Ik chill 'm naast het zwembad.quote:Op maandag 5 september 2022 13:48 schreef FranticDJ het volgende:
Voor een ieder die wil buitenspelen: ik ga naar de schommel
ik zal naar je zwaaienquote:Op maandag 5 september 2022 13:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik chill 'm naast het zwembad.
Heb je genoeg gewipt dat je voor de schommel gaat?quote:Op maandag 5 september 2022 13:48 schreef FranticDJ het volgende:
Voor het eerst sinds ik hier woon meldt de thermostaat 27 graden en daarbovenop heb ik betrekkelijk weinig slaap gehad dit weekend.quote:
Nooit genoegquote:Op maandag 5 september 2022 14:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je genoeg gewipt dat je voor de schommel gaat?
Wel niet tijdens je heldendaden mag ik hopen.quote:
Als afwisseling voor de seksschommel in de kelder van @Haagsquote:Op maandag 5 september 2022 13:48 schreef FranticDJ het volgende:
Net als ik niet goed geworden van de hitte.quote:Op maandag 5 september 2022 16:21 schreef greysbones het volgende:
Henk heeft te lang in de zon gezeten vandaag
Zet die airco dan gewoon aan,quote:Op maandag 5 september 2022 16:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Net als ik niet goed geworden van de hitte.
Over een maand in het nieuws: recordwinst voor Vattenfallquote:Op maandag 5 september 2022 16:55 schreef Haags het volgende:
Vattenfall gooit zijn prijzen per 1 okt even met 35% omhoog.
Wat een tering boeven zijn het ook.
Het wordt echt tijd voor massale demonstraties.
Maar echt.quote:Op maandag 5 september 2022 16:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Over een maand in het nieuws: recordwinst voor Vattenfall
Ik hoop rond oktober of november wel 200% gestegen te zijnquote:Op maandag 5 september 2022 16:56 schreef Haags het volgende:
[..]
Maar echt.
Idioterie dit. Stijgen de lonen ook even 35% mee of wat?
Kaag en Rutte doen niets meer in 2022. U kunt de tering genieten.quote:Op maandag 5 september 2022 16:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik hoop rond oktober of november wel 200% gestegen te zijn
Las vanmorgen dat er weer 30% bij opkomt, deze verhoging van oktober had ik vorige week al binnenquote:Op maandag 5 september 2022 16:55 schreef Haags het volgende:
Vattenfall gooit zijn prijzen per 1 okt even met 35% omhoog.
Wat een tering boeven zijn het ook.
Het wordt echt tijd voor massale demonstraties.
Gewoon betalen. Termijn verlagen? ho ho nee nee daar doen wij niet aan. Betalen zal je!quote:Op maandag 5 september 2022 16:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Las vanmorgen dat er weer 30% bij opkomt, deze verhoging van oktober had ik vorige week al binnen
Zit er wel heel dik in dat ik 3x zo veel ga verdienen tegen de tijd dat mijn energiecontract afloopt, dus ze kunnen de tering krijgenquote:Op maandag 5 september 2022 16:58 schreef Haags het volgende:
[..]
Kaag en Rutte doen niets meer in 2022. U kunt de tering genieten.
doe je goedquote:Op maandag 5 september 2022 17:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zit er wel heel dik in dat ik 3x zo veel ga verdienen tegen de tijd dat mijn energiecontract afloopt, dus ze kunnen de tering krijgen
Hoe langer ik de salarisonderhandelingen uit kan stellen, hoe beterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |