote:Op dinsdag 6 september 2022 09:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Wel superfijn dat 'ie zulke lieve dochters heeft die toch even extra zijn wezen kijken.
Het is gewoon kudt hequote:Op dinsdag 6 september 2022 09:27 schreef Donna het volgende:
Wat heftig Dotteke. Ik heb precies hetzelfde meegemaakt met mijn vader, dus ik weet hoe je je voelt.
Mijn vader heeft nog meerdere malen infarcten en bloeding gehad in de jaren na de eerste infarct en is uiteindelijk 6 jaar later overleden aan een hersenbloeding in de hersenstam.quote:Op dinsdag 6 september 2022 10:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is gewoon kudt he
Hoe is het met jou vader gegaan?
Heftigquote:Op dinsdag 6 september 2022 10:54 schreef Donna het volgende:
[..]
Mijn vader heeft nog meerdere malen infarcten en bloeding gehad in de jaren na de eerste infarct en is uiteindelijk 6 jaar later overleden aan een hersenbloeding in de hersenstam.
Maar na de eerste is hij destijds heel goed hersteld.
Ja het houdt mij wel bezig in mijn hoofd. WIl er graag naar toe, maar moet ook niet te druk worden voor hemquote:
Snap ik, je voelt je zo aan de zijlijn staan dan.quote:Op dinsdag 6 september 2022 11:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het houdt mij wel bezig in mijn hoofd. WIl er graag naar toe, maar moet ook niet te druk worden voor hem
Mijn zus zit er nu, mijn broer gaat vanmiddag, die is nog niet geweest. En mijn andere zus gaat vanavond.
Mijn dochters willen ook nog en de kinderen van mijn zus ook. Moet de boel een beetje verdelen.
Voordeel is dat mijn twee zussen dicht bij wonen en ook de twee contactpersonen zijn, die mogen bellen en zijn bij gesprekken.
Lastig zo op deze manier, kan daar slecht mee omgaan. Ik wil gewoon ook het ziekenhuis kunnen bellen om te vragen hoe het met mijn vader is. SNap wel dat ze een limiet moeten stellen, maar leuk vind ik het niet
Ja klopt helemaal wat je zegt. Is best heel Ku euhhhh vervelend. Geeft je zo onbestemd gevoelquote:Op dinsdag 6 september 2022 13:44 schreef Cygne het volgende:
[..]
Snap ik, je voelt je zo aan de zijlijn staan dan.
+1quote:Op dinsdag 6 september 2022 14:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Eens met Donna, dit is een KUT situatie en dan mag je dat best zeggen! Het is heel erg, dus voel je vrij om even lekker te vloeken
Arme kontquote:Op woensdag 7 september 2022 11:18 schreef Sarabi het volgende:
Gisteren een uur op de hometrainer gezeten en ik wilde vandaag eigenlijk weer maar mijn kont vond dat echt geen goed idee![]()
Dan maar de crosstrainer.
Ja, bij ons ging het ook flink tekeer. Niet echt wind, maar onweer met harde klappen en heel dichtbij.quote:Op woensdag 7 september 2022 10:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Storm vannacht! Nu lekker koel. Dat maakt me echt blij
Crap. Ik realiseer me net dat kerel voorlopig niet mag tillen, dus ook het snoeiding mag nog niet.quote:Op woensdag 7 september 2022 11:57 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Ja, bij ons ging het ook flink tekeer. Niet echt wind, maar onweer met harde klappen en heel dichtbij.
Blij dat het wat afgekoeld is Kon ik de klimop snoeien net.
Oh shoot... dat is balen... Naja als een vrouw alles laat groeien noemen ze dat puur natuur, dus je klimop is ook puur natuurquote:Op woensdag 7 september 2022 12:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Crap. Ik realiseer me net dat kerel voorlopig niet mag tillen, dus ook het snoeiding mag nog niet.
M'n klimop moet ook echt gekortwiekt worden.
Het was heerlijkquote:Op woensdag 7 september 2022 11:57 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Ja, bij ons ging het ook flink tekeer. Niet echt wind, maar onweer met harde klappen en heel dichtbij.
Blij dat het wat afgekoeld is Kon ik de klimop snoeien net.
Goed bezig!!!!quote:Op woensdag 7 september 2022 11:18 schreef Sarabi het volgende:
Gisteren een uur op de hometrainer gezeten en ik wilde vandaag eigenlijk weer maar mijn kont vond dat echt geen goed idee![]()
Dan maar de crosstrainer.
Superquote:Op woensdag 7 september 2022 10:44 schreef Cygne het volgende:
[..]
+1
Mijn man had maandag alweer een negatieve test.Ook symptoomvrij. Kinderen en ik ook nog steeds negatief.
Binnen is het vies benauwd. Trouwens de afgelopen twee nachten ook. Hopelijk koelt het vannacht iets af.quote:
Aan de bak, IJsdraakje!quote:Op woensdag 7 september 2022 12:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Crap. Ik realiseer me net dat kerel voorlopig niet mag tillen, dus ook het snoeiding mag nog niet.
M'n klimop moet ook echt gekortwiekt worden.
Jaaaa. Hier ook eindelijk een keertje nu. Lekker nat!quote:Op donderdag 8 september 2022 08:28 schreef Sumppi het volgende:
Het regent, het zegent
de wereld die wordt nat!
Mja, ik laat 'm al sinds het begin van het broedseizoen gaan, hij wil nu naar binnen komen.quote:Op woensdag 7 september 2022 15:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh shoot... dat is balen... Naja als een vrouw alles laat groeien noemen ze dat puur natuur, dus je klimop is ook puur natuur
Dan duik je er weer lekker in, of moet je weg?quote:Op vrijdag 9 september 2022 05:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mogguh, hier ook al om vijf uur wakker... wil weer slapen
Thnx Donna, ben helemaal stuk. Het is zo naar hem daar te zien liggenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |