Ik heb er nog éénquote:Op maandag 5 september 2022 15:34 schreef LordofLeaves het volgende:
Omdat een olijfboom ook een vriendje wil hebben!
Neuken die ook?quote:
Tuurlijk wel. Je weet dat er olijven aan komen.quote:Op maandag 5 september 2022 15:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van olijfbomen
Voorlopig nog nietquote:Op maandag 5 september 2022 15:44 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Je weet dat er olijven aan komen.
Tsss... luie planten.quote:Op maandag 5 september 2022 15:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Voorlopig nog niet![]()
Dat duurt nog wel ff
Aww wat schattigquote:Op maandag 5 september 2022 16:13 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb er sinds dit jaar ook 2 staan, anders zet ik ze wat dichter bij elkaar, kunnen ze elkaar bestuivenwil volgend jaar wel olijfolie kunnen maken
Sommigen soorten wel in ieder geval, maar die geven toch pas na 7 jaar ofzo olijven?quote:Op maandag 5 september 2022 16:01 schreef MizzezAmy het volgende:
Zijn olijfbomen niet zelfbestuivend?
Had ik nog moeten veranderen maar de Lapo overviel me en ik kwam met niks betersquote:Op maandag 5 september 2022 16:28 schreef LanaMyst het volgende:
Leuke foto in de OP, alleen beetje jammer dat het Cola Light is.
Duurt wel evenquote:Op maandag 5 september 2022 16:27 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Sommigen soorten wel in ieder geval, maar die geven toch pas na 7 jaar ofzo olijven?
Oh, dan moet ik nog even geduld hebben dus, gelukkig zien ze er ook gewoon leuk uit.quote:
Leuk altijd he?quote:Op maandag 5 september 2022 17:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, dan moet ik nog even geduld hebben dus, gelukkig zien ze er ook gewoon leuk uit.
Ik had dit jaar een appelboompje gekocht, er hing al een appel aan, dus heb goede hoop dat er volgend jaar wat meer appels aankomen!
En heb nog een grote lege pot, ben nog aan het nadenken wat daar in moet.
Ik dacht jammer dat de cola light man niet op de foto staat, of naja iets duidelijker dan op deze foto en met minder kleren aanquote:Op maandag 5 september 2022 16:28 schreef LanaMyst het volgende:
Leuke foto in de OP, alleen beetje jammer dat het Cola Light is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |