Graag gedaanquote:Op zaterdag 3 september 2022 21:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Bedankt voor het openen Gurney
Lekker nog een paar drankjes nemen en de TV pas donderdag weer aan zetten.quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:23 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik zit op een terras te zuipen dus ik zie helemaal niks van de wedstrijd, houden zo denk ik he?
Donequote:Op zaterdag 3 september 2022 21:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jaja.
Maak er maar ‘eruit met die zooi’ van. Of ‘goed begin halve werk’ ofzo
Je zou er depressief van wordenquote:Op zaterdag 3 september 2022 21:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar goed. Laten we dit hele seizoen hangen aan de afgelopen 20 minuten.
Post gewoon inhoudelijk mee aubquote:Op zaterdag 3 september 2022 21:24 schreef Pistolero het volgende:
Feyenoordsupporters die hun emoties niet onder controle als de club aan het verliezen is. Fantastische rubriek, al jaren lang. Heerlijk aantal parodieën op users hier.
Jammer.quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:26 schreef Tomatenboer het volgende:
Zo. Danilo verdwijnt voorlopig ook niet meer uit de basis.
Zou beginnen met dat laatste.quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:25 schreef Slobeend het volgende:
Jahanbakhsh, Gimenez en Hartman/Rasmussen er zsm in.
Ik schrik er echt van hoe de restverdediging staat.quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:26 schreef fetX het volgende:
Keurig. En nu door verdomme. Het is echt zo matig wat wij laten zien.
quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:24 schreef Pistolero het volgende:
Feyenoordsupporters die hun emoties niet onder controle als de club aan het verliezen is. Fantastische rubriek, al jaren lang. Heerlijk aantal parodieën op users hier.
Deze maakte hij echt lekker af, zo'n bal kan er maar op 1 manier in.quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:26 schreef Tomatenboer het volgende:
Zo. Danilo verdwijnt voorlopig ook niet meer uit de basis.
Achterin heel slecht ja terwijl dat juist zo goed ging de laatste tijd.quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik schrik er echt van hoe de restverdediging staat.
Dat ziet er niet uit nee. Met name de linkerkant is schrikbarend.quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik schrik er echt van hoe de restverdediging staat.
Wees blij dat GAE dit niet flikt in de kuip lolquote:Op zaterdag 3 september 2022 21:24 schreef Pistolero het volgende:
Inhoudelijk draagt ie ook geen reet bij.quote:
Feyenoord speelt zelf gewoon lachwekkend, het is niet zo alsof Go Ahead een wereldpot speelt hoor.quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Die Lex Immers van ze speelt ook de pot van zijn leven
Het is niet dat Feyenoord niet dreigend is voorin (en Go Ahead er ook maar iets van kan)quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Hoop het maat maar voorlopig is het heel beroerd.
Maasgebouw bestormen, dit, datquote:Op zaterdag 3 september 2022 21:28 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wees blij dat GAE dit niet flikt in de kuip lol
dan had je echt de poppen aan het dansen
#influencedquote:Op zaterdag 3 september 2022 21:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
We zullen het zien. Feyenoord gaat dit niet verliezen.
Lopez kan ook niet veel slechter zijn dan dit.. toch? TOCH??quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:31 schreef bbuddybb het volgende:
Bjorkan.
Mijn hemel.
Doe maar Hartman erin in de rust.
was een typo bij mijn vorige post, maar ik zal het aanpassenquote:Op zaterdag 3 september 2022 21:33 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Wat ben je nou allemaal aan het doen Roland? Dacht dat de 2-2 viel.
Dit kan je toch niet zolang laten duren. Aan de andere kant is het wel einde verhaal als je hem nu al wisselt. Maar hoe Slot er nu bij is gekomen hem in de basis te zetten is een groot raadsel.quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:31 schreef bbuddybb het volgende:
Bjorkan.
Mijn hemel.
Doe maar Hartman erin in de rust.
Het verschil met het debuut van Hancko op linksbackquote:Op zaterdag 3 september 2022 21:33 schreef bbuddybb het volgende:
WAAROM IS DEZE BJORKAN ZO FOKKING SLECHT
@kapiteintje is groot fan van Walemarkquote:Op zaterdag 3 september 2022 21:37 schreef fetX het volgende:
Ik word wel vrolijk van hoe Walemark zich ontwikkelt.
Heeft die man ooit iets nuttigs omarmd?quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:kapiteintje is groot fan van Walemark
Ik zou die sowieso laten staan ja.quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:37 schreef fetX het volgende:
Doe hem de groeten.quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:kapiteintje is groot fan van Walemark
Oké GenerationAlpha (oid)quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:40 schreef PietjePuk2000 het volgende:
De xG is in het voordeel van Feyenoord jongens. Niet getreurd dus.
Hij is vanaf rechts wel dreigender, maar... tja. Tis vooralsnog niet veel inderdaad.quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:38 schreef Wicky15 het volgende:
Dilrosun is wel echt heel erg slecht he.
Echte kenners zagen dat allang aankomen.quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:37 schreef fetX het volgende:
Danilogod!quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:42 schreef bbuddybb het volgende:
Of GAE is uitgeraasd of Feyenoord staat beter, maar het is nu iig wat stabieler dan in het begin.
Godver. Jinx was dat.quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:45 schreef fetX het volgende:
Een goal uit een vrije trap, hoe lang is dat geleden?
Hou hier eens mee opquote:Op zaterdag 3 september 2022 21:45 schreef fetX het volgende:
Dit soort posts hebben toch altijd wel een hoog calimero-gehalte.quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:46 schreef Slobeend het volgende:
Uiteraard weer een uitblinkende keeper.
Valt nog wel mee volgens mij.quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:45 schreef fetX het volgende:
Nee joh. Maar Noppert zit inmiddels in Oranje.quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:47 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit soort posts hebben toch altijd wel een hoog calimero-gehalte.
Maak je anders druk om de tegendoelpunten.quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:46 schreef Slobeend het volgende:
Uiteraard weer een uitblinkende keeper.
Het schijnt dat je voor 8 goals van een Braziliaanse speler al 95 miljoen kan vangen.quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:44 schreef Haringkop het volgende:
Braziliaanse spits die er 20 maakt, die levert je volgend jaar 30 miljoen op.
Dat selectiebeleid van Louis neemt echt helemaal niemand serieus.quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:47 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee joh. Maar Noppert zit inmiddels in Oranje.
Van Persie Vitesse thuisquote:Op zaterdag 3 september 2022 21:45 schreef fetX het volgende:
Neem het even serieus. Maar inderdaad, daar maak ik me zeker druk om.quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maak je anders druk om de tegendoelpunten.
Kokcu tegen Slavia Praag in de Kwartfinale.quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Van Persie Vitesse thuis
Lult maar een eind in de rondte.quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:55 schreef Epistaxiophobia het volgende:
el ahmadi beetje onwennig nog bij de eretribune
Sorry maar ik ageer tegen indekken/het zoeken naar excuses en zeker tegen een dusdanige tegenstander.quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Neem het even serieus. Maar inderdaad, daar maak ik me zeker druk om.
Waarom kijk je dat programma, terwijl er ook Radio Rijnmond is?quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:55 schreef Epistaxiophobia het volgende:
el ahmadi beetje onwennig nog bij de eretribune
Laatste kan natuurlijk, maar dat stond eigenlijk juist wel goed.quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sorry maar ik ageer tegen indekken/het zoeken naar excuses en zeker tegen een dusdanige tegenstander.
Dit wint Feyenoord moeiteloos al gaat de verdediging wel een pijnlijk punt tegen Lazio worden.
Is links nogal onwennig met het duo Hancko en Bjorkan. Elk gevaar komt vanaf die kant.quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sorry maar ik ageer tegen indekken/het zoeken naar excuses en zeker tegen een dusdanige tegenstander.
Dit wint Feyenoord moeiteloos al gaat de verdediging wel een pijnlijk punt tegen Lazio worden.
Omdat het dan al 2-4 had gestaan.quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:56 schreef De_Kraam het volgende:
Waarom keept MulderGod eigenlijk niet?
Ook dat laatste heb ik nog niet zo het idee hoewel het eigenlijk zou moeten.quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe niet zo achterlijk joh. Met je constante persoonlijke aanvallen.quote:Op zaterdag 3 september 2022 22:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ook dat laatste heb ik nog niet zo het idee hoewel het eigenlijk zou moeten.
Heb het idee dat we een goede 6 missen (goh gurney), met die prutsende Bjorkan erbij staat het niet best. Hancko en Trauner is ook wat onwennig nog maar dat komt vast wel goed.
Verder mag je af en toe ook wel aangeven dat iets pech is zolang je niet overdrijft. Maar zo’n pistolero mongool die bij alles wat tegen zit doet alsof het eigen onkunde is en alles wat mee zit doet alsof het geluk is word je ook goed ziek van. Denk dat @:slobeend wat tegengas wilde geven daarin. Maar ja pistolero staat hier in hetzelfde rijtje met pietje, dan weet je genoeg.
Insert Paixao.quote:
quote:
Jajajajaquote:Op zaterdag 3 september 2022 22:12 schreef Kerftminister het volgende:
Ben echt wel een beetje klaar met Dilrosun.
Uitstekende goal van hem! Heerlijk afgewerkt, goede assist Szymanski ook.quote:
Na vanavond makkelijk 2e, wel even blijven opletten heh.quote:Op zaterdag 3 september 2022 22:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Makkelijke derde en ez de knock out fase door van de EL.
@:pistolero
Dat had ali in het begin van vorig seizoen ook.quote:Op zaterdag 3 september 2022 22:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Szymanski trouwens
Als zijn ballen toch eens wat meer begrepen worden. Oi oi oi
Jij gaat Ali vergelijken met Syzmanski?quote:Op zaterdag 3 september 2022 22:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat had ali in het begin van vorig seizoen ook.
Eens. SzymanskiGodquote:Op zaterdag 3 september 2022 22:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Szymanski trouwens
Als zijn ballen toch eens wat meer begrepen worden. Oi oi oi
Hopelijk verliest Szymanski niet zijn zelfvertrouwen. Bij Ali lukte eerst veel net niet soms wel en ging vervolgens tegen zichzelf voetballen.quote:Op zaterdag 3 september 2022 22:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jij gaat Ali vergelijken met Syzmanski?
Godverredommee
Goudhaantje wel ja. Speelde vorige week ook al echt goed.quote:Op zaterdag 3 september 2022 22:21 schreef Kerftminister het volgende:
Ik vind Timbertje echt uitstekend spelen trouwens, draait telkens heel goed de ruimte in.
Szymanski is van een totaal andere orde.quote:Op zaterdag 3 september 2022 22:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hopelijk verliest Szymanski niet zijn zelfvertrouwen. Bij Ali lukte eerst veel net niet soms wel en ging vervolgens tegen zichzelf voetballen.
Dat is een heel goed spelertje ja. Zit ook een goede kop op. Feyenoord-jeugd op het juiste moment verlaten, Utrecht verkiezen boven de bank van Ajax, nu naar Feyenoord. Hij maakt verstandige keuzes en hij heeft duidelijk talentquote:Op zaterdag 3 september 2022 22:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Goudhaantje wel ja. Speelde vorige week ook al echt goed.
Die gaat zo gewisseld worden.quote:Op zaterdag 3 september 2022 22:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Walemark nu op links.
Kan er wss nu weer geen klote van.
Een beetje wel ja. Antwoord op het opportunisme van de Eagles is nog niet zo goed. Denk dat Paixao nog een kwartiertje krijgt zo.quote:
Beter krijgt Santi nog 15 minutenquote:Op zaterdag 3 september 2022 22:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een beetje wel ja. Antwoord op het opportunisme van de Eagles is nog niet zo goed. Denk dat Paixao nog een kwartiertje krijgt zo.
(Liever hij dan Idrissi)
Alireza was goed tegen Emmen.quote:
Als je wint ben je niet af.quote:Op zaterdag 3 september 2022 22:34 schreef Pistolero het volgende:
Gaat ie Idrissi brengen. Nee, dat kan niet.![]()
Slot is af vandaag.
Is het al afgelopen?quote:Op zaterdag 3 september 2022 22:35 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Als je wint ben je niet af.
Het schijnt dat Bilal op dit moment nog steeds met de schaal door het stadion rent.quote:Op zaterdag 3 september 2022 22:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zet dan godverdomme Santi en Paixao erin
Krijgen we Alireza en Idrissi. Het is net de traditionele Bilal
Maar de buit is nog niet binnen.quote:Op zaterdag 3 september 2022 22:35 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Als je wint ben je niet af.
Nee dat weet ik maar om een trainer die alweer een fraaie overwinning binnen lijkt te halen meteen weer af te zagen om wat wissels (wie anders?) gaat ook wat ver.quote:Op zaterdag 3 september 2022 22:36 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Maar de buit is nog niet binnen.
Nee hij ligt nog op de grond omdat ie niet kan geloven dat we kampioen zijn dankzij zijn 0 goalsquote:Op zaterdag 3 september 2022 22:36 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Het schijnt dat Bilal op dit moment nog steeds met de schaal door het stadion rent.
Tik die 10 miljoen maar af.quote:Op zaterdag 3 september 2022 22:40 schreef Pistolero het volgende:
Het plafond van @:DombohetOlifantje1 is nu wit.
Nee daar ben je aardig subtiel over.quote:Op zaterdag 3 september 2022 22:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Had ik al gezegd dat ik fan was?
Als jij de voorzitter bent ben ik de vice-voorzitter!quote:Op zaterdag 3 september 2022 22:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Had ik al gezegd dat ik fan was?
Er is al 5 keer gewisseld.quote:Op zaterdag 3 september 2022 22:44 schreef Haringkop het volgende:
Wil Giminez nog wel ff zien of die andere Braziliaan.
Haha, helemaal gemist dat Hartman er in is gekomen. Heeft hij al een bal geraakt?quote:
Denk vooral met het oog op fitheid en wat minder gebaseerd op tactiek oidquote:Op zaterdag 3 september 2022 22:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die wissels sloegen echt nergens op vandaag, maar goed.
Alleen Idrissi sloeg nergens op. Daar mocht Gimenez wel voor komen. Maar wat was er mis met de rest?quote:Op zaterdag 3 september 2022 22:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die wissels sloegen echt nergens op vandaag, maar goed.
Erger dan Kelly?quote:Op zaterdag 3 september 2022 22:49 schreef bbuddybb het volgende:
Idrissi.
Zit net een maandje op voetbal, lijkt het wel.
Alireza was ook vreselijk.quote:Op zaterdag 3 september 2022 22:48 schreef CR7 het volgende:
[..]
Alleen Idrissi sloeg nergens op. Daar mocht Gimenez wel voor komen. Maar wat was er mis met de rest?
Inderdaad wel vreemd om Idrissi te brengen als je eerste spits er geblesseerd afgaat. Dan had je toch gewoon Giminez moet brengen.quote:Op zaterdag 3 september 2022 22:48 schreef CR7 het volgende:
[..]
Alleen Idrissi sloeg nergens op. Daar mocht Gimenez wel voor komen. Maar wat was er mis met de rest?
Nee natuurlijk niet maar het is echt heel, heel slecht. Zou hem geen minuten meer geven normaal gesproken, maar goed op de trainingen haalt misschien een redelijk niveauquote:
Ali valt de laatste tijd prima in dus snap dat wel.quote:Op zaterdag 3 september 2022 22:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Alireza was ook vreselijk.
Rasmussen had van mij eerder erin gemogen denk ik
En schiet hij de ballen binnenquote:Op zaterdag 3 september 2022 22:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet maar het is echt heel, heel slecht. Zou hem geen minuten meer geven normaal gesproken, maar goed op de trainingen haalt ie vast een redelijk niveai
Wel je handen wassen hè.quote:Op zaterdag 3 september 2022 22:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Szymanski maakt de 90 minuten ook nog eens vol.
Wat ben ik gelukkig.
Das ook wel weer zo. En het is natuurlijk wel een leuke jongen in de selectie.quote:Op zaterdag 3 september 2022 22:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Ali valt de laatste tijd prima in dus snap dat wel.
Idrissi snap ik ook echt niet.quote:Op zaterdag 3 september 2022 22:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Das ook wel weer zo. En het is natuurlijk wel een leuke jongen in de selectie.
Eigenlijk hoopte ik gewoon op Santi of Paixao en toch kijken we weer naar een waardeloze Idrissi, ben daar goed pissig over!!
Misschien is hem een bepaalde speeltijd toegezegd ofzo. Anders kan ik niet bedenken waarom je hem zou inbrengen.quote:Op zaterdag 3 september 2022 22:49 schreef bbuddybb het volgende:
Idrissi.
Zit net een maandje op voetbal, lijkt het wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |