abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 september 2022 @ 22:23:13 #151
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_206035647
Hier in de buurt is de Vomar de enige winkel met deze belofte en het is me al een paar keer overkomen dat ik de 5e of 6e wachtende ben met twee kassa's open, maar het personeel is daar zo ongeīnteresseerd en bot dat ik niet het idee heb dat ze de moeite gaan nemen om de camerabeelden terug te kijken of überhaupt de discussie aan willen gaan. Maar misschien maar eens proberen.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_206035792
Kacheltje uit gehad vandaag, weer 80 euro verdiend. 🙂
pi_206035871
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 20:49 schreef quirina het volgende:
Ja maar dan hebben ze toch vaak een smoes. Kassa in storing, pauzes die gehouden moeten worden.
Ja, of het geldt niet want ‘we waren net bezig om een nieuwe kassa te openen meneer’. Dat brengt echt het slechtste in mij naar boven, ik blijf dan net zolang zaniken en om de manager vragen tot ik het gratis krijg :')

Fucking gęnant als je even uitzoomt, want ik ben een volwassen vent die dan om 12 euro staat te discussiëren met een meisje die het ook alleen maar als bijbaantje heeft. Maar ik kan me dan echt niet beheersen. Beloof het dan gewoon niet.
pi_206036343
Ik beroep me er nooit op, maar toen ik het wel een keer derd was er net een kassa gesloten kennelijk. Twee kassa's open met elk 7a 8 klanten ofzo in de rij. En bij een derde kassa werdde lopende band schoongemaakt door ongetwijfeld een caissičre .

Die heb ik erop aangesproken. En daarna heb ik mn gsm gepakt, het telefoonnummer van het filiaal opgezocht en maar de servicebalie gebeld :+

Resultaat: er wefd aangegeven dat de regel afgeschaft was, er geen kassičres waren en dus afgepoederd..

Ach , ik had met 50ct maar ik had wrl zoiets van 'haal Jumbo van de pui af als je je niet aan je eigen zekerheden wil houden!.

Kort erna ging er een derde kassa open.

Ik maak vaak gebruik van de zekerheden, maar nooit van de kpr'vlot winkelen'-garantie. Wel van afwijkende prijs en versgarantie.
pi_206036352
Oh, hoe er rekening mee dat niet elke medewerker de camerabeelden mag bekijken. Dat kan reden zijn dat je niet gelijk je boodschappen gratis meekrijgt maar ze het na zullen kijken op een later moment.

Dat is niet direct afpoederen, maar regeltjes van hogerhand.

Zelf even de gsm erbij pakken en beelden maken kan helpen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Inbox op 20-09-2022 20:15:16 ]
pi_206036792
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 20:16 schreef Näsenbar het volgende:

[..]
Voor de mensen die op deze manier gratis boodschappen hebben gekregen, sta je dan aan het einde van de rij te schreeuwen dat je de vierde bent?
Meestal gaat dat met een hint geven en camerabeelden inderdaad. Maar een keer riep ik het wel en toen bleek ik de vierde te zijn, maar de gene die afrekent telt niet, je bent de vijfde in de rij maar de vierde wachtende, dan pas krijg je de boodschappen, er is altijd wat. Maar goed het is me toch een paar keer gelukt.. :D
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
pi_206036797
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 22:36 schreef G3rtonimo het volgende:
Kacheltje uit gehad vandaag, weer 80 euro verdiend. 🙂
_O_

Die heb ik bijna het hele jaar uit gehad (op 15 gr.) en krijg 350 euro terug! :D
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
  dinsdag 20 september 2022 @ 09:08:05 #158
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_206037454
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 15:34 schreef quirina het volgende:
En koop gewoon groenten en fruit die ongesneden zijn, je hebt meer spul voor je geld en messen heb je thuis om te snijden. Schil zelf je aardappels, haal zelf je boontjes af, hak zelf je worteltjes en uien voor de hutspot. Scheelt allemaal geld.
Aardappels uien wortels en zo meer rechtstreeks bij de boer kopen scheelt ook geld, of bij de Turk.
En eet volgens de seizoenen,
Eens in de maand ofzo eten wij stamppot. Dan kan ik beter een zakje geschilde aardappelen kopen dan een zak piepers waarvan ik de helft na 3 weken kan weg gooien.
  dinsdag 20 september 2022 @ 09:26:01 #159
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_206037602
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 09:08 schreef Fietsertje70 het volgende:

[..]
Eens in de maand ofzo eten wij stamppot. Dan kan ik beter een zakje geschilde aardappelen kopen dan een zak piepers waarvan ik de helft na 3 weken kan weg gooien.
Als je zuinig wilt zijn, koop je gewoon die zak aardappels en dan eet je wat vaker aardappels.
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator dinsdag 20 september 2022 @ 09:28:14 #160
382129 crew  Donna
pi_206037628
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2022 09:26 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Als je zuinig wilt zijn, koop je gewoon die zak aardappels en dan eet je wat vaker aardappels.
Ja of je maakt voor een weeshuis aan stamppot en stopt de rest in de vriezer.
pi_206037724
Aardappels is ook gewoon weer aanwennen. Je kan er zoveel mee. Een zak piepers in huis betekent niet elke dag gekookte aardappels: puree, oven, koken, bakken, etc je kan er zoveel mee. Echt lekker. Combineren met van alles en nog wat!

En het heeft meer smaak dan rijst of pasta. Ook lekker, maar ik wissel graag af. De ene keer koop ik een goedkope grote doos rijst, dan weer een zak aardappels of een grote zak pasta. Alleen op rijst/pasta/etc raak ik uitgekeken en aardappels niet
pi_206037740
Ik hoef trouwens minder bizar te bezuinigen dan ik eerst dag. Ik dacht dat ik veel aan energie meost gaan betalen, maar dat bedrag is omlaag aangepast en ik heb veel geld terug gekregen *O* Dus afgelopen winter ben ik zuunig genoeg geweest en daar ben ik trots op! Ik voelde me niet koud of armoedig, maar als ik zo zuunig blijf komt het wel goed.
pi_206037764
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 09:28 schreef Donna het volgende:

[..]
Ja of je maakt voor een weeshuis aan stamppot en stopt de rest in de vriezer.
Is dat lekker? Ik kook eigenlijk altijd mijn gerechten dat ik er twee dagen van kan eten. Bijv. maandag pasta, dinsdag nasi, woensdag weer de pasta en dan donderdag de nasi. Soms heb je er gewoon geen zin in en dan zou invriezen een uitkomst kunnen bieden. Echter heb ik niet altijd goede ervaringen met ingevroren producten. Zo vind ik pastasaus gewoon niet zo lekker en maak ik het dan liever weer vers.
pi_206037818
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 09:41 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]
Is dat lekker? Ik kook eigenlijk altijd mijn gerechten dat ik er twee dagen van kan eten. Bijv. maandag pasta, dinsdag nasi, woensdag weer de pasta en dan donderdag de nasi. Soms heb je er gewoon geen zin in en dan zou invriezen een uitkomst kunnen bieden. Echter heb ik niet altijd goede ervaringen met ingevroren producten. Zo vind ik pastasaus gewoon niet zo lekker en maak ik het dan liever weer vers.
Stamppot andijvie invriezen is niet een heel goed idee. Hutspot vind ik zelf meh dus dat maak ik nooit maar stamppot zuurkool en boerenkool invriezen en dan opbakken gaat dikke prima. :Y
Sterkheidsbaas van alles.
pi_206037824
Zet de aardappels op een koele plek dan houden ze het veel langer dan 3 weken.
pi_206037867
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 september 2022 09:45 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Stamppot andijvie invriezen is niet een heel goed idee. Hutspot vind ik zelf meh dus dat maak ik nooit maar stamppot zuurkool en boerenkool invriezen en dan opbakken gaat dikke prima. :Y
Tof, ga ik proberen!
pi_206037911
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 09:41 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]
Als je pastasaus al niet kan waarderen uit de vriezer, dan zou ik aan andere gerechten maar gewoon niet beginnen. Pastasaus of curry of al die gestoofde sausachtige dingen zijn juist bij uitstek superfijn uit de vriezer. Bij alles met een aardappel, pasta of rijst er al in, merk je wel een beetje verschil.
pi_206037954
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2022 09:26 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Precies en dat hoeft ook niet eens alleen maar Hollandse pot te zijn. In de Indiase keuken worden ook aardappels gebruikt en daar zitten juist vaak ‘goedkope’ recepten tussen. Deze website heeft echt toffe recepten https://www.cookwithmanali.com/aloo-matar-tehri/
pi_206037972
Roti! Kan ook nog! Niet gezond, maar heel af en toe moet dat kunnen.

Trouwens, een doos linzen of bonen is ook een goedkope eiwittenbron. Ook perfect als gehakt in een recept moet. Ik gebruik dan standaard linzen. Lekker en goedkoop.
pi_206038206
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 09:54 schreef Myraela het volgende:

[..]
Als je pastasaus al niet kan waarderen uit de vriezer, dan zou ik aan andere gerechten maar gewoon niet beginnen. Pastasaus of curry of al die gestoofde sausachtige dingen zijn juist bij uitstek superfijn uit de vriezer. Bij alles met een aardappel, pasta of rijst er al in, merk je wel een beetje verschil.
Misschien ben ik te kritisch hoor maar ik vind de smaak gewoon altijd een beetje ‘off’ als de saus uit de vriezer komt. Kan ook gewenning of verwendheid zijn.
pi_206038259
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 september 2022 09:45 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Stamppot andijvie invriezen is niet een heel goed idee.
Ik vind dat best gaan, als je je maar niet instelt op knapperige andijvie na het ontdooien. Maar zompig heeft het ook wel wat.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_206038355
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2022 10:53 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik vind dat best gaan, als je je maar niet instelt op knapperige andijvie na het ontdooien. Maar zompig heeft het ook wel wat.
Ja daar ben ik het niet mee eens. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_206038362
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 september 2022 11:05 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ja daar ben ik het niet mee eens. :7
Ja dan heb je het verkeerd }:|
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  Moderator dinsdag 20 september 2022 @ 11:20:26 #174
382129 crew  Donna
pi_206038454
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 09:54 schreef Myraela het volgende:

[..]
Haha dit dacht ik eigenlijk ook.

Maar goed, ik ben wel voor; probeer het eens.
  dinsdag 20 september 2022 @ 11:24:34 #175
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_206038485
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 10:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Roti! Kan ook nog! Niet gezond, maar heel af en toe moet dat kunnen.

Trouwens, een doos linzen of bonen is ook een goedkope eiwittenbron. Ook perfect als gehakt in een recept moet. Ik gebruik dan standaard linzen. Lekker en goedkoop.
Je bedoelt gedroogd? Dat is hartstikke duur om die te koken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')