quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik ben gestoken door een wesp. Meerdere dagen pijn gehad.
Werkt als een trein. Het is dat ik te dom ben om via de telefoon plaatjes te delen maar het slachtveld is fantastischquote:Op zaterdag 3 september 2022 21:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee maar ik sproei ze dus eerst neer met Dettol (meer op water basis dus schakeld de vleugels uit) en geef vervolgens de genadeklap met Mr. Mussle wat meer schuim is en dodelijker.
@RipCityquote:Op zaterdag 3 september 2022 21:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Feyenoord gaat overigens nog winnen voor de gokkers in dit topic.
Arne noemde Kökcü zojuist een Nederlander. Opvallende uitspraak.quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:19 schreef Bugno3 het volgende:
Overigens wel benieuwd hoe aanvoerder Köckcü dit gaat managen.
Littlerabbit is gek. Feyenoord heeft een dramatisch team.quote:
2-1 jij vlegel. Tevens fuck de Feyenoord users met hun eigen topic daar waar het overduidelijk is dat ik mij verveel maar niet een clubtopic wil vervuilenquote:Op zaterdag 3 september 2022 21:26 schreef RipCity het volgende:
[..]
Littlerabbit is gek. Feyenoord heeft een dramatisch team.
Je bent van harte welkomquote:Op zaterdag 3 september 2022 21:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
2-1 jij vlegel. Tevens fuck de Feyenoord users met hun eigen topic daar waar het overduidelijk is dat ik mij verveel maar niet een clubtopic wil vervuilen
het livetopic was stil, dus ik kwam even buurten daar.quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
2-1 jij vlegel. Tevens fuck de Feyenoord users met hun eigen topic daar waar het overduidelijk is dat ik mij verveel maar niet een clubtopic wil vervuilen
Boys, daar ben ik weerquote:Op zaterdag 3 september 2022 21:04 schreef onlogisch het volgende:
Ik vlucht tot aan de gelijkmaker naar het Feyenoord topic.
quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:47 schreef Littlerabbit het volgende:
@:kingroland waarom haalde je @:ripcity aan? Is hij 's wereld slechtste gokker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |