Het is maar net wat je wil zien. En de Hamilton-fans zien juist dat.quote:Op zondag 4 september 2022 23:19 schreef DumpTruck het volgende:
Dat het een complot van AT/Rb zou zijn is vooral onzin omdat ze dan wel heel opmerkelijke tactiek om de kaart proberen door te steken. IPV Yuki hem gewoon lekker in de berm te laten zetten gaan ze kloten met een DNF/niet DNF, een riem half uit doen, een heel circus in de pit en hem dan alsnog laten stoppen.
1 vraag. Naast de pitexit is een doorgang voor een gestopte auto. Waarom stopte hij daar niet en rijdt hij eerst door half sector 1 heen?quote:Op zondag 4 september 2022 23:19 schreef DumpTruck het volgende:
Dat het een complot van AT/Rb zou zijn is vooral onzin omdat ze dan wel heel opmerkelijke tactiek om de kaart proberen door te steken. IPV Yuki hem gewoon lekker in de berm te laten zetten gaan ze kloten met een DNF/niet DNF, een riem half uit doen, een heel circus in de pit en hem dan alsnog laten stoppen.
Omdat hij het misschien toen pas merkte?quote:Op zondag 4 september 2022 23:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
1 vraag. Naast de pitexit is een doorgang voor een auto gestopte. Waarom stopte hij daar niet en rijdt hij eerst door half sector 1 heen?
Zeker dat klopt, maar dat is dus volkomen tegenstrijdig met wat je eerst beweerde. Jij beweerde dat Hamilton die track position helemaal niet had, terwijl hij wel degelijk aan de leiding reed en Russell op dat moment op P2 reed (tot die wel stopte en terugviel naar P3).quote:Op zondag 4 september 2022 23:19 schreef -XOR- het volgende:
[..]
VER lag tot zijn pitstop tijdens de SC aan de leiding. HAM had tijdens de SC ook moeten pitten maar nam een risico dat verkeerd uitpakte, veel eenvoudiger kan ik het niet maken.
Nope, hij wist in de pitlane al dat hij de auto moest stoppenquote:Op zondag 4 september 2022 23:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Omdat hij het misschien toen pas merkte?
Waarom hebben we het hier überhaupt over? Niemand gelooft dit, zelfs Toto deed het af als een onzinverhaal.quote:Op zondag 4 september 2022 23:19 schreef DumpTruck het volgende:
quote:Op zondag 4 september 2022 23:26 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Zeker dat klopt, maar dat is dus volkomen tegenstrijdig met wat je eerst beweerde. Jij beweerde dat Hamilton die track position helemaal niet had, terwijl hij wel degelijk aan de leiding reed en Russell op dat moment op P2 reed (tot die wel stopte en terugviel naar P3).
Afijn, goed dat je inmiddels ook het licht gezien hebt.
Iemand blijft stellen dat Verstappen niet op koers was om te winnen voor de SC.quote:Op zondag 4 september 2022 23:14 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Wat lees je hier dan zoal voor ridicule dingen?
Die complottheorieën zijn natuurlijk wel belachelijk. Stel je voor dat dat de afgelopen jaren andersom was gebeurd. Hahaha!
Oh, stond dat ergens in een voorgaand deel of zo? Heb het hier nog niet gezien.quote:Op zondag 4 september 2022 23:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iemand blijft stellen dat Verstappen niet op koers was om te winnen voor de SC.
Weet Toto dit al?quote:Op zondag 4 september 2022 23:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
George nog maar 13 punten van Charles verwijderd… wow! Wat een performance levert George toch ook. Fantastisch. Ik had het vertrouwen in hem aan het begin van het seizoen en dat hij ook nog levert is echt top. Grote klasse.
Ik denk dat die dat wel in de gaten houdt. P2 is on voor George! Wordt een mooie slotfase van het seizoen.quote:
Je begint te klinken als Eddy Wally.quote:Op zondag 4 september 2022 23:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
George nog maar 13 punten van Charles verwijderd… wow! Wat een performance levert George toch ook. Fantastisch. Ik had het vertrouwen in hem aan het begin van het seizoen en dat hij ook nog levert is echt top. Grote klasse.
Je weet dat hij op dit moment nog denkt dat Mercedes 1 coureur heeft en eentje die onzichtbaar is?quote:Op maandag 5 september 2022 00:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik denk dat die dat wel in de gaten houdt. P2 is on voor George! Wordt een mooie slotfase van het seizoen.
Toto zit zo diep in Hamilton, die hoort niets.quote:
Als ik de YouTube comments van buitenlanders zo lees was dit een van de mooiste versies ooit.quote:Op zondag 4 september 2022 22:43 schreef Nattekat het volgende:
Oh, het volkslied is ook goed verkracht...
En tien in één seizoen met nog 7 te gaan. Het record staat op 13 in één seizoen (Schumacher en Vettel).quote:Op zondag 4 september 2022 23:18 schreef PzKpfw het volgende:
En zo staat Verstappen ondertussen al op 30 GP overwinningen. Zo onderhand zijn dat toch al serieuze cijfers.
Wat mij betreft alleen Schumacher.quote:Op maandag 5 september 2022 06:58 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
En tien in één seizoen met nog 7 te gaan. Het record staat op 13 in één seizoen (Schumacher en Vettel).
Ik ben zeker wel Schumacher-fan, maar als Max 13 races of meer wint, gaat dat gewoon de boeken in. Als jij of iemand anders daar een percentage aan wil hangen, dan mag dat natuurlijk.quote:Op maandag 5 september 2022 07:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wat mij betreft alleen Schumacher.
Die deed het in 18 races. Vettel in 19.
Dus als Max dat wil evenaren moet ie de volgende drie winnen, anders heeft hij er ook meer races voor nodig gehad. Of hij mag er 1 missen maar dan moet ie alle andere races dit seizoen winnen. Anders is het percentage van Schumacher beter.
En ik ben zeker geen Schumacher fan, maar je moet het wel eerlijk vergelijken.
En als je een F1 coureur bent geweest ben je automatisch een goede commentator of analist?quote:Op zondag 4 september 2022 22:29 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Sky heeft met afstand het beste commentaar, de beste voorbeschouwing en zeer zeker de allerbeste nabeschouwing.
Ik heb dit weekend voor de verandering (na de kwalificatie) eens gekeken naar een nabeschouwing van F1TV - wat een aanfluiting is dat. Vier irrelevante figuren die een kwartier lang met elkaar staan te kletsen, terwijl je bij Sky ondertussen iedereen ziet langskomen: Wolf, Horner, Binotto, de coureurs, Sky heeft ze allemaal.
Sky heeft ook veruit het meest deskundige, grootste en meest ervaren team, dus de vergelijking is wellicht niet helemaal eerlijk. Op Sky zijn, behalve Crofty, eigenlijk alle commentatoren zelf op z'n minst F1-coureur geweest, waarvan diverse wereldkampioen. Kom daar maar eens om op andere kanalen.
Ik ben alles behalve een Mercedes fan, integendeel, maar hier valt niet zo veel op af te dingen.quote:Op zondag 4 september 2022 23:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
Het is nou eenmaal makkelijker om 13 overwinningen te halen in 22 races dan in 18.quote:Op maandag 5 september 2022 07:52 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ik ben zeker wel Schumacher-fan, maar als Max 13 races of meer wint, gaat dat gewoon de boeken in. Als jij of iemand anders daar een percentage aan wil hangen, dan mag dat natuurlijk.
'De beste' kun je niet stellen. Wel het meest succesvol.quote:Op maandag 5 september 2022 08:02 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het is nou eenmaal makkelijker om 13 overwinningen te halen in 22 races dan in 18.
Overigens is Ascari de beste op percentage met 6 uit 8.
Klopt, ik bedoel ook "het beste resultaat"quote:Op maandag 5 september 2022 08:10 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
'De beste' kun je niet stellen. Wel het meest succesvol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |