Like gegeven, al ben ik meer nieuwsgierig naar je mening over LotR.quote:Op woensdag 7 september 2022 11:14 schreef GGMM het volgende:
Oh helemaal vergeten, jullie hebben nog iets van mij tegoed
House of the Dragon
S01E03
7,2/10
@:maxi-mus Caland Scrummie de_boswachter @:Coco GurneyIsBestOke @:Sked @:oriente
GGMM in F&S / [Amazon Prime] Lord of the Rings: The Rings of Power #2 02-09-2022quote:Op woensdag 7 september 2022 11:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Like gegeven, al ben ik meer nieuwsgierig naar je mening over LotR.
Mij ook graag bij lotr.quote:Op woensdag 7 september 2022 11:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
GGMM in F&S / [Amazon Prime] Lord of the Rings: The Rings of Power #2 02-09-2022
Ik zal je voortaan meenemen in mijn reviews
Dat waardeer ik.quote:Op woensdag 7 september 2022 11:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
GGMM in F&S / [Amazon Prime] Lord of the Rings: The Rings of Power #2 02-09-2022
Ik zal je voortaan meenemen in mijn reviews
Jou!quote:Op woensdag 7 september 2022 11:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tegen wie moet je dan aan mekkeren over dat flutspelletje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 september 2022 12:02 schreef GGMM het volgende:
Eet smakelijk vrienden.
@:scrummie jij ook, als je meeleestOei, dit gaat een boze mail opleveren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee een lieve tweetquote:Op woensdag 7 september 2022 12:10 schreef Oriente het volgende:
[..]
Oei, dit gaat een boze mail opleveren.
Ik ga eens kiekn.quote:Op woensdag 7 september 2022 11:00 schreef Sked het volgende:
@:maxi-mus deelt een tik aan uit @:Drizzt in de FB.
Eens, dat is een aai over de bol in vergelijking met wat ik @maxi-mus wel eens heb zien uitdelen.quote:
Ik zal niet ontkennen dat ik wel van een stokerig sfeertje hou.quote:Op woensdag 7 september 2022 12:37 schreef Coco het volgende:
Oftewel vbl moderator @:sked is een stoker.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |