En dan crossposten wequote:Op zaterdag 3 september 2022 23:51 schreef NailQueen het volgende:
Voor het afsluiten geef ik graag het woord aan @:sableheart
Je hoeft mij in het vervolg niet meer te mentionen.quote:Op zaterdag 3 september 2022 20:42 schreef Sableheart het volgende:
En de reminder:
@:Luctor.et.Emergo
Toen ik een paar weken geleden voorstelde de halve finales te gaan kijken, werd er in plaats daarvan om het NSF gevraagd. Van de vroege edities kan ik echter alleen playlists vinden, en die zijn kort genoeg om samen te gaan met de echte show.quote:Op zaterdag 10 september 2022 20:53 schreef BillDauterive het volgende:
Vorige week keken we na het songfestival ook al naar het NSF, waarom eigenlijk?Zo krijg je 3x Frizzle Sizzle.
Dan kijk ik niet uit naar 2010quote:Op zaterdag 10 september 2022 20:56 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Toen ik een paar weken geleden voorstelde de halve finales te gaan kijken, werd er in plaats daarvan om het NSF gevraagd. Van de vroege edities kan ik echter alleen playlists vinden, en die zijn kort genoeg om samen te gaan met de echte show.
Hè lang niet meer gezien! Waar was je al die tijd?quote:Op zaterdag 10 september 2022 20:37 schreef koffieleuk het volgende:
Ben erbij
Vanaf 10 uur heb ik de US Open finales ernaast, even vast lichtjes oefenen voor de NF's later dit jaar.
Ik verheug me juist op 2010quote:Op zaterdag 10 september 2022 21:02 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dan kijk ik niet uit naar 2010
Simpelweg even zonder laptop, en bij m'n ouders. Had opzich wel mobiel kunnen posten, maar wilde denk ik even een break voor het allemaal weer losbarstquote:Op zaterdag 10 september 2022 21:04 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hè lang niet meer gezien! Waar was je al die tijd?Toch niet last van je schouders?
quote:Op zaterdag 10 september 2022 21:03 schreef koffieleuk het volgende:
Wat mij betreft is 1x Frizzle Sizzle al teveel, één van die klassiekers waar ik gewoon niets aan vind.
quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:12 schreef NailQueen het volgende:
Volgende week bij 1986 krijgen we ook twee nummers die ik niet kan uitstaan
(J'aime la vie en alles heeft een ritme)
Niet het beste optreden van deze minister van cultuur.quote:
Goed idee!quote:Op zaterdag 10 september 2022 21:08 schreef NailQueen het volgende:
Mag ik straks onder Nederland naar de wc?
Anders moet je wachten op Finland.quote:Op zaterdag 10 september 2022 21:08 schreef NailQueen het volgende:
Mag ik straks onder Nederland naar de wc?
Ze heeft wel een mooie jurkquote:Op zaterdag 10 september 2022 21:07 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Niet het beste optreden van deze minister van cultuur.
In tegenstelling tot ons kan jij gewoon zonder het forum. Knap hoor!quote:Op zaterdag 10 september 2022 21:06 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Simpelweg even zonder laptop, en bij m'n ouders. Had opzich wel mobiel kunnen posten, maar wilde denk ik even een break voor het allemaal weer losbarst
Of Oostenrijkquote:Op zaterdag 10 september 2022 21:09 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Anders moet je wachten op Finland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |