Ik heb er nog éénquote:Op maandag 5 september 2022 15:34 schreef LordofLeaves het volgende:
Omdat een olijfboom ook een vriendje wil hebben!
Neuken die ook?quote:
Tuurlijk wel. Je weet dat er olijven aan komen.quote:Op maandag 5 september 2022 15:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van olijfbomen
Voorlopig nog nietquote:Op maandag 5 september 2022 15:44 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Je weet dat er olijven aan komen.
Tsss... luie planten.quote:Op maandag 5 september 2022 15:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Voorlopig nog niet![]()
Dat duurt nog wel ff
Aww wat schattigquote:Op maandag 5 september 2022 16:13 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb er sinds dit jaar ook 2 staan, anders zet ik ze wat dichter bij elkaar, kunnen ze elkaar bestuivenwil volgend jaar wel olijfolie kunnen maken
Sommigen soorten wel in ieder geval, maar die geven toch pas na 7 jaar ofzo olijven?quote:Op maandag 5 september 2022 16:01 schreef MizzezAmy het volgende:
Zijn olijfbomen niet zelfbestuivend?
Had ik nog moeten veranderen maar de Lapo overviel me en ik kwam met niks betersquote:Op maandag 5 september 2022 16:28 schreef LanaMyst het volgende:
Leuke foto in de OP, alleen beetje jammer dat het Cola Light is.
Duurt wel evenquote:Op maandag 5 september 2022 16:27 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Sommigen soorten wel in ieder geval, maar die geven toch pas na 7 jaar ofzo olijven?
Oh, dan moet ik nog even geduld hebben dus, gelukkig zien ze er ook gewoon leuk uit.quote:
Leuk altijd he?quote:Op maandag 5 september 2022 17:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, dan moet ik nog even geduld hebben dus, gelukkig zien ze er ook gewoon leuk uit.
Ik had dit jaar een appelboompje gekocht, er hing al een appel aan, dus heb goede hoop dat er volgend jaar wat meer appels aankomen!
En heb nog een grote lege pot, ben nog aan het nadenken wat daar in moet.
Ik dacht jammer dat de cola light man niet op de foto staat, of naja iets duidelijker dan op deze foto en met minder kleren aanquote:Op maandag 5 september 2022 16:28 schreef LanaMyst het volgende:
Leuke foto in de OP, alleen beetje jammer dat het Cola Light is.
Mijn vader vond onlangs allemaal potten bij een puincontainer, sommige zelfs met prijssticker van 50 euro, mocht hij zo meenemen. Ik verwacht dat die ook mijn kant op gaan komen, dus dan nog meer te vullen. Ik denk dat ik ze wel beter nog voor de winter volpoot, dan kan ik in de lente misschien al genieten van wat bloesems.quote:Op maandag 5 september 2022 17:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Leuk altijd he?![]()
Mijn potten zijn bijna allemaal in gebruik nu. Volgend op zoek naar extra potten
Slim iddquote:Op maandag 5 september 2022 17:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mijn vader vond onlangs allemaal potten bij een puincontainer, sommige zelfs met prijssticker van 50 euro, mocht hij zo meenemen. Ik verwacht dat die ook mijn kant op gaan komen, dus dan nog meer te vullen. Ik denk dat ik ze wel beter nog voor de winter volpoot, dan kan ik in de lente misschien al genieten van wat bloesems.
Ah slim, ik heb voor binnen ook een lading bloempotten via marktplaats opgehaald. Maar binnen staat nu wel vol met planten en stekjes, dus tijd om het buiten vol te zettenquote:Op maandag 5 september 2022 17:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Slim idd![]()
Ik heb 7 hele grote potten en een hele hoop kleinere . Voor volgend jaar ga ik struinen op MP voor potten.
Ik heb een balkon en die staat nu aardig vol ,straks ook een hoop binnen zettenquote:Op maandag 5 september 2022 17:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah slim, ik heb voor binnen ook een lading bloempotten via marktplaats opgehaald. Maar binnen staat nu wel vol met planten en stekjes, dus tijd om het buiten vol te zetten
Ik ben een beetje bang dat ik allemaal insecten mee naar binnen neem als ik planten binnen zet om te overwinterenquote:Op maandag 5 september 2022 17:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb een balkon en die staat nu aardig vol ,straks ook een hoop binnen zetten
Ja dat vind ik ook altijd wat lastig, maar sommigen moeten gewoon naar binnen, en de schuur is geen optie want dan vergeet ik zequote:Op maandag 5 september 2022 17:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ben een beetje bang dat ik allemaal insecten mee naar binnen neem als ik planten binnen zet om te overwinteren
Ik wil ze wel in de schuur doen, maar daar is het ongeveer net zo koud als buitenquote:Op maandag 5 september 2022 17:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook altijd wat lastig, maar sommigen moeten gewoon naar binnen, en de schuur is geen optie want dan vergeet ik ze
Dat kan ook nog jaquote:Op maandag 5 september 2022 17:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik wil ze wel in de schuur doen, maar daar is het ongeveer net zo koud als buitenalleen binnen staan ze weer gelijk in de keuken/woonkamer, ik heb geen bijkeuken ofzo. Misschien ze maar warm inpakken
Kasje in de tuin makenquote:Op maandag 5 september 2022 17:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik wil ze wel in de schuur doen, maar daar is het ongeveer net zo koud als buitenalleen binnen staan ze weer gelijk in de keuken/woonkamer, ik heb geen bijkeuken ofzo. Misschien ze maar warm inpakken
Wat moet je daar nou mee?quote:
Die lopen vast wel rond in een gaybar.quote:Op maandag 5 september 2022 17:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Leuk altijd he?![]()
Mijn potten zijn bijna allemaal in gebruik nu. Volgend op zoek naar extra potten
Dat zijn vast andere vijgen , maar ook primaquote:Op maandag 5 september 2022 18:55 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Die lopen vast wel rond in een gaybar.
Mij te zoet, maar ieder z'n ding eh.quote:Op maandag 5 september 2022 18:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Voor de mooi, en vijgen zijn lekker
Die willen vast jouw plantenbakken wel vullen.quote:Op maandag 5 september 2022 18:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat zijn vast andere vijgen , maar ook prima
Die kans is groot.quote:Op maandag 5 september 2022 17:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ben een beetje bang dat ik allemaal insecten mee naar binnen neem als ik planten binnen zet om te overwinteren
Dat zou ik wel leuk vindenquote:Op maandag 5 september 2022 18:57 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Mij te zoet, maar ieder z'n ding eh.
[..]
Die willen vast jouw plantenbakken wel vullen.
Ik wil hier wel helpen maar toch ms beter van nietquote:Op maandag 5 september 2022 16:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Had ik nog moeten veranderen maar de Lapo overviel me en ik kwam met niks beters
Een lego bonsai?quote:Op maandag 5 september 2022 18:59 schreef LordofLeaves het volgende:
Ik heb verleden week een Lego bonsai gekocht.
Ik moet er nog ff inkomenquote:Op maandag 5 september 2022 19:25 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik wil hier wel helpen maar toch ms beter van niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |