En het dartsen ook al. En de Spaanse kust. Die Engelsen haten ons echt.quote:Op zondag 4 september 2022 14:54 schreef TheVulture het volgende:
Wel bizar hoe Nederlandse fans het F!-circus hebben gekaapt
quote:Op zondag 4 september 2022 14:55 schreef heywoodu het volgende:
Gelukkig heeft niemand vanmorgen vroeg al die rode en blauwe vlaggetjes gewisseld.
quote:Op zondag 4 september 2022 14:55 schreef heywoodu het volgende:
Gelukkig heeft niemand vanmorgen vroeg al die rode en blauwe vlaggetjes gewisseld.
Piet Hein, onze grootste kaper.quote:Op zondag 4 september 2022 14:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We zijn in hart en ziel nog steeds kolonisten die kapen wat we leuk vinden
Je zou voor de lol eens foto's moeten zien achter de tribunes.quote:Op zondag 4 september 2022 14:54 schreef Gehrman het volgende:
Volgend jaar meer tribunes? Moet makkelijk kunnen.
Die Engelse hooligan was toch gearresteerd?quote:
Dit is pijnlijk jaquote:Op zondag 4 september 2022 14:56 schreef Ambrosius het volgende:
NOS loopt wel een dikke 15 seconden voor, je zou overwegen om daarom NOS te kijken..
Bestaan die tap fustjes eigenlijk nog bedenk ik ineens?quote:Op zondag 4 september 2022 14:55 schreef Droopie het volgende:
[..]
Je zou voor de lol eens foto's moeten zien achter de tribunes.
Volgens mij moet je om 11.00 al je bier halen, anders is het echt claustrofobisch druk.
quote:Op zondag 4 september 2022 14:56 schreef Karina het volgende:
[..]
dat kopt helemaal, de F1 boeit me totaal niet
Een heleboel boel max fans in blackface volgens Engelse twitteraars.quote:
Ja precies. Dan is Max sneller over de finishquote:Op zondag 4 september 2022 14:56 schreef Ambrosius het volgende:
NOS loopt wel een dikke 15 seconden voor, je zou overwegen om daarom NOS te kijken..
quote:
Kst, wegquote:Op zondag 4 september 2022 14:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat had ik al in de gaten door sommige reacties hier. Jammer idd.quote:Op zondag 4 september 2022 14:56 schreef Ambrosius het volgende:
Spoilers ahead !quote:Op zondag 4 september 2022 14:56 schreef Ambrosius het volgende:
Als er straks eentje de baan oprolt dan zou dat best kunnen.quote:Op zondag 4 september 2022 14:56 schreef Donna het volgende:
[..]
Bestaan die tap fustjes eigenlijk nog bedenk ik ineens?
Je bent wel eerlijkquote:Op zondag 4 september 2022 14:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Dikkequote:
zo vaak kijk ik daar nietquote:Op zondag 4 september 2022 14:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zie rammstein topic in subfourm muz
quote:Op zondag 4 september 2022 14:57 schreef Droopie het volgende:
[..]
Als er straks eentje de baan oprolt dan zou dat best kunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |