Ik chill 'm naast het zwembad.quote:Op maandag 5 september 2022 13:48 schreef FranticDJ het volgende:
Voor een ieder die wil buitenspelen: ik ga naar de schommel
ik zal naar je zwaaienquote:Op maandag 5 september 2022 13:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik chill 'm naast het zwembad.
Heb je genoeg gewipt dat je voor de schommel gaat?quote:Op maandag 5 september 2022 13:48 schreef FranticDJ het volgende:
Voor het eerst sinds ik hier woon meldt de thermostaat 27 graden en daarbovenop heb ik betrekkelijk weinig slaap gehad dit weekend.quote:
Nooit genoegquote:Op maandag 5 september 2022 14:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je genoeg gewipt dat je voor de schommel gaat?
Wel niet tijdens je heldendaden mag ik hopen.quote:
Als afwisseling voor de seksschommel in de kelder van @Haagsquote:Op maandag 5 september 2022 13:48 schreef FranticDJ het volgende:
Net als ik niet goed geworden van de hitte.quote:Op maandag 5 september 2022 16:21 schreef greysbones het volgende:
Henk heeft te lang in de zon gezeten vandaag
Zet die airco dan gewoon aan,quote:Op maandag 5 september 2022 16:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Net als ik niet goed geworden van de hitte.
Over een maand in het nieuws: recordwinst voor Vattenfallquote:Op maandag 5 september 2022 16:55 schreef Haags het volgende:
Vattenfall gooit zijn prijzen per 1 okt even met 35% omhoog.
Wat een tering boeven zijn het ook.
Het wordt echt tijd voor massale demonstraties.
Maar echt.quote:Op maandag 5 september 2022 16:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Over een maand in het nieuws: recordwinst voor Vattenfall
Ik hoop rond oktober of november wel 200% gestegen te zijnquote:Op maandag 5 september 2022 16:56 schreef Haags het volgende:
[..]
Maar echt.
Idioterie dit. Stijgen de lonen ook even 35% mee of wat?
Kaag en Rutte doen niets meer in 2022. U kunt de tering genieten.quote:Op maandag 5 september 2022 16:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik hoop rond oktober of november wel 200% gestegen te zijn
Las vanmorgen dat er weer 30% bij opkomt, deze verhoging van oktober had ik vorige week al binnenquote:Op maandag 5 september 2022 16:55 schreef Haags het volgende:
Vattenfall gooit zijn prijzen per 1 okt even met 35% omhoog.
Wat een tering boeven zijn het ook.
Het wordt echt tijd voor massale demonstraties.
Gewoon betalen. Termijn verlagen? ho ho nee nee daar doen wij niet aan. Betalen zal je!quote:Op maandag 5 september 2022 16:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Las vanmorgen dat er weer 30% bij opkomt, deze verhoging van oktober had ik vorige week al binnen
Zit er wel heel dik in dat ik 3x zo veel ga verdienen tegen de tijd dat mijn energiecontract afloopt, dus ze kunnen de tering krijgenquote:Op maandag 5 september 2022 16:58 schreef Haags het volgende:
[..]
Kaag en Rutte doen niets meer in 2022. U kunt de tering genieten.
doe je goedquote:Op maandag 5 september 2022 17:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zit er wel heel dik in dat ik 3x zo veel ga verdienen tegen de tijd dat mijn energiecontract afloopt, dus ze kunnen de tering krijgen
Hoe langer ik de salarisonderhandelingen uit kan stellen, hoe beterquote:
Afstuderen en daarna baan?quote:Op maandag 5 september 2022 17:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zit er wel heel dik in dat ik 3x zo veel ga verdienen tegen de tijd dat mijn energiecontract afloopt, dus ze kunnen de tering krijgen
Yes. Eerst energietoeslag binnenhengelen ookquote:
You are...quote:
Het kleine hoerenhuis in Texas.quote:
Je hebt een foto nu van jezelf aan de muur in elke kamer hangen?quote:Op maandag 5 september 2022 19:59 schreef Nattekat het volgende:
Mijn belachelijke plan om van de fruitvliegjes af te komen heeft nog gewerkt ook
Nee, er liggen nu overal badeendjes.quote:Op maandag 5 september 2022 20:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je hebt een foto nu van jezelf aan de muur in elke kamer hangen?
Gelijk de zware maatregelen ingezet.quote:Op maandag 5 september 2022 20:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, er liggen nu overal badeendjes.
Alleen ik mag Nattekat voor schut zetten.quote:Op maandag 5 september 2022 20:09 schreef 2xHenk het volgende:
In zo'n vies huis wonen dat je een fruitvliegjes-plaag hebt![]()
heeft hij weer eten bewaardquote:Op maandag 5 september 2022 20:09 schreef 2xHenk het volgende:
In zo'n vies huis wonen dat je een fruitvliegjes-plaag hebt![]()
GA DIE STOK NOU EENS VERPLAATSENquote:Op maandag 5 september 2022 19:59 schreef Nattekat het volgende:
Mijn belachelijke plan om van de fruitvliegjes af te komen heeft nog gewerkt ook
Dat sowieso jaquote:Op maandag 5 september 2022 20:20 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik zeg maar zo; liever freshfruitvliegjes dan strontvliegen.
Ik heb een tijdje geleden veel bekeken over Nederlandse steden rond 1920. Zijn wel tof.quote:
Had wel in die tijd willen levenquote:Op maandag 5 september 2022 20:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje geleden veel bekeken over Nederlandse steden rond 1920. Zijn wel tof.
dan was je nu dood geweest net als al die anderen op die videoquote:Op maandag 5 september 2022 20:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Had wel in die tijd willen leven
Ohquote:Op maandag 5 september 2022 20:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dan was je nu dood geweest net als al die anderen op die video
I am available.quote:
Ik heb een kwart aflevering (1e seizoen) gezien .... niks voor mij, veel te zoet en te perfect.quote:Op maandag 5 september 2022 21:20 schreef Mrsloveable het volgende:
@:Dotteke heb jij al wat van het nieuwe seizoen van Chesapeake Shores gekeken?
Heb je het nou over die serie of over Mrsl zelf?quote:Op maandag 5 september 2022 22:17 schreef maily het volgende:
[..]
Ik heb een kwart aflevering (1e seizoen) gezien .... niks voor mij, veel te zoet en te perfect.
Dat kan.. vind zo'n serie wel leuk om te kijken tussen andere genre series doorquote:Op maandag 5 september 2022 22:17 schreef maily het volgende:
[..]
Ik heb een kwart aflevering (1e seizoen) gezien .... niks voor mij, veel te zoet en te perfect.
Hé, je gaat toch niet badeendjes jaloers maken?quote:
Tuurlijk niet, badeendjes blijven nummer 1quote:Op maandag 5 september 2022 22:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hé, je gaat toch niet badeendjes jaloers maken?
je moet die vuilniszak gewoon buiten flikkerenquote:Op maandag 5 september 2022 22:41 schreef Nattekat het volgende:
Oh god, ik moet weer op fruitvliegjesjacht
Als je een enorme lading in een kwarkbakje vangt, dan moet je niet per ongeluk de deksel eraf laten gaan als je weer wat in de prullenbak stopt
Nee, nog niet. Ookl van Virgin river nog maar een deel. Ik wacht tot ze er allemaal opstaan en kijk ze dan achter elkaarquote:Op maandag 5 september 2022 21:20 schreef Mrsloveable het volgende:
@:Dotteke heb jij al wat van het nieuwe seizoen van Chesapeake Shores gekeken?
Virgin River heb ik al uit gekeken, normaal wacht ik ook tot alle aflevering van CS er op staan..quote:Op dinsdag 6 september 2022 05:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Ookl van Virgin river nog maar een deel. Ik wacht tot ze er allemaal opstaan en kijk ze dan achter elkaar
Hoever zijn ze nu, staan alle afleveringen er dan al op. Is een per week dacht ik he wat er bij komtquote:Op dinsdag 6 september 2022 09:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Virgin River heb ik al uit gekeken, normaal wacht ik ook tot alle aflevering van CS er op staan..
Staan nu 4 afleveringen op.. wacht daarna weer tot er 4 op staan..quote:Op dinsdag 6 september 2022 09:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoever zijn ze nu, staan alle afleveringen er dan al op. Is een per week dacht ik he wat er bij komt
Ik wilde gisteren net gaan kijken toen ik tel over mijn vader kreeg. Daarna naar Enschede gegaan en was pas tegen 22.30 uur thuis, ben toen gelijk naar bed gegaan
auto ramen openlaten staanquote:Op dinsdag 6 september 2022 08:28 schreef Nattekat het volgende:
Parasol buiten laten staan genot. Ding is zeiknat nu.
quote:Op dinsdag 6 september 2022 09:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En nu zijn de autostoelen nat?
Hier ook niet echt veel helaas..quote:Op dinsdag 6 september 2022 09:43 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
gelukkig heeft het hier amper geregend
morgen nieuwe kansenquote:Op dinsdag 6 september 2022 09:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hier ook niet echt veel helaas..
Dat zijn ze ook als greysmilf tijdens het rijden aan mij denktquote:Op dinsdag 6 september 2022 09:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En nu zijn de autostoelen nat?
quote:Op dinsdag 6 september 2022 09:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat zijn ze ook als greysmilf tijdens het rijden aan mij denkt
Dan wacht ik nog even voor ik ga kijkenquote:Op dinsdag 6 september 2022 09:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Staan nu 4 afleveringen op.. wacht daarna weer tot er 4 op staan..
Las het net, hopen dat vader snel weer beter is.. veel sterkte
Terecht ook welquote:Op dinsdag 6 september 2022 10:10 schreef maily het volgende:
https://www.bndestem.nl/b(...)-weer-leeg~abb3979e/
![]()
![]()
Moet ze daar van zeiken dan?quote:Op dinsdag 6 september 2022 09:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat zijn ze ook als greysmilf tijdens het rijden aan mij denkt
quote:Op dinsdag 6 september 2022 10:10 schreef maily het volgende:
https://www.bndestem.nl/b(...)-weer-leeg~abb3979e/
![]()
![]()
knufje voor jou dan maarquote:Op dinsdag 6 september 2022 16:20 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb last van mijn maag en ik bedacht me net voor ik een meeting in ging nog wat te eten. Heb halve meeting overstaan geven op de plee
Werk vandaag gelukkig wel thuisquote:
Iets verkeerds gegeten?quote:Op dinsdag 6 september 2022 16:20 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb last van mijn maag en ik bedacht me net voor ik een meeting in ging nog wat te eten. Heb halve meeting overstaan geven op de plee
Gelukkig heb je je collega's die je haar naar achter kunnen houdenquote:Op dinsdag 6 september 2022 16:20 schreef DerRabbit het volgende:
Ik denk het, is gister middag ineens gaan opzetten. Heb er ook behoorlijk ruk door geslapen.quote:
Gelukkig had ik mijn haar in een staartjequote:Op dinsdag 6 september 2022 16:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Gelukkig heb je je collega's die je haar naar achter kunnen houden
ben je zwanger?quote:Op dinsdag 6 september 2022 16:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gelukkig had ik mijn haar in een staartje
Dat lijkt me nogal fysiek onmogelijkquote:
Ooit komt die shit die post over je darmen je mond uit.quote:Op dinsdag 6 september 2022 16:20 schreef DerRabbit het volgende:
transfoobquote:Op dinsdag 6 september 2022 17:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat lijkt me nogal fysiek onmogelijk
Zou dat het zijnquote:Op dinsdag 6 september 2022 17:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ooit komt die shit die post over je darmen je mond uit.
Hopen dat nu alles er uit is.quote:Op dinsdag 6 september 2022 16:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik denk het, is gister middag ineens gaan opzetten. Heb er ook behoorlijk ruk door geslapen.
Ja wat karmaquote:
Ik hoop het ook.quote:Op dinsdag 6 september 2022 17:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hopen dat nu alles er uit is.
verkeerde forumquote:
Oh ja hoor.quote:Op dinsdag 6 september 2022 17:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb jij daar ook wel eens last van van karma
Dat is soms wel naarquote:
Nou ja het pest gedrag heeft ook een plafond.quote:Op dinsdag 6 september 2022 17:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ach hij kan er vast wel tegen..
Ik pest niet, is alleen maar plagen.. als hij het vervelend vindt mag hij dat aangeven..quote:Op dinsdag 6 september 2022 17:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja het pest gedrag heeft ook een plafond.
Nee dat is het niet. Dat weet je zelf ook wel en een ploegje die je bijstaatquote:Op dinsdag 6 september 2022 17:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik pest niet, is alleen maar plagen.. als hij het vervelend vindt mag hij dat aangeven..
ik ga zo op weg naar de leeuwinnen in Utrecht tegen ijsland ik zal zwaaien op tvquote:
Doe een oranje shirt aan, dan kunnen we je herkennenquote:Op dinsdag 6 september 2022 17:37 schreef Paul het volgende:
[..]
ik ga zo op weg naar de leeuwinnen in Utrecht tegen ijsland ik zal zwaaien op tv
wolde ik ook doen, maar is dat niet koud om 22 uur heequote:Op dinsdag 6 september 2022 17:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Doe een oranje shirt aan, dan kunnen we je herkennen
Ik ga je helaas niet zien zwaaien, ik kijk vrijwel geen voetbal.quote:Op dinsdag 6 september 2022 17:37 schreef Paul het volgende:
[..]
ik ga zo op weg naar de leeuwinnen in Utrecht tegen ijsland ik zal zwaaien op tv
En als je het wel keek dan zou je dit keer niet kijken.quote:Op dinsdag 6 september 2022 17:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga je helaas niet zien zwaaien, ik kijk vrijwel geen voetbal.
quote:Op dinsdag 6 september 2022 17:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En als je het wel keek dan zou je dit keer niet kijken.
waarom doen lullie zo onaardig jegens mijnquote:Op dinsdag 6 september 2022 17:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En als je het wel keek dan zou je dit keer niet kijken.
ik ga naar je zwaaien, ik ga snel spandoek maken met mrsloveable eropquote:Op dinsdag 6 september 2022 17:45 schreef Mrsloveable het volgende:
Oranje leeuwinnen ga ik wel kijken
Als je dat echt doet, zal dat geniaal zijnquote:Op dinsdag 6 september 2022 17:45 schreef Paul het volgende:
[..]
ik ga naar je zwaaien, ik ga snel spandoek maken met mrsloveable erop
quote:Op dinsdag 6 september 2022 17:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Als je dat echt doet, zal dat geniaal zijn
Doe het dan goed en al je verkeringen erop.quote:Op dinsdag 6 september 2022 17:45 schreef Paul het volgende:
[..]
ik ga naar je zwaaien, ik ga snel spandoek maken met mrsloveable erop
Denk je echt dat hij zo gek isquote:Op dinsdag 6 september 2022 17:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Als je dat echt doet, zal dat geniaal zijn
Als je goed voelt, kan je misschien wel een klein ommetje makenquote:Op dinsdag 6 september 2022 17:52 schreef DerRabbit het volgende:
Ik twijfel of ik zo nog even een wandelingetje ga maken of niet
Hij is niet gek want om gekken kan ik nog wel eens lachen.quote:
Slecht voel ik me niet, alleen beetje misselijkquote:Op dinsdag 6 september 2022 17:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Als je goed voelt, kan je misschien wel een klein ommetje maken
Jij bent echt een party pooper met je opmerkingenquote:Op dinsdag 6 september 2022 17:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij is niet gek want om gekken kan ik nog wel eens lachen.
Heb je al wel war gegeten dan?quote:Op dinsdag 6 september 2022 18:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Slecht voel ik me niet, alleen beetje misselijk
Vraag eerder naar de pot waar meneer iets in dumpt. Dat is belangrijkerquote:Op dinsdag 6 september 2022 18:02 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb je al wel war gegeten dan?
Kom soep klein uurtje geleden.quote:Op dinsdag 6 september 2022 18:02 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb je al wel war gegeten dan?
zwanger?quote:Op dinsdag 6 september 2022 18:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Slecht voel ik me niet, alleen beetje misselijk
Toch maar even kwartiertje gewandeldquote:
Flippingquote:
Goed van jouquote:Op dinsdag 6 september 2022 18:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Toch maar even kwartiertje gewandeld
Goed nijntje godquote:Op dinsdag 6 september 2022 18:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Flipping![]()
Hoe is het ermee kerel?
Is een liedje....quote:Op dinsdag 6 september 2022 18:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
weet de dame in kwestie het ook? en is het wederzijds?
Voor auto?quote:Op dinsdag 6 september 2022 18:47 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Goed nijntje god
Zo rijles wel
Maar ik kan van je houden...quote:
Zoals niemand anders kanquote:Op dinsdag 6 september 2022 18:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar ik kan van je houden...
Je kent mij beter dan ik dacht.quote:
Jaquote:Op dinsdag 6 september 2022 18:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
weet de dame in kwestie het ook? en is het wederzijds?
Nee motorquote:
Nice! Hoe ver ben je al met lessen?quote:
Nog een paar lessen tot avb maar cbr heeft lange wachtrijen.quote:Op dinsdag 6 september 2022 19:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nice! Hoe ver ben je al met lessen?
Succes met lessen. En CBR moet j e er echt vroeg bij zijn idd.quote:Op dinsdag 6 september 2022 19:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nog een paar lessen tot avb maar cbr heeft lange wachtrijen.![]()
Nu weg fijne avond nijntjegod en de rest
Wel al afspraak voor avd?quote:Op dinsdag 6 september 2022 19:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Succes flipjequote:Op dinsdag 6 september 2022 19:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Succes kerel.quote:Op dinsdag 6 september 2022 19:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Fruit waar ze op af komen?quote:Op dinsdag 6 september 2022 19:49 schreef Nattekat het volgende:
Waar in godsnaam komen al die fruitvliegjes vandaan...
Gisteren al een hele genocide gepleegd, en nu heb ik er ook een behoorlijk aantal gevangen. Er komt geen einde aan.
In mijn val lag een bananenschil, maar dan nog moeten ze ergens binnen komen.quote:
Alles even schoonmaken, en zorgen dat er niks op aanrecht staat waar nog iets van eten of drinken op in/op zitquote:Op dinsdag 6 september 2022 19:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In mijn val lag een bananenschil, maar dan nog moeten ze ergens binnen komen.
Op fers fruit komen geen fruitvliegjes op afquote:
Strontvliegen?quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Op fers fruit komen geen fruitvliegjes op af
Noem je FF nu een stuk stront?quote:
Hij komt toch uit Friesland.quote:
Beetje hoekig.quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.printables.com/model/238491-ducky-lcd-knob
voor je 3d printer
Verklaart een hoopquote:Op dinsdag 6 september 2022 20:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij komt toch uit Friesland.
Hé, dat ik hem belachelijk mag maken betekend niet dat jij dat ook mag.quote:
Ik dacht je daar alleen dooie Friezen hadquote:Op dinsdag 6 september 2022 20:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij komt toch uit Friesland.
quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik dacht je daar alleen dooie Friezen had
Geld ook voor jou.quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hé, dat ik hem belachelijk mag maken betekend niet dat jij dat ook mag.
Immer die rare Friezen belachelijk maken.quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hé, dat ik hem belachelijk mag maken betekend niet dat jij dat ook mag.
Kreng.quote:
Ik als provinciaal mag dat over een andere provinciaal zeggenquote:
Die maken zichzelf al belachelijk genoegquote:Op dinsdag 6 september 2022 20:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Immer die rare Friezen belachelijk maken.
Pas op, hij is wel mijn broeder.quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Immer die rare Friezen belachelijk maken.
Je spelt SBE verkeerd.quote:
We hebben de Squote:Op dinsdag 6 september 2022 20:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Pas op, hij is wel mijn broeder.
[..]
Je spelt SBE verkeerd.
quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Pas op, hij is wel mijn broeder.
[..]
Je spelt SBE verkeerd.
quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:47 schreef Superbadeendje het volgende:
Zaterdag komt er weer een plamuurlul langs om te kijken hoe mijn komende hobbykamer op te knappen.
Jij mag het ook komen doen.quote:
SBE dicht alle gatenquote:Op dinsdag 6 september 2022 21:00 schreef Mrsloveable het volgende:
Was het nog gelukt om de gaten te dichten?
Gaten? Iig zaterdag even met hem overleggen wat het beste is.quote:Op dinsdag 6 september 2022 21:00 schreef Mrsloveable het volgende:
Was het nog gelukt om de gaten te dichten?
Ik dacht ik zal er niet grappig op reageren....quote:
Ah okquote:Op dinsdag 6 september 2022 21:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gaten? Iig zaterdag even met hem overleggen wat het beste is.
Het is wel een eendebek.quote:
Beter dan met jouw holletje na vanmiddagquote:Op dinsdag 6 september 2022 21:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik dacht ik zal er niet grappig op reageren....![]()
Hoe is het met jou holletje?
dubbelquote:Op dinsdag 6 september 2022 21:19 schreef Maanvis het volgende:
https://www.facebook.com/(...)os/1008254363197209/
ja ik moet weten of die video werktquote:
quote:Op dinsdag 6 september 2022 21:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja ik moet weten of die video werkt
Waarom deel je video's waarvan je niet weet of zze werkenquote:Op dinsdag 6 september 2022 21:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je kan ook link posten en dan op preview klikken en dan op de link klikkenquote:Op dinsdag 6 september 2022 21:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik vind hem al link posten.quote:Op dinsdag 6 september 2022 21:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Je kan ook link posten en dan op preview klikken en dan op de link klikken
omdat die kut facebook embed van FOK! niet werkt daaromquote:Op dinsdag 6 september 2022 21:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarom deel je video's waarvan je niet weet of zze werken
quote:Op dinsdag 6 september 2022 21:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind hem al link posten.
Ga toch lekker je holletje in.quote:Op dinsdag 6 september 2022 21:33 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ben moe maar wil nog serie kijken en nog spelletje blijven spelen.
Ik kom anders lekker in jouw holletjequote:Op dinsdag 6 september 2022 21:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ga toch lekker je holletje in.
Wie aan mijn holletje komt wordt 2 verdiepingen lager gevonden.quote:Op dinsdag 6 september 2022 21:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kom anders lekker in jouw holletje
Oef, dan heb ik je holletje toch iets ver uitgeholdquote:Op dinsdag 6 september 2022 22:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wie aan mijn holletje komt wordt 2 verdiepingen lager gevonden.
Je bent in de war met iemand anders.quote:Op dinsdag 6 september 2022 22:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Oef, dan heb ik je holletje toch iets ver uitgehold
Dus ik ben gister in je doppelganger zijn holletje geweestquote:Op dinsdag 6 september 2022 22:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je bent in de war met iemand anders.
Ik denk het aangezien je niet op de Ic ligt met 14 slangetjes aan je lichaam.quote:Op dinsdag 6 september 2022 22:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dus ik ben gister in je doppelganger zijn holletje geweest
Hij leek wel als twee druppels water op je!quote:Op dinsdag 6 september 2022 22:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk het aangezien je niet op de Ic ligt met 14 slangetjes aan je lichaam.
Dan is het hij wiens naam wij niet noemen.quote:Op dinsdag 6 september 2022 22:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hij leek wel als twee druppels water op je!
Dat zullen we dan maar geheim houdenquote:Op dinsdag 6 september 2022 22:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan is het hij wiens naam wij niet noemen.
En hard was iequote:Op woensdag 7 september 2022 10:33 schreef DerRabbit het volgende:
Ah, daar is de harde kern van VIVSC
quote:
Je hebt weer heldendaden verricht?quote:
We hebben hier geen hooligans. Alleen lieve mensjesquote:
quote:Op woensdag 7 september 2022 11:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
We hebben hier geen hooligans. Alleen lieve mensjes
Onzin, we hebben hier lieve maar keiharde hooligansquote:Op woensdag 7 september 2022 11:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Goh.quote:Op woensdag 7 september 2022 11:16 schreef greysbones het volgende:
@:Haags
hoe hard worden we genaaid?
[ twitter ]
Hooligan, presentquote:Op woensdag 7 september 2022 11:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
nou ja zeg. had ik niet verwacht van jouquote:
quote:Op woensdag 7 september 2022 12:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
nou ja zeg. had ik niet verwacht van jou
Ijsdraakje staat eerste rangquote:Op woensdag 7 september 2022 12:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
nou ja zeg. had ik niet verwacht van jou
dit konijn weetquote:Op woensdag 7 september 2022 10:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[..]
Je hebt weer heldendaden verricht?
En Haags.quote:Op woensdag 7 september 2022 11:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh ja die ookquote:
je schrijft VOCHTIG POESJE verkeerdquote:
hannahquote:Op woensdag 7 september 2022 15:24 schreef FranticDJ het volgende:
@:greysbones eigenlijk is die Hannah met de dikke tieten ook een manipulatief kakwijf.
1e seizoen below deckquote:Op woensdag 7 september 2022 15:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
hannah
ehhh help me even
kwarktas?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |