TAVERNIER TAVERNIER TAVERNIER TAVERNIER TAVERNIER TAVERNIERquote:Op woensdag 7 september 2022 18:56 schreef PowerLoungen het volgende:
De beste speler van de Rangers gooit een ingooi over de zijlijn
Ik heb er geen last van. Ik ben daartegen gevaccineerdquote:Op woensdag 7 september 2022 18:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Je zou maar DE man met megafoon in de ArenA zijn.
Wel een mooi verhaal voor morgen op de sociale werkplaatsquote:Op woensdag 7 september 2022 18:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Je zou maar DE man met megafoon in de ArenA zijn.
Dan schud ik je de hand.quote:Op woensdag 7 september 2022 18:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik heb er geen last van. Ik ben daartegen gevaccineerd
Had eigenlijk over Tillman moeten gaanquote:Op woensdag 7 september 2022 18:58 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
TAVERNIER TAVERNIER TAVERNIER TAVERNIER TAVERNIER TAVERNIER
Zo ging de voorbeschouwing zo’n beetje.
AED godquote:Op woensdag 7 september 2022 19:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Had eigenlijk over Tillman moeten gaan
Verder sjokt Blind weer
Het wordt heel interessant of Daley geslachtofferd gaat worden als Wijndal weer fit isquote:Op woensdag 7 september 2022 19:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Had eigenlijk over Tillman moeten gaan
Verder sjokt Blind weer
Gewoon Aziatische chickquote:Op woensdag 7 september 2022 19:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dit zo'n vampiertje waar ik over gehoord heb?
Ik denk dat Blind geen fijne jongen is als die moet gaan bankenquote:Op woensdag 7 september 2022 19:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het wordt heel interessant of Daley geslachtofferd gaat worden als Wijndal weer fit is
Dat weet ik wel zeker, dus ik denk dat Scheuder telkens ergens gaat lopen schuiven om Blind maar te laten spelenquote:Op woensdag 7 september 2022 19:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik denk dat Blind geen fijne jongen is als die moet gaan banken
Kus mijn pener NUquote:Op woensdag 7 september 2022 19:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Alvarez kust NIET het logo.
Ik proef onvrede.
Wedstrijd van het jaar.quote:Op woensdag 7 september 2022 19:03 schreef Coco het volgende:
Rangers zitten nog met hun gedachten bij PSV.
Ik ben in gedachten bij jou Coco van flikkerstein genotquote:Op woensdag 7 september 2022 19:03 schreef Coco het volgende:
Rangers zitten nog met hun gedachten bij PSV.
Papa zal er ook wel druk op gooien wat Schreuder dan uit laat lekkengenotquote:Op woensdag 7 september 2022 19:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker, dus ik denk dat Scheuder telkens ergens gaat lopen schuiven om Blind maar te laten spelen
Wel lekker gecashtquote:
quote:Op woensdag 7 september 2022 19:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik ben in gedachten bij jou Coco van flikkerstein genot
Of hij gaat in de winter naar Antwerp ofzoquote:Op woensdag 7 september 2022 19:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Papa zal er ook wel druk op gooien wat Schreuder dan uit laat lekkengenot
Mogen blij zijn om 3e te worden.quote:Op woensdag 7 september 2022 19:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
PSV is dus geen kampioenskandidaat.
Het gaat tussen Ajax en Feyenoordquote:Op woensdag 7 september 2022 19:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
PSV is dus geen kampioenskandidaat.
Denken dat Ajax concurrentie heeft in Nederlandquote:Op woensdag 7 september 2022 19:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het gaat tussen Ajax en Feyenoord
Amstel biertje. Persoonlijke bonus vandaar.quote:Op woensdag 7 september 2022 19:06 schreef Coco het volgende:
Over ballen likken gesproken.
Wat drinken jullie bij deze wedstrijd?
Ik drink nu wortelsap.quote:Op woensdag 7 september 2022 19:06 schreef Coco het volgende:
Oké broer konijn.quote:Op woensdag 7 september 2022 19:07 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik drink nu wortelsap.
@:Kingroland
Cola. Dikke zeug had weer kapsalon lopen bestellen en cola was nog over genotquote:Op woensdag 7 september 2022 19:06 schreef Coco het volgende:
Soyboyquote:Op woensdag 7 september 2022 19:07 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik drink nu wortelsap.
Niks mis mee om gay te zijn hoor.quote:Op woensdag 7 september 2022 19:07 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik drink nu wortelsap.
Dit kan ik beamenquote:
Denk het wel, dit is gespeeldquote:Op woensdag 7 september 2022 19:08 schreef Coco het volgende:
@:Fosive schakelt over een klein half uurtje naar first dates.
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |