Graag gedaanquote:Op zaterdag 3 september 2022 21:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Bedankt voor het openen Gurney
Lekker nog een paar drankjes nemen en de TV pas donderdag weer aan zetten.quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:23 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik zit op een terras te zuipen dus ik zie helemaal niks van de wedstrijd, houden zo denk ik he?
Donequote:Op zaterdag 3 september 2022 21:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jaja.
Maak er maar ‘eruit met die zooi’ van. Of ‘goed begin halve werk’ ofzo
Je zou er depressief van wordenquote:Op zaterdag 3 september 2022 21:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar goed. Laten we dit hele seizoen hangen aan de afgelopen 20 minuten.
Post gewoon inhoudelijk mee aubquote:Op zaterdag 3 september 2022 21:24 schreef Pistolero het volgende:
Feyenoordsupporters die hun emoties niet onder controle als de club aan het verliezen is. Fantastische rubriek, al jaren lang. Heerlijk aantal parodieën op users hier.
Jammer.quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:26 schreef Tomatenboer het volgende:
Zo. Danilo verdwijnt voorlopig ook niet meer uit de basis.
Zou beginnen met dat laatste.quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:25 schreef Slobeend het volgende:
Jahanbakhsh, Gimenez en Hartman/Rasmussen er zsm in.
Ik schrik er echt van hoe de restverdediging staat.quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:26 schreef fetX het volgende:
Keurig. En nu door verdomme. Het is echt zo matig wat wij laten zien.
quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:24 schreef Pistolero het volgende:
Feyenoordsupporters die hun emoties niet onder controle als de club aan het verliezen is. Fantastische rubriek, al jaren lang. Heerlijk aantal parodieën op users hier.
Deze maakte hij echt lekker af, zo'n bal kan er maar op 1 manier in.quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:26 schreef Tomatenboer het volgende:
Zo. Danilo verdwijnt voorlopig ook niet meer uit de basis.
Achterin heel slecht ja terwijl dat juist zo goed ging de laatste tijd.quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik schrik er echt van hoe de restverdediging staat.
Dat ziet er niet uit nee. Met name de linkerkant is schrikbarend.quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik schrik er echt van hoe de restverdediging staat.
Wees blij dat GAE dit niet flikt in de kuip lolquote:Op zaterdag 3 september 2022 21:24 schreef Pistolero het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |