Dat denk ik ook.quote:Op zondag 4 september 2022 15:52 schreef super_tekkel het volgende:
Hamilton kan 'm wel eens gaan winnen zo.
Ja en? Voor Max boeit maar één ding en dat is voor Leclerc eindigen.quote:Op zondag 4 september 2022 15:46 schreef fietsie het volgende: Ergens vreet mijn gut-feeling dat HAM hier iets slims doet .
@Nattekat dit vind ik provocerendquote:Op zondag 4 september 2022 15:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAA GEORGE
GO FOR IT WOOOOOOOHOOOOOOOOOOOO
Alles is mogelijk.quote:Op zondag 4 september 2022 15:53 schreef Refragmental het volgende:
Waarom de fuck denken mensen dat Hamlap dit gaat winnen???
Schreeuw eens niet zo..quote:Op zondag 4 september 2022 15:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAA GEORGE
GO FOR IT WOOOOOOOHOOOOOOOOOOOO
Wie gaat er uit z’n plaat dan?quote:Op zondag 4 september 2022 15:53 schreef RamboDirk het volgende:
Wat een treurnis hier, helemaal uit je plaat gaan omdat iemand artificial via drs wordt ingehaald op het rechte stukarmoe.
Omdat Max nog moet stoppen en Hamilton (waarschijnlijk) nietquote:Op zondag 4 september 2022 15:53 schreef Refragmental het volgende:
@Nattekatquote:Op zondag 4 september 2022 15:53 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
@:Nattekat dit vind ik provocerend
![]()
Het WK is allang binnen. Het gaat hier voornamelijk om de GP winst.quote:Op zondag 4 september 2022 15:53 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja en? Voor Max boeit maar één ding en dat is voor Leclerc eindigen.
Omdat Verstappen nog een pitstop moet, en Ham niet.quote:Op zondag 4 september 2022 15:53 schreef Refragmental het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |