Niets, er is helemaal niets met het monitoren van je energieverbruik. Dat is ook niet wat ik zei.quote:Op woensdag 7 september 2022 15:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat is er mis met je energiegebruik een beetje willen monitoren? Juist in deze tijd. Dat gaat gewoonlijk prima. Zo zie je bijv. al binnen een paar dagen wat bepaalde aanpassingen schelen in verbruik.
Nee, je zei dat jij dat niet nodig vindt. En noemt anderen ‘ver-appt’.quote:Op woensdag 7 september 2022 16:04 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
Niets, er is helemaal niets met het monitoren van je energieverbruik. Dat is ook niet wat ik zei.
Dit dus.quote:Op woensdag 7 september 2022 15:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Essent lag er al vaker uit qua app/verbruik, maar nu is het echt toppunt. Heb al een week de app niet kunnen gebruiken.
Ze snappen het wel. Maar in een eerder bericht stond dat door een grote IT-storing de medewerkers niet bij de klantgegevens kunnen.quote:Op woensdag 7 september 2022 16:17 schreef Guppy het volgende:
En Essent die niet snapt dat mensen hierover contact willen... Die arme mensen
Die worden gillend gek als ze nu alle lijnen openzetten.quote:Op woensdag 7 september 2022 16:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ze snappen het wel. Maar in een eerder bericht stond dat door een grote IT-storing de medewerkers niet bij de klantgegevens kunnen.
Ja al is het waarschijnlijk een fout gebaseerd op een hoger verbruik, als je nieuwe maandbedrag 1800 euro is, dan zweet je hem toch wel even.quote:Op woensdag 7 september 2022 16:18 schreef Jor_Dii het volgende:
Die termijnbedragen worden volgens mij in veel gevallen ook compleet verkeerd berekend door de maatschappijen. Staat compleet los van het 'normale' verbruik van de consument. 1800 per maand
Lijkt mij ook.quote:Op woensdag 7 september 2022 16:20 schreef maily het volgende:
[..]
Die worden gillend gek als ze nu alle lijnen openzetten.
Met al die stress heb je geen verwarming meer nodigquote:Op woensdag 7 september 2022 16:20 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja al is het waarschijnlijk een fout gebaseerd op een hoger verbruik, als je nieuwe maandbedrag 1800 euro is, dan zweet je hem toch wel even.
Natuurlijk. Het zal best zo zijn. Maar dan open op m'n minst een telefoonnummer zodat je mensen te woord kunt staan... Het is 2022, regel een noodoplossing. Doe iets. Voor sommige mensen zijn die maandbedragen hun hele inkomen. Ik snap de paniek wel. En dan is je leverancier op geen enkele manier te bereiken.quote:Op woensdag 7 september 2022 16:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ze snappen het wel. Maar in een eerder bericht stond dat door een grote IT-storing de medewerkers niet bij de klantgegevens kunnen.
Als we hier blijven wonen krijgen we weer extra lichaamsbeharing om ons warm te houden.quote:Op woensdag 7 september 2022 16:22 schreef Jor_Dii het volgende:
Overwinteren in een warm land wordt steeds interessanter zo als je op afstand zou kunnen werken bijvoorbeeld
Harige vrouwenquote:Op woensdag 7 september 2022 16:26 schreef maily het volgende:
[..]
Als we hier blijven wonen krijgen we weer extra lichaamsbeharing om ons warm te houden.
quote:Op woensdag 7 september 2022 16:24 schreef Guppy het volgende:
[..]
Natuurlijk. Het zal best zo zijn. Maar dan open op m'n minst een telefoonnummer zodat je mensen te woord kunt staan... Het is 2022, regel een noodoplossing. Doe iets. Voor sommige mensen zijn die maandbedragen hun hele inkomen. Ik snap de paniek wel. En dan is je leverancier op geen enkele manier te bereiken.
quote:Update 7-9-2022, 13.00 uur. Sorry, we hebben op dit moment een storing. Hierdoor kunnen we je niet helpen via telefoon. In onze live chat kan het druk zijn, waardoor je misschien niet gelijk geholpen wordt. We vinden dit heel vervelend en werken hard aan een oplossing.
Ik kreeg vandaag mijn stoov big hug xl woolly binnen.quote:Op woensdag 7 september 2022 16:26 schreef maily het volgende:
[..]
Als we hier blijven wonen krijgen we weer extra lichaamsbeharing om ons warm te houden.
Ja kennelijk is dat heel lastig om te berekenen. Het lijkt mij neerkomen op historisch verbruik maal het tarief, maar ik zal er wel te makkelijk over denken.quote:Op woensdag 7 september 2022 16:18 schreef Jor_Dii het volgende:
Die termijnbedragen worden volgens mij in veel gevallen ook compleet verkeerd berekend door de maatschappijen. Staat compleet los van het 'normale' verbruik van de consument. 1800 per maand
Voor mensen met een variabel tarief zal het lastig zijn om te berekenen, omdat ze dan ook de tarieven moeten voorspellen.quote:Op woensdag 7 september 2022 16:32 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Ja kennelijk is dat heel lastig om te berekenen. Het lijkt mij neerkomen op historisch verbruik maal het tarief, maar ik zal er wel te makkelijk over denken.
Ook dat zei ik niet, ik zei dat je de app er niet voor nodig hebt. Mensen reageren online met ik kan nu geen termijnbedrag zien: nou Log in op de website. Kan je het zien. Ook of je dan genoeg vooruit betaald.quote:Op woensdag 7 september 2022 16:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, je zei dat jij dat niet nodig vindt. En noemt anderen ‘ver-appt’.
Ik ga even verder kijken op die site!quote:Op woensdag 7 september 2022 16:31 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag mijn stoov big hug xl woolly binnen.![]()
Was uitverkocht en zodra ik de mail kreeg dat hij weer op voorraad was meteen besteld. Is nu dus alweer uitverkocht. Ben dus niet de enige die maatregelen treft om t van de winter niet al te koud te gaan krijgen.
Dan is 'heat or eat' niet eens meer aan de orde wat dit is ongeveer mijn totale inkomen. Er zijn legio mensen die dat niet eens verdienen.quote:Op woensdag 7 september 2022 16:37 schreef Fe2O3 het volgende:
Een bedrag van 1800 per maand is niet eens zoveel met electra op 1,50 en gas op 6 per m3 ...
Dat ligt er aan wat je normale jaarverbruik is, vermenigvuldigd met actuele tarieven en gedeeld door 12.quote:Op woensdag 7 september 2022 16:20 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja al is het waarschijnlijk een fout gebaseerd op een hoger verbruik, als je nieuwe maandbedrag 1800 euro is, dan zweet je hem toch wel even.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |