SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 september 2022 12:02 schreef GGMM het volgende:
Eet smakelijk vrienden.
@:scrummie jij ook, als je meeleestOei, dit gaat een boze mail opleveren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee een lieve tweetquote:Op woensdag 7 september 2022 12:10 schreef Oriente het volgende:
[..]
Oei, dit gaat een boze mail opleveren.
Ik ga eens kiekn.quote:Op woensdag 7 september 2022 11:00 schreef Sked het volgende:
@:maxi-mus deelt een tik aan uit @:Drizzt in de FB.
Eens, dat is een aai over de bol in vergelijking met wat ik @maxi-mus wel eens heb zien uitdelen.quote:
Ik zal niet ontkennen dat ik wel van een stokerig sfeertje hou.quote:Op woensdag 7 september 2022 12:37 schreef Coco het volgende:
Oftewel vbl moderator @:sked is een stoker.
quote:
quote:
Bram?quote:Op woensdag 7 september 2022 12:37 schreef Coco het volgende:
Oftewel vbl moderator @:sked is een stoker.
Toevallig ik ook gisterenquote:Op woensdag 7 september 2022 13:35 schreef KingRoland het volgende:
Ik heb een fake track en tracecode gekregen boys
Wat aardig dat degene mij heeft gespaard dan.quote:Op woensdag 7 september 2022 13:46 schreef KingRoland het volgende:
Ik heb een vermoeden wie dat heeft gedaan. Iemand uit deze sc
Ik weet precies wie je bedoelt. Dacht ik ook meteen aan.quote:Op woensdag 7 september 2022 13:46 schreef KingRoland het volgende:
Ik heb een vermoeden wie dat heeft gedaan. Iemand uit deze sc
Nee.quote:Op woensdag 7 september 2022 13:27 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand @:Atypisch nog gesignaleerd de laatste tijd?
Ja ik krijg dat ook meerdere keren op een dag ineens.quote:Op woensdag 7 september 2022 13:35 schreef KingRoland het volgende:
Ik heb een fake track en tracecode gekregen boys
Ik ben wel benieuwd naar wat voor mensen hier wel in trappen waardoor ze het blijven doen.quote:Op woensdag 7 september 2022 14:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik krijg dat ook meerdere keren op een dag ineens.
Het is ook niet alsof ze er moeite in stoppen om het enigszins geloofwaardig te maken.
Mensen als @Tarado en @Caland gok ikquote:Op woensdag 7 september 2022 14:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar wat voor mensen hier wel in trappen waardoor ze het blijven doen.
ik zit nog in de Nigeriaanse prins fasequote:Op woensdag 7 september 2022 14:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mensen als @:tarado en @:caland gok ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |