Oeiquote:Op woensdag 7 september 2022 15:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik krijg de indruk dat de verkeerde mods de broek aan hebben in VBL.
Zijn laatste post :quote:Op woensdag 7 september 2022 13:27 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand @:Atypisch nog gesignaleerd de laatste tijd?
quote:
Ik heb de rest van de dag wel nodig om hiervan bij te komen.quote:Op woensdag 7 september 2022 15:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oei
Dit keiharde statement zal rauw op het dak vallen van @:sked
Klap in het gezicht van @Klummie dit.quote:Op woensdag 7 september 2022 15:11 schreef GGMM het volgende:
De reden waarom ik Sked noemde en niet onlogisch is omdat hij het had over moderators die de broek aanhebben.
Wie?quote:Op woensdag 7 september 2022 15:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klap in het gezicht van @:klummie dit.
Ik ook ja, erg vervelend.quote:Op woensdag 7 september 2022 14:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik krijg dat ook meerdere keren op een dag ineens.
Het is ook niet alsof ze er moeite in stoppen om het enigszins geloofwaardig te maken.
Welkom terug makker.quote:Op woensdag 7 september 2022 15:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die zal vast binnenkort weer mee posten (lol)
Hé Gurley, ben je ontsnapt uit het gevang?quote:Op woensdag 7 september 2022 15:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die zal vast binnenkort weer mee posten (lol)
Het was een kort maar krachtig bezoek aan de kampen. Leuk om eens te zien waar @Neef_Wuppie en nu ook @Caland al hun tijd doorbrengenquote:
quote:Op woensdag 7 september 2022 16:16 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
AadGod is weer zatoclubje geweest @:afcniels @:lange_lans
Aad is een zuipschuit.quote:Op woensdag 7 september 2022 16:16 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
Volgende week verliest Ajax een keer en dan wordt PSV weer kampioen.quote:Op woensdag 7 september 2022 16:20 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
[ twitter ]
PSV heeft een GROOT PROBLEEM.
Nee, Feyenoord. Zou mij niks verbazen als Danilo topscorer aller tijden gaat worden.quote:Op woensdag 7 september 2022 16:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volgende week verliest Ajax een keer en dan wordt PSV weer kampioen.
@:fetx en ik houden niet zo van dit soort opportunisten.
Gras is altijd groen op resort het Vosje.quote:Op woensdag 7 september 2022 16:16 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
Nou nou nou.quote:
Als Aad hier zou meeposten zouden we hem onder de categorie klaas scharenquote:
PSV is (voorlopig) wel wat minder goed dan in eerste instantie werd gedacht, maar die gaan gewoon tweede worden lijkt me hoor. Buiten de wedstrijden tegen clubs uit de top 5 gaan die nauwelijks punten verspelen en dat zie ik, zeker AZ en Twente, wel wat vaker doen.quote:Op woensdag 7 september 2022 16:20 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
[ twitter ]
PSV heeft een GROOT PROBLEEM.
quote:Op woensdag 7 september 2022 18:20 schreef fetX het volgende:
[..]
PSV is (voorlopig) wel wat minder goed dan in eerste instantie werd gedacht, maar die gaan gewoon tweede worden lijkt me hoor. Buiten de wedstrijden tegen clubs uit de top 5 gaan die nauwelijks punten verspelen en dat zie ik, zeker AZ en Twente, wel wat vaker doen.
Wit kadetje, mueslibol. Belegen kaas en snijworst.quote:Op woensdag 7 september 2022 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe krieltjes met broccoli en een hamburger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |