quote:Op maandag 5 september 2022 16:10 schreef PS. het volgende:
Tering, kan het hier echt alleen nog maar gaan over hoe kut Mercedes en de Britten zijn? Of kan er ook nog gewoon wat genoten worden van de winst van Max?
Slecht nieuws zorgt nu eenmaal altijd voor meer gesprekstof dan goed nieuws.quote:Op maandag 5 september 2022 16:10 schreef PS. het volgende:
Tering, kan het hier echt alleen nog maar gaan over hoe kut Mercedes en de Britten zijn? Of kan er ook nog gewoon wat genoten worden van de winst van Max?
Uitgestorven topic genot terwijl het halve internet de Britten aan het uitlachen is.quote:Op maandag 5 september 2022 16:10 schreef PS. het volgende:
Ja beetje jammer, begin dan gewoon met de voorbeschouwing van Monza, al zal dat niet heel anders zijn.quote:Op maandag 5 september 2022 16:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Uitgestorven topic genot terwijl het halve internet de Britten aan het uitlachen is.
Uitgestorven topic terwijl het halve internet het nog over Zandvoort heeftquote:Op maandag 5 september 2022 16:34 schreef PS. het volgende:
[..]
Ja beetje jammer, begin dan gewoon met de voorbeschouwing van Monza, al zal dat niet heel anders zijn.
Oh, leuk. Misschien kunnen we dan (afgezien van de complottheorieën) uitvoerig gaan praten over hoe wij in het buiteland bekeken worden. Daar zijn we altijd zo goed in.quote:Op maandag 5 september 2022 16:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Uitgestorven topic terwijl het halve internet het nog over Zandvoort heeft
In de Alpine ging het ook niet geweldig..quote:Op maandag 5 september 2022 15:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt me ook niet. Meest logische zou terug naar Alpine zijn, denk ik. Of anders misschien naar Haas. Maar ik weet niet of het erin zit, hoor. Ik denk eigenlijk dat-ie gewoon exit F1 is.
Niemand vind het leuk om z'n ongelijk toe te geven, dus niemand heeft het over het feit dat Zandvoort zowaar een goede race heeft voortgebracht terwijl iedereen bleef roepen dat het een optocht zou worden.quote:Op maandag 5 september 2022 16:42 schreef Sked het volgende:
[..]
Oh, leuk. Misschien kunnen we dan (afgezien van de complottheorieën) uitvoerig gaan praten over hoe wij in het buiteland bekeken worden. Daar zijn we altijd zo goed in.
Dat viel toch best mee?quote:Op maandag 5 september 2022 16:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
In de Alpine ging het ook niet geweldig..
In mijn herinnering toen al geen schim meer van hoe hij bij RBR reed. En niet overtuigend beter dan zijn teamgenoot.quote:
Muah. Vernietigde Sainz niet zoals verwacht, maar Sainz was nou ook niet bepaald de betere van de twee.quote:Op maandag 5 september 2022 16:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
In mijn herinnering toen al geen schim meer van hoe hij bij RBR reed. En niet overtuigend beter dan zijn teamgenoot.
Maar misschien overschaduwd/vertroebelt zijn huidige performance in de McLaren mijn herinnering.
Bij Renault heeft Ricciardo het altijd veel beter dan z'n teamgenoot (eerst Hulkenberg, later Ocon) gedaan. Natuurlijk scoorde hij geen punten zoals-ie bij RBR deed, maar dat heb je nou eenmaal bij een team in de midfield.quote:Op maandag 5 september 2022 16:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
In mijn herinnering toen al geen schim meer van hoe hij bij RBR reed. En niet overtuigend beter dan zijn teamgenoot.
Maar misschien overschaduwd/vertroebelt zijn huidige performance in de McLaren mijn herinnering.
quote:Op maandag 5 september 2022 16:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik vraag me wel af of ze niet gewoon in de data kunnen zien of zo’n differentieel functioneert of kapot is. Want om Tsunoda na die stop nog een keer naar buiten te sturen wetend dat de diff stuk was op zich niet zonder risico.
Dat interesseert me niet zoveel, Verstappen heeft hem niet nodig voor dat inzicht. Wat mij stoort is dat hij wel de gave van analyse heeft, maar niet werkelijk analyseert maar daarin cherrypickt voor zijn chauvinistisch gelul. Dat vind ik valser dan gewoon chauvinistisch geblaat.quote:Op maandag 5 september 2022 14:11 schreef Perox het volgende:
[..]
Ja daar moet je dus even doorheen kijken, en dan heb je er wel wat aan vaak. Soms irriteer ik me ook mateloos eraan dan skip ik de rest gewoon. Maar volgens mij is hij juist langzaam de Engelse wereld (en misschien zichzelf ook) aan het voorbereiden op het feit dat Verstappen een buitengewone coureur is.
Maar hij heeft datzelfde hoopvolle over zich dat het goed gaat komen met Mercedes en Hamilton. Die gedachte deel ik niet echt, Mercedes heeft een auto die het op sommige circuits aardig kan doen maar op de meeste circuits gewoon niet mee kan komen. De hoeveelheid punten die ze hebben is meer een brevet van onvermogen voor Ferrari.
Lewis had weer Abu Dhabi flashbacksquote:Op maandag 5 september 2022 18:34 schreef wdn het volgende:
Ik was gedwongen om Viaplay te kijken. Wat een ramp zeg. Beeld liep op een gegeven moment 7 rondjes achter.
Toen toch maar zelf via een telefoon gekeken![]()
Die start van Max bij einde gele vlag ... wow. Hij liet een 1/2 meter ruimte ofzo op de startlijn. Wat was dat goed ze.
Niet teruggelezen hier maar ik had Lewis ook laten pitten. Ik denk dat hij dan wel op het podium was gekomen. 2 of 3 samen met Russel.
Hij zegt ook niet dat het goed is, maar verreweg het beste.quote:Op maandag 5 september 2022 12:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]![]()
![]()
Crofty was verdomme de enige persoon in de hele wereld die dacht dat Mercedes wel even ging winnen. Zelfs nadat Russell zijn teamgenoot had ingehaald dacht ie dat het gat naar Verstappen wel snel kleiner ging worden. Ondertussen wist elke rekenende fan al voor de allereerste SC dat de kans vrij klein was dat Verstappen de race niet ging winnen, RB gaat echt niet een gratis stop (met dank aan Vettel) laten varen als ze niet heel veel vertrouwen hebben in hun eigen pace.
Snap dat het niveau hoog is als je van Viaplay komt of basis Engels niet beheerst, maar goed is het totaal niet.
Vervelend dat AlphaTauri zich geroepen voelt om te reageren. Negeren is beter. Hierop ingaan heeft toch geen enkele zin. Figuren die dit soort onzin geloven en verspreiden zul je nooit overtuigen.quote:
Niets over gelezen, maar met Monza voor de deur op zich niet raar; Merc en Ferrari die zich richten op de huidige pace en dan uit de hoge hoed wat extra topsnelheid kunnen neerzetten..quote:Op maandag 5 september 2022 21:21 schreef Predator40 het volgende:
er gaan geruchten dat ze de motor van max gewoon een paar standjes lager hadden staan tijdens de race.......
iemand ook iets over gehoord/gelezen ?
Niets gehoord of gelezen maar als ze de extra pk's hebben liggen is het slim om die niet meteen op tafel te smijten. Maar geruchten zijn geruchten. Het ken ook van feesboek komme.quote:Op maandag 5 september 2022 21:21 schreef Predator40 het volgende:
er gaan geruchten dat ze de motor van max gewoon een paar standjes lager hadden staan tijdens de race.......
iemand ook iets over gehoord/gelezen ?
Oude Hockenheim.. dat was een race met 12 DRS-zones gewordenquote:Op maandag 5 september 2022 14:09 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Pa Jos reed in 2000/1 372 en volgens mij staat de all time top op 384 ofso daar als ik me niet vergis.
Vind dat altijd wel een leuk vergelijk en ook jammer dat het oude Hockenheim gesloopt is. Echt echt hard.
Dat komt waarschijnlijk uit deze videoquote:Op maandag 5 september 2022 21:49 schreef Kickinalfa het volgende:
Ik word echt kotsmisselijk van de statement van Mercedes over Hannah terwijl nota bene toto zelf speculeert over "crashgate" bij Yuki.
https://gp33.nl/toto-wolf(...)n-naar-tsunoda-gate/quote:Op maandag 5 september 2022 22:00 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat komt waarschijnlijk uit deze video
Wolff speculeert niet, de interviewers wel alleen Wolff reageert daar niet op. De diverse sites zijn zoals gewoonlijk weer gaan lopen met de waarheid
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |