Hij lijkt nog steeds niet door te hebben hoe geweldig zijn optreden was.quote:Op zaterdag 3 september 2022 23:36 schreef NailQueen het volgende:
Blijft mooi om te zien dat hij echt verbaasd is dat iedereen meezingt
Ik heb laatst bij Pointless geleerd dat er in Engeland ook een zingende tandarts is.quote:Op zaterdag 3 september 2022 23:35 schreef NailQueen het volgende:
Say Na Na Na werkt ook echt alleen in Nederland. Wij houden van een goed feestje!
TikTokquote:Op zaterdag 3 september 2022 23:37 schreef BillDauterive het volgende:
Snap staat op 1 in België en in de top 3 in Nederland. Hoe dat zo ineens?
quote:Op zaterdag 3 september 2022 23:37 schreef BillDauterive het volgende:
Snap staat op 1 in België en in de top 3 in Nederland. Hoe dat zo ineens?
Ik kan dit lied helemaal meezingen, wat was dat leuk toen.quote:Op zaterdag 3 september 2022 23:41 schreef NailQueen het volgende:
Letterlijk het beste wat Malta de afgelopen jaren heeft gestuurd. Dit hebben ze nooit meer kunnen overtreffen.
Dan voeg ik de zingende advocaat nog bij.quote:Op zaterdag 3 september 2022 23:41 schreef BillDauterive het volgende:
Ik blijf gewoon liedjes toevoegen hoorEn, zoals altijd, vooral veel uit landen die vroeger nog niet meededen.
Goede smaak!quote:Op zaterdag 3 september 2022 23:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Geweldige avond was datMet dit lied als een van de hoogtepunten voor mij.
Aan het eind van de avond had iedereen zin in de karaokequote:Op zaterdag 3 september 2022 23:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Geweldige avond was datMet dit lied als een van de hoogtepunten voor mij.
En dan crossposten wequote:Op zaterdag 3 september 2022 23:51 schreef NailQueen het volgende:
Voor het afsluiten geef ik graag het woord aan @:sableheart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |