Die zit in zijn Griekse villa dik te wezen.quote:
Ziek thuis met een longontstekingquote:
Heeft die wel slim gepland zodat die dit kan ontlopenquote:
Op zijn buik?quote:Op zondag 4 september 2022 14:48 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ziek thuis met een longontsteking
Hij is ziekquote:Op zondag 4 september 2022 14:48 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Die zit in zijn Griekse villa dik te wezen.
Probeert Giedo een F1 stoeltje te regelenquote:
quote:
Kon ook naar Ter Apel gaan tochquote:Op zondag 4 september 2022 14:48 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ziek thuis met een longontsteking
Officieel ja.quote:
Maar niet op werkbezoek naar de VS.quote:Op zondag 4 september 2022 14:49 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
[..]
Kon ook naar Ter Apel gaan toch
HuubGod. Bij Ziggy race cafe.quote:Op zondag 4 september 2022 14:49 schreef El_Thijs het volgende:
Kijk nu via Ziggo. Wel goede kwaliteit en verbinding.
Commentaar is behoorlijk cringe inderdaad.quote:Op zondag 4 september 2022 14:49 schreef RAVW het volgende:
Waar kijken jullie .. want die Ned 1 is op zijn hollands gezegt KUT
heb geen betaalde zenders
Ik wil wel eens naar live concert van ze.quote:Op zondag 4 september 2022 14:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze maken echt goede muziek met een diepe betekenis
Belgje, ow nee.quote:Op zondag 4 september 2022 14:49 schreef RAVW het volgende:
Ontiegelijke lulquote:Op zondag 4 september 2022 14:51 schreef TweedeKlum het volgende:
Bernhard, de man van de 1000 huizen.
de eerste keer dat ik weer live kan kijken na de afgelopen jaar .. maar wat valt dit dan tegen zegquote:Op zondag 4 september 2022 14:50 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Commentaar is behoorlijk cringe inderdaad.
Wielrennen dus?quote:
Zal wel gewoon droog blijven, alleen hoge luchtvochtigheidquote:
verkoop start donderdag al? Was een goede scoop van RTV Noordquote:Op zondag 4 september 2022 14:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik wil wel eens naar live concert van ze.
Eerst donderdag kaartjes regelen voor Rammstein in Groningen
Neem gewoon F1 TV.quote:Op zondag 4 september 2022 14:51 schreef RAVW het volgende:
[..]
de eerste keer dat ik weer live kan kijken na de afgelopen jaar .. maar wat valt dit dan tegen zeg
Jammer, de wolken leken wel dreigend net.quote:Op zondag 4 september 2022 14:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal wel gewoon droog blijven, alleen hoge luchtvochtigheid
Zie rammstein topic in subfourm muzquote:Op zondag 4 september 2022 14:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
verkoop start donderdag al? Was een goede scoop van RTV Noord
Dat zou een natie in rouw dompelen.quote:
Heb je een VPN? Zet 'm op Luxemburg, kun je rtl kijken.quote:Op zondag 4 september 2022 14:49 schreef RAVW het volgende:
Ik kijk ook nos, anders hevig gemartel met streamen op andermans tv enzo. Hoog laag instapgehalte inderdaad, ze doen wel hun best.. voor een gelegenheidskijker is het vast goed zat.quote:Op zondag 4 september 2022 14:49 schreef RAVW het volgende:
Ik vond het al erg treurig er uitzien dus dat geloof ik welquote:
Goed voor d'r, weet ze hoe dat voelt.quote:Op zondag 4 september 2022 14:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Laura Winter komt bijna klaar van het publiek op F1TV.
Das niet zo moeilijk.quote:
Dagjesvolk gespotquote:Op zondag 4 september 2022 14:54 schreef Karina het volgende:
Ik kijk alleen voor het feestje, ziet er gezellig uit.
quote:Op zondag 4 september 2022 14:54 schreef Karina het volgende:
Ik kijk alleen voor het feestje, ziet er gezellig uit.
We zijn in hart en ziel nog steeds kolonisten die kapen wat we leuk vindenquote:Op zondag 4 september 2022 14:54 schreef TheVulture het volgende:
Wel bizar hoe Nederlandse fans het F!-circus hebben gekaapt
Sylvana viesmad.quote:Op zondag 4 september 2022 14:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We zijn in hart en ziel nog steeds kolonisten die kapen wat we leuk vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |