Rangers kan er geen reet van. Oprollen die Schottenquote:Op woensdag 7 september 2022 18:03 schreef Bugno3 het volgende:
Denk Kudus op 10, Tadic spits en Bergosso op rechts.
Mijn aanname is dat het Schotse centrum redelijk klassiek en statisch is. Dus met veel wisselingen wordt het voor hun een drama. Wat Wiges zegt dus.quote:Op woensdag 7 september 2022 18:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kudus staat gewoon in de spits, mark my words.
Ja ze zullen wel veel rouleren inderdaad maar Kudus staat in principe in de spits, zoals in de voorbereiding, is mijn verwachting.quote:Op woensdag 7 september 2022 18:06 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Mijn aanname is dat het Schotse centrum redelijk klassiek en statisch is. Dus met veel wisselingen wordt het voor hun een drama. Wat Wiges zegt dus.
ik zit gewoon thuisquote:Op woensdag 7 september 2022 17:58 schreef KingRoland het volgende:
Metro beweegt ook
@:karina @:tarado
Liverpool overrated in deze poule in ieder gevalquote:Op woensdag 7 september 2022 18:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
En toch vind ik het ook geen bijzonder elftal voor de CL, maar ik laat me graag verrassen.
Vanavond moet wel lukken en in de EL moet het wel meekomen
Waar is Brobbeyquote:Op woensdag 7 september 2022 17:29 schreef maxi-mus het volgende:
Pasveer, Rensch, Timber, Bassey, Blind, Álvarez, Taylor, Berghuis, Tadic, Kudus en Bergwijn.
meh
Zeker ouwe reusquote:Op woensdag 7 september 2022 18:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Bestaat dat nog, smarties? Of M&M's?
Gage?quote:Op woensdag 7 september 2022 18:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou het gage van analist bij RTL7 30 frikandellen per uitzending zijn ofzo? Jeetje.
Niks mis mee. Lekker frituren ventjequote:Op woensdag 7 september 2022 18:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou het gage van analist bij RTL7 30 frikandellen per uitzending zijn ofzo? Jeetje.
Het salaris, is het dan wel duidelijk?quote:
Ja, dankjewelquote:Op woensdag 7 september 2022 18:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het salaris, is het dan wel duidelijk?
Zullen het binnenkort met 15 moeten doen.quote:Op woensdag 7 september 2022 18:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
nou die zijn denk ik wel duur tegenwoordig.quote:Op woensdag 7 september 2022 18:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Komen ook uit Oekraïne hequote:Op woensdag 7 september 2022 18:36 schreef Karina het volgende:
[..]
nou die zijn denk ik wel duur tegenwoordig.
Slachtafval is wel het laatste wat in prijs gaat stijgen.quote:Op woensdag 7 september 2022 18:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk omdat er daar twee achterin staan die net zo sterk zijn.quote:Op woensdag 7 september 2022 18:34 schreef KingRoland het volgende:
Waarom zet je Brobbey niet in de basis achterlijke debiel
Als ik die drie naast elkaar zie snap ik wel waar de frikandelschaarste vandaan komt.quote:Op woensdag 7 september 2022 18:36 schreef Karina het volgende:
[..]
nou als er geen boeren en koeien meer zijn straks!quote:Op woensdag 7 september 2022 18:37 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Slachtafval is wel het laatste wat in prijs gaat stijgen.
Waarom geen brobbeastquote:Op woensdag 7 september 2022 18:43 schreef koffiekoekjes het volgende:
Kudus in de spits
MOTIE VAN WANTROUWEN JEGENS BROBBEY
Moge de beste winnenquote:Op woensdag 7 september 2022 18:44 schreef peaceman het volgende:
Laten we hopen op een mooie wedstrijd met dito resultaat!
LALALALALAquote:Op woensdag 7 september 2022 18:45 schreef Van_Poppel het volgende:
Idioot met megafoon is ook weer aanwezig
Op de trein zetten. (vóór vrijdag)quote:Op woensdag 7 september 2022 18:45 schreef Van_Poppel het volgende:
Idioot met megafoon is ook weer aanwezig
Oh, graag ons op de hoogte houden over wat nog meer opvaltquote:
het valt me op dat je nogal bijdehand doet.quote:Op woensdag 7 september 2022 18:48 schreef Coco het volgende:
[..]
Oh, graag ons op de hoogte houden over wat nog meer opvalt
Karina!!quote:
2-1 denk ik.quote:Op woensdag 7 september 2022 18:49 schreef wdn het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Karina!!
Wat denk je? 2-0?
quote:
Erg defensief vooral en angstig dat je negatief was over kaalheid.quote:Op woensdag 7 september 2022 18:49 schreef Karina het volgende:
[..]
het valt me op dat je nogal bijdehand doet.
nou je het zegt, hij voelde zich aangesproken zeker.quote:Op woensdag 7 september 2022 18:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Erg defensief vooral en angstig dat je negatief was over kaalheid.
Ik bespeur inham schaamte
Met dit soort tweets ben je echt af en zou op Trump zijn social mediaplatform gelijk staat aan een ban.quote:
Schaamhaar is zo 2000quote:Op woensdag 7 september 2022 18:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Erg defensief vooral en angstig dat je negatief was over kaalheid.
Ik bespeur inham schaamte
Timbergodquote:
Is het weer stil in de ArenA ja?quote:
Hier had ook PSV... nouja niet dus, want dat mag niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |