abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 6 september 2022 @ 17:05:32 #51
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_205868248
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2022 17:00 schreef Mensen_doe_rustig het volgende:

[..]
Die poppetjes hadden volgens mij andere outfits en waren als herinnering voor Charlottesville bedoeld.

Dit lijkt dus iets anders te zijn, maar mocht het wel van het Lincoln Project zijn, dan zou dat me ook niet verbazen.
Klopt ja , die hadden witte overhemden aan.
Ik ben inmiddels overleden
  dinsdag 6 september 2022 @ 18:16:19 #52
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_205869086
quote:
11s.gif Op dinsdag 6 september 2022 13:13 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Poeh, nou, dat klinkt inderdaad zorgwekkend. Heb je een link naar de filmpje? Ik ben nu toch wel benieuwd.
Dennis! Wat leuk je hier weer eens te zien. Gefeliciteerd trouwens, want vandaag bestaat het fascisme 103 jaar en 252 dagen! En gezien het feit dat jij een groot bewonderaar bent van Ron DeSantis dacht ik dat je daar wel blij mee zou zijn.

Ga je nog wat leuks doen om het te vieren, Dennis? Je belastingpapieren invullen of zo. Hihi... :+
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
  dinsdag 6 september 2022 @ 19:12:17 #53
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_205869854
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 september 2022 18:16 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]
Dennis! Wat leuk je hier weer eens te zien. Gefeliciteerd trouwens, want vandaag bestaat het fascisme 103 jaar en 252 dagen! En gezien het feit dat jij een groot bewonderaar bent van Ron DeSantis dacht ik dat je daar wel blij mee zou zijn.

Ga je nog wat leuks doen om het te vieren, Dennis? Je belastingpapieren invullen of zo. Hihi... :+
Hoezo Dennis? Heb ik wat gemist?
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  dinsdag 6 september 2022 @ 19:14:03 #54
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_205869879
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 september 2022 09:17 schreef AnneX het volgende:
Houdt dit maga gezeik op als hij uit het raam valt? Bijvoorbeeld.
Of gaat men dan postuum nog even door…kan dat.
Nee hoor. Maga is een ideaal. Het maakt niet veel uit wie de leider is denk ik. Kwestie van de juiste pianotoetsen raken.

Op zich is er ook niets mis mee. Tenzij het antidemocratisch is.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  dinsdag 6 september 2022 @ 19:39:52 #55
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_205870301
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2022 19:14 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Nee hoor. Maga is een ideaal. Het maakt niet veel uit wie de leider is denk ik. Kwestie van de juiste pianotoetsen raken.

Op zich is er ook niets mis mee. Tenzij het antidemocratisch is.
:D _O- _O_ 8)7
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
pi_205870632
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2022 19:14 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Nee hoor. Maga is een ideaal. Het maakt niet veel uit wie de leider is denk ik. Kwestie van de juiste pianotoetsen raken.

Op zich is er ook niets mis mee. Tenzij het antidemocratisch is.
Inderdaad. Maar je hebt natuurlijk van die mensen die alles rechts van het politieke centrum verkapt 'fascisme' vinden. Je zou immers maar voor een kleine overheid, beperkte immigratie en traditionele normen en waarden zijn, dat is uit den boze.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_205870773
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2022 19:14 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Nee hoor. Maga is een ideaal. Het maakt niet veel uit wie de leider is denk ik. Kwestie van de juiste pianotoetsen raken.

Op zich is er ook niets mis mee. Tenzij het antidemocratisch is.
Dat ligt eraan. De manier waarop Reagan het gebruikte was mijns inziens verkeerd maar niet zozeer antidemocratisch. De manier waarop MAGA door de huidige generatie Republikeinen is neergezet is wel antidemocratisch en gewelddadig.

Biden benoemde dat uitstekend in zijn speech.

[ Bericht 3% gewijzigd door Frikandelbroodje op 06-09-2022 20:07:23 ]
Incelfrikandel
pi_205870824
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 september 2022 19:55 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Inderdaad. Maar je hebt natuurlijk van die mensen die alles rechts van het politieke centrum verkapt 'fascisme' vinden. Je zou immers maar voor een kleine overheid, beperkte immigratie en traditionele normen en waarden zijn, dat is uit den boze.
Je beschrijft wat conservatieve stokpaardjes en doet net alsof Trumps maga beweging dan ook gewoon conservatief zou zijn. Dat is natuurlijk verre van dat. En ja, "je hebt natuurlijk ook van die mensen", zoals je altijd wel mensen hebt die willekeurig wat vinden. Goed dat Biden het onderscheid wel duidelijk maakt in zijn uitlatingen.
  dinsdag 6 september 2022 @ 20:05:49 #59
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_205870864
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 september 2022 19:39 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]
:D _O- _O_ 8)7
Dat een clown met fascistische trekken in het Witte Huis zat die geen fan van democratie is weten we. Maar simpel gezegd is het idee achter maga gewoon conservatisme en nationalisme, daar is an sich niet zo veel mis mee.

Het is in de VS gewoon kut dat er praktisch maar 2 smaken zijn. Stel je voor je zal op dezelfde kandidaat moeten stemmen waar woke mensen op stemmen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_205870890
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 september 2022 19:55 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Inderdaad. Maar je hebt natuurlijk van die mensen die alles rechts van het politieke centrum verkapt 'fascisme' vinden. Je zou immers maar voor een kleine overheid, beperkte immigratie en traditionele normen en waarden zijn, dat is uit den boze.
Dit slaat nergens op, dat hele Trumpisme gebeuren heeft niets met die dingen te maken. Een eerlijke verkiezing ontkennen is niet 'rechts van het politieke centrum'. Dat is gewoon fascisme.
pi_205870923
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2022 20:05 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Dat een clown met fascistische trekken in het Witte Huis zat die geen fan van democratie is weten we. Maar simpel gezegd is het idee achter maga gewoon conservatisme en nationalisme, daar is an sich niet zo veel mis mee.
Je maakt een fout door te denken dat er een idee achter 'MAGA' zit.
pi_205870944
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2022 20:05 schreef Harvest89 het volgende:

conservatisme en nationalisme,
Daar is wel veel mis mee in Amerika. Het is verweven met een oplichter aanbidden, extreemrechts...semifascisme... domestic terrorisme.
  dinsdag 6 september 2022 @ 20:17:57 #63
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_205871075
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2022 20:05 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Dat een clown met fascistische trekken in het Witte Huis zat die geen fan van democratie is weten we. Maar simpel gezegd is het idee achter maga gewoon conservatisme en nationalisme, daar is an sich niet zo veel mis mee.

Het is in de VS gewoon kut dat er praktisch maar 2 smaken zijn. Stel je voor je zal op dezelfde kandidaat moeten stemmen waar woke mensen op stemmen.
Nee, MAGA is gewoon kretologie. Maar als je meent dat daar iets van zinnig beleid uit te distilleren valt verwijs ik je naar de periode dat Trump POTUS was.
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
pi_205871109
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2022 20:05 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Dat een clown met fascistische trekken in het Witte Huis zat die geen fan van democratie is weten we. Maar simpel gezegd is het idee achter maga gewoon conservatisme en nationalisme, daar is an sich niet zo veel mis mee.

Het is in de VS gewoon kut dat er praktisch maar 2 smaken zijn. Stel je voor je zal op dezelfde kandidaat moeten stemmen waar woke mensen op stemmen.
Het "conservatisme" van Franco of Trump is heel wat anders dan het conservatisme van Helmot Kuhl of Tocqueville.
Incelfrikandel
pi_205871115
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2022 20:05 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Dat een clown met fascistische trekken in het Witte Huis zat die geen fan van democratie is weten we. Maar simpel gezegd is het idee achter maga gewoon conservatisme en nationalisme, daar is an sich niet zo veel mis mee.

Het is in de VS gewoon kut dat er praktisch maar 2 smaken zijn. Stel je voor je zal op dezelfde kandidaat moeten stemmen waar woke mensen op stemmen.
Nou ja, je stemt ook altijd mee met letterlijke nazi's aan de andere kant, als je het zo stelt. Ik kijk liever naar de kopstukken en dan vind ik types als Biden, Schumer en Pelosi wat grijze duiven en verder betrekkelijk normale politici, waar ik dat bij Trump zeer zeker niet vind (en jij gelukkig ook). Verder is McCarthy in mijn ogen een bange lamlul die niet eens voor democratie durft op te staan en hoewel McConnell iets in mijn achting is gestegen in deze specifieke saga - hoewel hij de coup niet eens in de Senaat wilde laten onderzoeken zoals dat wel in het Huis mogelijk was vanwege de grotere meerderheid - lijkt het me vrij normaal deze man politiek te verachten ... doen veel Republikeinen ook.

Was jij in het verleden trouwens niet een voorstander van Trump? Ik meen me zoiets te herinneren, maar misschien heb ik de verkeerde voor me...
  dinsdag 6 september 2022 @ 20:27:48 #66
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_205871191
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2022 20:20 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Nou ja, je stemt ook altijd mee met letterlijke nazi's aan de andere kant, als je het zo stelt. Ik kijk liever naar de kopstukken en dan vind ik types als Biden, Schumer en Pelosi wat grijze duiven en verder betrekkelijk normale politici, waar ik dat bij Trump zeer zeker niet vind (en jij gelukkig ook). Verder is McCarthy in mijn ogen een bange lamlul die niet eens voor democratie durft op te staan en hoewel McConnell iets in mijn achting is gestegen in deze specifieke saga - hoewel hij de coup niet eens in de Senaat wilde laten onderzoeken zoals dat wel in het Huis mogelijk was vanwege de grotere meerderheid - lijkt het me vrij normaal deze man politiek te verachten ... doen veel Republikeinen ook.

Was jij in het verleden trouwens niet een voorstander van Trump? Ik meen me zoiets te herinneren, maar misschien heb ik de verkeerde voor me...
Nooit echt een voorstander, maar snap goed waarom er in 2016 op is gestemd. En de dagelijkse Trumpbash twitterdumps waren hier in POL best wel irritant.

Het heilig verklaren van BLM was hier ook best bizar.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  Overall beste user 2022 dinsdag 6 september 2022 @ 21:20:04 #67
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_205871925
twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_205872214
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2022 20:27 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Nooit echt een voorstander, maar snap goed waarom er in 2016 op is gestemd. En de dagelijkse Trumpbash twitterdumps waren hier in POL best wel irritant.

Het heilig verklaren van BLM was hier ook best bizar.
Als jij dat ervaren hebt als Trump bashen en heilig verklaren van BLM dan heb je er maar weinig van begrepen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Kijkertje op 06-09-2022 22:52:09 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_205872266
BLM
Ik ben wel een aanhanger van het idee Brown Lives Matter..
pi_205872377
Bannon en Giuliani vinden de uitspraak van Cannon een reden voor Garland om ontslag te nemen en anders moet hij impeached worden!

twitter

Niet Garland maar juist Trump doet natuurlijk alles 'by the book'

twitter

Ook volgens Gorka de meest onschuldige man ooit :+

twitter


[ Bericht 2% gewijzigd door Kijkertje op 06-09-2022 22:33:23 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_205872691
Wonderlijk toch hoe lege geclassifeerde mappen voor MAGA's vooral aantonen hoe onschuldig Trump is:

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 dinsdag 6 september 2022 @ 22:54:28 #72
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_205873296
twitter


Oh boy...
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_205873300
quote:

The speaker at Trump's Pennsylvania rally was Cynthia Hughes, the leader of a support group for January 6 defendants like Timothy Hale-Cusanelli, whose case went viral after the Justice Department released photos of him sporting a distinctive "Hitler mustache."Trump's decision to feature a speaker highlighting such a case, when there are hundreds of other Capitol riot defendants to cite as examples, prompted a pointed response from Lofgren, also a member of the House Judiciary Committee: "Being a supporter of Adolf Hitler does put you in the Fascist category; there is no semi about it. I do think this is troubling."
https://edition.cnn.com/2(...)-6-rioter/index.html
Meer over deze kloon van Dolf. Hij wist niet dat het Congress in vergadering was in het Capitol op 6 jan 2021,
althans.... dat is zijn verdediging

[ Bericht 6% gewijzigd door Bluesdude op 06-09-2022 23:04:13 ]
  Overall beste user 2022 woensdag 7 september 2022 @ 01:04:52 #74
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_205874084
Nu de rechter 14A heeft ingezet om een opstandeling uit zijn ambt te trappen kan dit voor andere betrokkenen gevolgen hebben.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_205874094
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2022 21:45 schreef Bluesdude het volgende:
BLM
Ik ben wel een aanhanger van het idee Brown Lives Matter..
Volgens mij heb je last van Brown fragility
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')