Aletha zit er puur omdat ze vrouw is.quote:Op zaterdag 3 september 2022 20:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Twee presentatoren voor twee analisten.
Raar concept. Dump Aletha maar
Zet daar dan Fresia neer.quote:Op zaterdag 3 september 2022 20:56 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Aletha zit er puur omdat ze vrouw is.
Ik ben een positief ingesteld mens en geef iedereen een tweede kans. (In @Paul zijn geval een 10000000000000ste kans)quote:Op zaterdag 3 september 2022 20:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je ging al de mist aan door die crap uberhaupt te lezen.
Zouden ze daar in Hoorn ook zo fanatiek in zijn?quote:Op zaterdag 3 september 2022 20:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Nu even een hoornaar in huis vermoorden.
Heel dat programma is een overkill met als enig doel vooral niet over voetbal te praten. Gezelligheid voor heel het gezin.quote:Op zaterdag 3 september 2022 20:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Twee presentatoren voor twee analisten.
Raar concept. Dump Aletha maar
Wel een hoog 'Ik hou van Holland' gehalte inderdaad.quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heel dat programma is een overkill met als enig doel vooral niet over voetbal te praten. Gezelligheid voor heel het gezin.
quote:Op zaterdag 3 september 2022 20:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee maar ik sproei ze dus eerst neer met Dettol (meer op water basis dus schakeld de vleugels uit) en geef vervolgens de genadeklap met Mr. Mussle wat meer schuim is en dodelijker.quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:00 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zouden ze daar in Hoorn ook zo fanatiek in zijn?
Ik wilde het serieus aanhalen maar kwam niet meer op de titelquote:Op zaterdag 3 september 2022 21:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wel een hoog 'Ik hou van Holland' gehalte inderdaad.
Hier gaat nog iemand de mist aan inquote:Op zaterdag 3 september 2022 20:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik mis je nu al. Wat als ik doe alsof ik wotlk wel ga spelen?quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:04 schreef onlogisch het volgende:
Ik vlucht tot aan de gelijkmaker naar het Feyenoord topic.
@Scrummie , wat vinden we hiervan? Horde of alliance?quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik mis je nu al. Wat als ik wotlk ga spelen?
Oei sterkte LR.quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:08 schreef Littlerabbit het volgende:
@:kingroland ik heb mij zojuist volledig ingesproeid met deet tegen de muggen maar een groot deel zit inmiddels op de lippen en deze voelen nu alsof ik een verdoving heb ondergaan.
Je eerste keer op deet?quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:08 schreef Littlerabbit het volgende:
@:kingroland ik heb mij zojuist volledig ingesproeid met deet tegen de muggen maar een groot deel zit inmiddels op de lippen en deze voelen nu alsof ik een verdoving heb ondergaan.
Nou inderdaadquote:Op zaterdag 3 september 2022 21:11 schreef KingRoland het volgende:
hahahahahahahahahahha Feyenoord![]()
Ga je schamen tegen GAE
Ik geloof niet in deet weet je. Mijn moeder heeft ooit haar excuus aangeboden omdat ze mij als baby/kind graag bij zich had omdat zij tenminste niet gestoken zou worden. Deet of niet ik loop erbij als een lepra patiënt.quote:
quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik ben gestoken door een wesp. Meerdere dagen pijn gehad.
Werkt als een trein. Het is dat ik te dom ben om via de telefoon plaatjes te delen maar het slachtveld is fantastischquote:Op zaterdag 3 september 2022 21:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee maar ik sproei ze dus eerst neer met Dettol (meer op water basis dus schakeld de vleugels uit) en geef vervolgens de genadeklap met Mr. Mussle wat meer schuim is en dodelijker.
@RipCityquote:Op zaterdag 3 september 2022 21:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Feyenoord gaat overigens nog winnen voor de gokkers in dit topic.
Arne noemde Kökcü zojuist een Nederlander. Opvallende uitspraak.quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:19 schreef Bugno3 het volgende:
Overigens wel benieuwd hoe aanvoerder Köckcü dit gaat managen.
Littlerabbit is gek. Feyenoord heeft een dramatisch team.quote:
2-1 jij vlegel. Tevens fuck de Feyenoord users met hun eigen topic daar waar het overduidelijk is dat ik mij verveel maar niet een clubtopic wil vervuilenquote:Op zaterdag 3 september 2022 21:26 schreef RipCity het volgende:
[..]
Littlerabbit is gek. Feyenoord heeft een dramatisch team.
Je bent van harte welkomquote:Op zaterdag 3 september 2022 21:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
2-1 jij vlegel. Tevens fuck de Feyenoord users met hun eigen topic daar waar het overduidelijk is dat ik mij verveel maar niet een clubtopic wil vervuilen
het livetopic was stil, dus ik kwam even buurten daar.quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
2-1 jij vlegel. Tevens fuck de Feyenoord users met hun eigen topic daar waar het overduidelijk is dat ik mij verveel maar niet een clubtopic wil vervuilen
Boys, daar ben ik weerquote:Op zaterdag 3 september 2022 21:04 schreef onlogisch het volgende:
Ik vlucht tot aan de gelijkmaker naar het Feyenoord topic.
quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:47 schreef Littlerabbit het volgende:
@:kingroland waarom haalde je @:ripcity aan? Is hij 's wereld slechtste gokker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |